Viestiä enkeleiltä, henkioppailta, entisistä elämistä..
Voisin koettaa, pystynkö kanavoimaan/näkemään sinulle näitä asioita. Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.
En vastaa ennustuspyyntöihin.
Niin, ihan muutamalle vain riippuen siitä miten sujuu. Ja olisi mukavaa kuulla, tunnistatko itseäsi tai kuulostaako viesti omalta.
Kommentit (241)
Minua on aina kiehtonut tietää isoisoisäni kohtalosta, hän jätti perheensä 1920-luvulla (ei siis eronnut vaimostaan, vaan muutti pois kokonaan) eikä hänestä kukaan tiennyt sen jälkeen mitään. Olen monesti pohtinut, mitkä syyt siihen johtivat, ja minkälaisen elämän hän eli.
Olen vaalea, 42 v. (suurperheellinen) nainen, ihan tyytyväinen ja onnellinen nykyisessä elämäntilanteessa.
Kiitos, jos jaksat vielä :-)
Eli tosiaan
*sinivihreät silmät
*vaaleat värjätyt hiukset (normaalisti maantien väriset tms)
*naimisissa
*3lasta
*ok-talo projekti lopuillaan
Olisitko kiltti ja kertoisit onko kenelläkään minulle kerrottavaa/näytettävää/sanottavaa tms henkimaailman puolelta. Kuka hän kenties on? Eräs raskas päätökseni on ollut kauan mielessä, näetkö siitä mitään? Näetkö tulevaisuudesta mitään?
Kiitos kaunis jälleen=)
Mummolla oli pitkät tummat hiukset nuorempana joista oli kovin ylpeä :) Sain punaisen lasisen ruusun häneltä juuri ennen kuolemaansa. Kiitos!
Olen avoliitossa, yksi lapsi mieheni kanssa. Millaisena näet parisuhteeni? Lapsi tempperamenttinen, mikä häntä vaivaa? Olenko miten pitkään nykyisessä työpaikassani töissä? Ja onnistuuko työpaikassani suunniteltu laajentuminen? Onko kuolleella mummollani hyvä olla? Kaipaan häntä niin kovasti. Kiinnostaa kovasti kun ihminen kuolee niin minne sielu menee? Olen vähän sitä mieltä ettei se mene minnekkään, sitä vaan kuollaan pois. Onko enkeli kerran ollut lähelläni? Jos on, kerro lisää, sillä tuntuu että yhden tapauksen jälkeen minulla oli joko todella hyvää onnea tai sitten iso valkosiipinen enkeli istui olkapäälläni. Entä lapsuuden tuttuni, tuleeko meidän välillä aina se kipinä olemaan? Paljon asiaa, koita vastata ja mielelläni annan palautteen miten hyvin asiat pitää paikkaansa.
Täytän lauantaina 37v. Olen pitkähiuksinen ruskeaverikkö, silmät siniset. Olen kahden kouluikäisen pojan yksinhuoltaja ja kotonamme asuu myös opiskeleva pikkuveljeni. Olen yrittäjä (päiväkoti) ja opiskelen hoitoalaa työn ohessa.
Olen 30 v., silmät on siniset ja hiukset vaaleat.
Ihan mielenkiinnosta kuulisin, onko sinulla jotain kerrottavaa minusta/minulle?
Jaksatko vielä vastata?
Kysyisin miehestäni, hän on sairastanut jo muutaman vuoden ja vielä vain jatkuu. Onko kesällä jo parempi? Minun outo isä- ja äitisuhteeni, vaikea sisar, mitä he ovat olleet minulle entisissä elämissä? Onko talossamme jotain ylimääräistä? Onko edesmennyt rakas mummuni lähelläni?
Kiitos.
Nyt opiskelen, sitä ennen olin kotiäitinä. Olen yhden lapsen nuori yksinhuoltajaäiti. Kiitos jos ehdit laittamaan viestiä.
Jäi jotain pois... olen naimisissa, 39 v, 2 lasta. Siniharmaan ruskeat silmät, ruskeat hiukset.
olen vasta aloittelija näissä asioissa enkä usko että osaan ottaa yhteyttä edesmenneisiin, elleivät he itse tahdo näyttäytyä, tavallaan ottaa itse yhteyttä.
Tässä elämässä olet halunnut kokea/tuntea miltä tuntuu rakastaa eri tavoin, ja mikä rakkaus niistä on se vahvin. Puhun nyt rakkaudesta omaan lapseen/ vastakkaiseen sukupuoleen jne. Miehesi on tuttu entisestä elämästäsi, jollakin tasolla muistatte sen ja se vetää teitä toisiinne. Ja taas, tämä sopimuksenne tämän elämän rooleista, kiskoo teitä erillenne. Tämä voi olla vaikeaa ymmärtää, mutta minulle sanotaan että tulevassa sinä tiedostat sen itse, ja saat tässä asiassa rauhan.
Näen vanhemman miehen, hänellä on jo ihan valkoiset hiukset, tai parta. Kuva on epäselvä, en saa kunnolla selvää. Hän osoittaa että tiesi on oleva tästä eteenpäin puhdas, valkoinen. Sieltä on suuret surut ja murheet poissa, kaikki on kaunista, helppoa. Outoa.. mutta jotenkin minusta tuntuu että tämä on viesti sinulle, tuonpuoleisesta? Joku läheinen, jota kaipaat, jota olet miettinyt miten hän voi?
Nyt voin erehtyä.. kuten sanoin, tämä on minulle vielä uutta.
Sinulle sanotaan, että elämäsi suurimmat tyrskyt ovat jo takana. Tasaista, ihanaa elämää pienine murheineen, mutta onnellista :)
Rakettiäiti:
hiukset vaaleat, silmät siniset. kotona lapsen kanssa, ikä 35. ristiriitainen suhde lapsen isän kanssa, mitähän siitä lienee tarkoitus tässä elämässä oppia? mitä muuta näet? saatko yhteyttä edesmenneisiin läheisiini?
Olen vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen jousimies.
Olen kahden lapsen yksinhuoltaja. Elämässäni on ollut hyvin paljon erilaisia vastoinkäymisiä viime aikoina. Haluaisin tietää miksi mikään asia ei tunnu sujuvan, mitä minun pitäisi oppia tästä tai tehdä toisin.
Vierailija:
Vauvani kuoli 1v8kk sitten ja haluaisin tietää onko hänellä nyt kaikki hyvin!
Pieni lapsesi on siellä, taivaassa, enkelin sylissä. Näen pitkän valoa hehkuvan olennon, käsivarsillaan lapsesi. Hän on hymyilevä, pyöreäposkinen, suloinen. Kaikki on hyvin.
Näen sydämen, siis ihan oikean. Se on kaunis, elinvoimainen, ehjä. Minulle viestitetään, että pienokaisesi tulee tervehtimään sinua yöllä (luulen, että tänä yönä) enkeleitten kanssa. Tulet tuntemaan läsnäolonsa, kokemaan sen rakkauden ja helpotuksen. Tämän jälkeen tiedät että kaikki on hyvin :)
Olet siunattu, kuten kaikki lapsesi ja perheesi.
Vierailija:
Vierailija:
Vauvani kuoli 1v8kk sitten ja haluaisin tietää onko hänellä nyt kaikki hyvin!Pieni lapsesi on siellä, taivaassa, enkelin sylissä. Näen pitkän valoa hehkuvan olennon, käsivarsillaan lapsesi. Hän on hymyilevä, pyöreäposkinen, suloinen. Kaikki on hyvin.
Näen sydämen, siis ihan oikean. Se on kaunis, elinvoimainen, ehjä. Minulle viestitetään, että pienokaisesi tulee tervehtimään sinua yöllä (luulen, että tänä yönä) enkeleitten kanssa. Tulet tuntemaan läsnäolonsa, kokemaan sen rakkauden ja helpotuksen. Tämän jälkeen tiedät että kaikki on hyvin :)Olet siunattu, kuten kaikki lapsesi ja perheesi.
Jos oikeasti aistit jotain, tiedät kuinka kipeästi vastaustasi tarvitsen... :( Voi kunpa jaksaisit vielä joskus minulle vastata... jos tarvit lisää tuntomerkkejä niin laitan tulemaan.
Vierailija:
Simienväri sinivihreät, vaaleat värjätyt hiukset, naimisissa ja kolme lasta.Onko minulle kukaan antamassa henkimaailman puolelta mitään viestiä? Mitään mitä haluaisinkin tietää? Näetkö ketkä haluaisivat jutella kanssani?
Kiitos kaunis:)
... minun on pakko lopettaa, ainakin hetkeksi. Anteeksi.
Toivoisin toisiltakin palautetta, ja Sinulta nro 16, tunnistatko heitä.
Yritän jatkaa mahd. pian.
ap
En oikein tunnistanut itseäni... tai no siitä kyllä, että viime vuosina olen todellakin oppinut miten paljon vahvempaa rakkaus lapseen on kuin mieheen, olen sitä itsekin paljon ajatellut, ja miettinyt että miten mieheni saattoikin minulle olla niin tärkeä silloin joskus, eihän se ollut mitään verrattuna siihen mitä tunnen lasta kohtaan nyt!
Tämän elämän roolit vetää erilleen...hmm... tarkottaakohan se sitä että pitäis lopullisesti erota? Vai onkohan se joku testi, että pysymmekö yhdessä siitä huolimatta että jokin vetää erilleen...???
Vanhempi mies... äitini isä on äidilleni monesti unissa ilmestynyt... hänellä ei kyllä tietääkseni valkoista partaa ollut, vaan tummat hiukset...
Kuulostaapa hyvältä toi, että suurimmat murheet ois takanapäin ja helpompaa elämää edessä... on vaan niin kovin vaikeaa uskoa sitä, kun elämä on ollut kriisistä toiseen menoa... voiko todella joskus helpottaa? Voinko todella vielä saada tavallisen, tylsän elämän?
Mikä on minun paikkani ja tarkoitus tässä elämässä? Mihin minä kuulun?? Välillä kaipaan sitä onnellisuutta jota joskus tunsin ja koin mieheni kanssa. Kerran tapasin sen miehen joka oli sielunkumppani mutta tein ratkaisuni enkä valinnut häntä. Tapaammeko jälleen joskus uudestaan, jos olimme tarkoitettuja toisillemme? Kerro jotain kuolleista läheisitäni jos vaan voit.
Miksi minulle ei suoda näkemisen lahjaa, omalla tavalla kiinnostaisi tämmöinen. Pelasin nuorena spiritismiä, mitä se oikein on? Pelkää pilailua kavereiden taholta vai jotakin selittämätöntä?
Kuvasit lapsuuttani hyvin!
Ja kyllä, olen aina pelännyt tulipaloa, lapsena jopa neuroottisesti.
Muutenkin kaikki osui pelottavan hyvin kohdalleen.
Kiitos <3
[/quote]
En tiedä, mahdatko tarkoittaa menneisyydellä tähän astisen elämäsi menneisyyttä.. katson kuitenkin pidemmälle.
Ensin kuitenkin näytetään sinua pienenä lapsena, olet kokenut jotenkin turvattomuutta. Jollakin tavalla vanhempasi (miksi minun tekee mieli kirjoittaa " kasvattajasi" ?) eivät ole olleet " samalla aaltopituudella " kanssasi, olet kokenut turhautumista kun sinua ei ole ymmärretty. Jokin asia, jota et ole pystynyt muuttamaan , käsittelemään, ja jota muut eivät ole huomanneet..
Katson kauemmas, entisiin elämiin. En tiedä miten sinä nämä uskot ja käsittelet mutta kuitenkin.. nuori nainen, keskiaikaa. Tulipalo, hyökkääjät sytyttäneet kylän palamaan. Sinä selviät, kannat pientä poikalasta. Miehesi selviää myös, kohtaatte, halaatte. Jostain syystä pelastumisesi synnyttää kylässä puheita. Sinut vangitaan, poltetaan noitana. Et voi ymmärtää, eikä perheesikään. Et ole tehnyt muuta kuin pelastunut sattuman kaupalla. Pelkäätkö tulta, läheistesi menettämistä ilman näkyvää syytä?
Et pyytänyt viestiä enkeliltä, mutta minua kehoitetaan sinulle sellainen välittämään. Sinut kiedotaan syvään siniseen, se rauhoittaa, rentouttaa. Sinua kehoitetaan hellittämään hetkeksi, sillä sinä olet koko ajan turvassa ja suojeluksessa vaikkei siltä tuntuisikaan. Sininen, rauhoittava energia ympäröi sinut.
[/quote]
Hei, Jos jaksat vielä tänne asti, kuulisin mielelläni viestejä edesmenneiltä tai enkeleiltä. Olen 35 vuotias, hiukseni ovat maantienväriset ja silmäni vihertävän harmaat.
Ja jos lapseni, 5 vuotias vaaleatukkainen tyttö, edellisiin elämiin pääsisit käsiksi, mistä johtuu lapsen hylkäämisen pelko?
Kiitos sinulle, palautetta naputtelen varmasti jos tänne saakka jaksat:)