Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestiä enkeleiltä, henkioppailta, entisistä elämistä..

Vierailija
17.05.2007 |

Voisin koettaa, pystynkö kanavoimaan/näkemään sinulle näitä asioita. Kerro vähän itsestäsi, silmienväriä, hiusten väriä, elämäntilannetta jne ja kerro mitä haluaisit tietää.

En vastaa ennustuspyyntöihin.

Niin, ihan muutamalle vain riippuen siitä miten sujuu. Ja olisi mukavaa kuulla, tunnistatko itseäsi tai kuulostaako viesti omalta.

Kommentit (241)

Vierailija
41/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! Siinä oli asioita, jotka sopivat minuun, osuivat kipupisteisiini. Juuri pelko ja erilaiset pelot ovat määrittäneet elämääni pitkään. Myös menneisyydessä on asioita, jotka saavat minut sulkeutumaan. Tunnen olevani tällä hetkellä suuressa muutosvaiheessa. Olisi ihanaa kyetä päästämään menneisyyden kivusta irti.

Yleensä kaikki " yliluonnollinen" pelottaa minua. Nyt tunnen kuitenkin suurta surua siitä, etten voi aistia kirkkaita hyvää tarkoittavia olentoja ympärilläni. Miten heidät voisi löytää?

Vierailija
42/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tummatukkainen, ruskeasilmäinen, työtä ja elämänsuunta vailla oleva, kolmen pojan äiti ihmettelee, että mihin ryhtyisin nyt?

Henkimaailman asiat ovat lähellä sydäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tummahiuksista naista.. En saa päähäni kuka hän voisi olla... Pieni tyttö...hm.. kohta 4vuotta sitten menetimme 6kuulla vauvamme, tyttövauvan....

Jään odottamaan vastaustasi. Myös entiset elämät kiinnostaa ja mikä vaan mitä saat minulle näkyviin.

Kiitoksia

Vierailija
44/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli tosiaan

*sinivihreät silmät

*vaaleat värjätyt hiukset (normaalisti maantien väriset tms)

*naimisissa

*3lasta

*ok-talo projekti lopuillaan

Olisitko kiltti ja kertoisit onko kenelläkään minulle kerrottavaa/näytettävää/sanottavaa tms henkimaailman puolelta. Kuka hän kenties on? Eräs raskas päätökseni on ollut kauan mielessä, näetkö siitä mitään? Näetkö tulevaisuudesta mitään?

Kiitos kaunis jälleen=)

Kun pyysin alkuun josko joku haluaisi viestiä sinulle lähettää (kuten olen sanonut jo monesti tässäkin ketjussa, etten oikein osaa tätä vielä ;) niin eteeni tuli tuo nainen ja pikkutyttö. Nyt sinun sanojesi perusteella, olettaisin että tyttö oli menettämäsi lapsi ja tuo nainen sinun henkioppaasi, joka siellä lapsesi kanssa yhdessä sinun matkaasi seuraa.

Mutta, koska jouduin yllättäen tuon " yhteyden" katkaisemaan niin en voi olla varma. Ehkä sinä sydämessäsi tunnet, oliko tuolla näyllä sinulle merkitystä vai meninko " huti" .

Sinusta aistin kovin surulliset, ehkä ahdistavatkin energiat. Ikäänkuin litroittain itkemättömiä kyyneleitä kantaisit sisälläsi.

Näen kesäisen niityn, nainen vihreässä mekossaan.. pitkät hiukset, vaalean ruskeat. Kulkee jotenkin kuin haaveillen, kädet hipovat pitkää heinää. Linnunlaulua, rauhaisa tunnelma. Hän hymyilee ja .. saa sinut itkemään, kaipuusta hän sanoo. Sisko. Hän kutsuu sinua siskokseen, olette samanlaisia. Olette yhä yhtä, samaa, läsnä. Kaksoissiskosi, sielunsisaresi, niin hän sanoo ja hymyilee. Voit kutsua häntä hiljaa mielessäsi, hiljentyä ja nähdä hänet. Hän on oppaanasi tässä elämässä, lähelläsi aina. Hän tukee sinua, teitpä mitä tahansa, päätitpä mitä hyvänsä.

Vierailija
45/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit jo minulle, kiitos tuhannesti siitä. Kysyisin vielä apua tähän sydäntäni murentavaan sitoutumisongelmaan. Tiedän, että jokin minut juuri tässä suhteessa pakottaa kasvamaan ja kohtaamaan itseni. Mutta näetkö minulle jotain muuta, jonkin toisen tien?

Haluaisin myös kuulla, onko minulle viestejä tuonpuoleisessa. Kaksi rakasta isähahmoani ovat jo poissa..

----------------------------------------------------------------------------------

Yritän päästä sinuun uudelleen kiinni..

Arkkienkeli Mikael näyttäytyy vierelläsi, hän on tukenasi jotta uskaltaisit rohkeasti edetä elämässäsi. Suojelemassa, turvaamassa. Sinua pelottaa jokin, ehkä se sama mitä kaipaat.. et tiedä mihin kaipuusi kohdistuu, mutta se on olemassa. Parin vuoden sisällä tulet löytämään sen kaipuusi kohteen. Se on oivallus, muisto, tieto. Asia joka näyttäytyy yhtäkkiä kirkkaana ja selkeänä sinulle. Siitä eteenpäin elämäsi muuttuu, hyvällä tavalla. Melkein tekisi mieleni sanoa, " tervetuloa" :)))

Chakrasi ovat vielä uinumassa, mutta heräävät pikkuhiljaa. Sydänchakra sinulla on se, joka on jo aukeamassa, tälläkin hetkellä. Se kantaa itsessään vihreää valoa, puhdistavaa, elinvoimaista energiaa. Auetessaan se tuo mielesipintaan käsiteltäväksi asioita menneestä, kipeitä, loukkaavia, kaiken sen minkä olet sulkenut sydämeesi. Mutta sitä mukaa kun annat niitten tulla -ja mennä, taakkasi pienenee, olosi helpottuu.

Parin vuoden päästä olet ihan eri ihminen kuin nyt, se on lupasu, ja ympärilläsi olevat valo-olennot ovat hyvillään tästä. Hymyillen ja rakastavaa valoa lähettäen he haluavat sinun tuntevan heidät juuri nyt. He peittävät sinut valkoiseen valoon, ja johdattavat sinua, juuri nyt :)) Tunne rakkaus. Tunne tuo valo, tunne heidän läsnäolonsa :)

Vierailija
46/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias vaalea, vihreä/harmaa/ruskeasilmäinen, naimisissa. Odotan toista lastamme. Tuntuu, että elämässäni on ollu turhan paljon ikäviä asioita, mutta olen oman positiivisuuteni voimin jaksanut eteenpäin. Pelottaa, että loppuuko voimat sittenkin joku päivä. Hankaluuksia on paljon toisten ihmisten suhteen. Olen sinnikäs ja etsin koko ajan jotain uutta elämääni, ihan kuin etsisin elämäntarkoitusta ja sitä sateenkaaren päätä.

Vierailija
47/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Äitiyslomalla olen. töihin palaan ensivuonna. Elämä rulllaa turvallisesti uomissaan.

Kristallimaljakko, johon tippuu pieniä kristallikiviä. Kaikkialla on kirkasta, hiljaista, rauhaisaa. Vain kivien hiljainen tipahtelun ääni veteen kuuluu. Se on sinun sielusi, sinun sisintäsi. Näen sinut, siellä, hymyilet. Olet löytänyt sisäisen rauhasi ja itsesi, ja olet tyytyväinen kaikkeen mitä olet saanut. Minulle näytetään että tämä on tuleva, tätä kohti olet kulkemassa.

Yötaivas, tähtiä. Sinulle tärkeitä. Hiljaisuus, luonto. Äärettömyys. Ja sinä olet osa sitä, tiedät sen. Sydämesi on täynnä suurinta rakkautta, sinä teidät paljon ja olet kiitollinen siitä. Tulee aika kun silmäsi avautuu ja ymmärrät.

Vanhempi nainen on oppaasi, oranssiin puettu. Hän tuntee sinut, tietää tulevasi. Näet hänet, hän sanoo, näet jos tahdot, jos katsot sydämelläsi.

" A shmbra"

(ei saisi jälkikäteen tulkita, mutta voisin luulla että tuo viimeinen sana joka minulle kanavoitiin, voisi tarkoittaa shaumbraa. Tosin, minä en saisi sanoille merkityksiä kertoa/keksiä, vaan viestin saajan tulisi ne itse oivaltaa.. joten voin olla väärässä)

Vierailija
48/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tosiaan, että tämä tyttö on pieni enkelityttömme. Ja tämä nainen pitää hänestä huolen tuolla puolella. Onko niin että henkimaailmassa ihmiset kasvavat, oliko se 30ikään asti?

Olen kauan ollut masentunut, nyt tosin 5kk ollut parempaan suuntaan. Uskon asiat ovat minulle erittäin tärkeitä.

Olen aina halunnut löytää oman sielunsisaren. Hän on siis olemassa, mutta vain henkimaailman puolella. Tiedätkö hänen nimeään? Haluaisin tutustua häneen tarkemmin. Näetkö kuka ja mikä minä olen ollut entisessä elämässäni?

Kiitos kovasti

Vierailija
49/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tummatukkainen, 38v ja sinisilmäinen. Vasta avioitunut ja meillä on kaksi lasta.

Onko meillä enkeliä ja onko hänellä viestiä meille?

Vierailija
50/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kertoa meillekin.

Olen 30v vaalea sinisilmäinen. Mieheni tummahko ja 32 vuotias. meillä on 2 ihanaa lasta.

olemme tosi onnellisia yhdessä. Yhteiselle taipaleellemme on osunut tosi isoja kivikkojakin. Tosin ilman niitä emme ehkä olisi tässä.

Olemme menettäneet läheisiä ihmisiä. suru ja tuska ovat vieläkin läsnä päivittäin. Miten pääsemme eroon ahdistavista tunteista ja hyväksyisimme tapahtuneet. Olisi helpottavaa tietää mitä edesmennelle läheisillemme nyt " kuuluu" . Ovatkö läsnä. Se tieto helpottaisi niin kovasti.

Kerro mitä näet ja tunnet, ole kiltti! Se todellakin auttaisi meitä.

Vierailija
51/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hei, Jos jaksat vielä tänne asti, kuulisin mielelläni viestejä edesmenneiltä tai enkeleiltä. Olen 35 vuotias, hiukseni ovat maantienväriset ja silmäni vihertävän harmaat.

Ja jos lapseni, 5 vuotias vaaleatukkainen tyttö, edellisiin elämiin pääsisit käsiksi, mistä johtuu lapsen hylkäämisen pelko?

Kiitos sinulle, palautetta naputtelen varmasti jos tänne saakka jaksat:)

Lapsesi on vanha sielu, tiedäthän sen. Hän muistaa enemmän kuin monet muut aiemmin syntyneet, ja hän tulee muistamaan vielä lisää. Hän on sinun opettajasi ;) Lapsellasi on kuitenkin jonkinlainen muuri, en pääse katsomaan kovin lähelle hänen entisiä elämiään. Näen kuitenkin miten hän ojentaa kätensä jotakin kohti ja anelee, itkee, pyytää..lyhistyy maahan ja jää siihen itkien. Hän on tuossa elämässään nuori nainen, ei kovin rikkaasta perheestä. Peräti palvelija? Hän on kovin rakastunut, voih.. rakastunut työnantajansa perheen mieheen/poikaan. Mies on ollut ilkeä, siis sillä tavoin että on käyttänyt tyttöä vain hyväkseen. Tyttösi on uskonut miehen rakkauden valoja, lupauksia yhteisestä elämästä, kaikesta. Hän tuli raskaaksi, oli onnellinen. Mutta pelkäsi. Tämä on ehkä jotain 1400-1700-luvulla sattunutta, en tiedä. Mies jätti tytön hänen raskauduttuaan, nauroi kylmästi, ajoi pois perheestä. Tyttö joutui lähtemään pois, kylä ja yhteisö hylkäsi. Hän eli pienessä autioituneessa erämaamökissä, kunnes synnytyksen aika tuli. Terve lapsi syntyi, mutta.. molemmat menehtyivät melko pian synnytyksen jälkeen. Äiti oli liian voipunut huolehtiakseen yksin molemmista.

Älä sure, älä. Te olitte yhteydessä jo tuossa elämässä, mutta asiat on anteeksi annettu eikä niitä rangaistukseksi ole tarkoitettu. Olette vapaaehtoisesti valinneet roolinne, elämänne, sen risteävätkö tienne vai eivätkö.

Nyt pieni tyttäresi on elämässäsi, hän on yhteydessä valo-olentoihin. Näyttää niitä sinullekin :))

Kotinne on täynnä enkeleitä, he ovat tyttäresi seurassa, hänen kutsumanaan :)) Voih, miten paljon syvää viisautta tyttäressäsi onkaan. Opit vielä paljon :)

Vierailija
52/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella suurten muutosten edessä. Henkimaailman asiat ovat kiinnostaneet minua jo vuosia vaikkakin jollakin tasolla aina.

Kaikki asiat jotka nyt tapahtuvat ovat minulle niin korkealentoisia että välilläolen todella stressaantunut ja pelkään etten osaa hyvädyntää kaikkia mahdollisuuksiani.

Rakkauselämäni on myös murroksessa. Missä vaiheessa olen omaa kehitystäni? Kyekenenkö vihdoin rakastamaan ja vastaanottamaan rakkautta? Mies joka elämääni nyt on astunut tuntuu sielunkumppanilta, ihmiseltä joka tarkoituksella on polulleni johdatettu. Pitääkö tunteeni paikkaansa? Onko hän aviomieheni? Miltä henkimaailman kannalta näyttää, olenko pian toteuttamassa kutsumustani tässä elämässä? Vai onko se tämän elämän tarkoitus?

Paljon on kysymyksiä mutta suurien asioitten edessä olenkin. Olen tumma 31 vuotias äiti.

Kiitän suuresti jos ehtisit katsoa :)

Vierailija
53/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minulle sellaista, että en uskalla luvata kovin monelle vastausta ainakaan samana iltana koska väsyn ja sekoitan sitten energiat. Vastaukset menee ristiin ja joudutte pian etsimään omia vastauksianne toisten kysyjien kohdilta.. jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Tämän illan vastaussaldo alkaa pikkuhiljaa täyttymään jo, en uskalla luvata enää monellekaan vastauksia.

Kiitos teille, kiitos enkeleille, kiitos korkeimmalle että olen saanut auttaa näin tänäänkin :)

ap

Vierailija
54/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huomaat tämän viestini, toivon sitä todella!

Olen 27-vuotias, kaksi lasta, leijona, vaaleat värjätyt hiukset ja siniset silmät (oranssi paita, ja maalitahroja juuri nyt:).

Kun äitini kuoli, meillä jäi eräs tärkeä asia " kesken" , sovimme puhuvamme aiheesta lisää tuonnempana, mutta äitini kuoli ja vei vastaukset mukanaan.

Näetkö häntä?

Tai mitään muuta?

Vierailija
55/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua on aina kiehtonut tietää isoisoisäni kohtalosta, hän jätti perheensä 1920-luvulla (ei siis eronnut vaimostaan, vaan muutti pois kokonaan) eikä hänestä kukaan tiennyt sen jälkeen mitään. Olen monesti pohtinut, mitkä syyt siihen johtivat, ja minkälaisen elämän hän eli.

Olen vaalea, 42 v. (suurperheellinen) nainen, ihan tyytyväinen ja onnellinen nykyisessä elämäntilanteessa.

Kiitos, jos jaksat vielä :-)

Minulle sanotaan, että hän oli tehnyt sopimuksen. Hän pelasti perheensä lähtemällä itse pois. Hän teki sen rakkaudesta.

Käteni kuumenevat kun tätä kirjoitan.. sopimus..

parantaminen.. jotain papereita, kätketty, jokin rakennus..sen seinät.. vanhaa kirjoitusta, isoisoisäsi käsialaa.. hän tiesi paljon, oppi lisää, asioita joita ei pidetty yleisinä eikä niitä kaikille halunnut kertoa. Pahuutta ei ole, mutta ihmisen pelko voi synnyttää vaikka mitä. Hän meni pitkälle, teki sopimuksen itsensä kanssa. Ei saa sekoittaa pahuutta eikä mytologiaa, sanotaan minulle nyt ankarasti. Et saa nyt ajatella, kun vain lue. Hän uskoi että olisi harmiksi perheelleen, tahtoi heille rauhallisen elämän ilman pillkka ja ivaa ja kyläläisten hyljintää. Lähti siis pois. Tarkkaili kyllä perheensä elämää, auttoi jälkikäteenkin mutta ei näkyvästi. Kylmä tuuli puhaltaa ympärilläni, käteni tuntuvat raskailta. Näen nyt vanhan miehen, vanhanaikaisissa vaatteissa, ikäänkuin polvihousut tai sitten pitkävartiset saappaat on laitettu housujen lahkeitten päälle. Jonkinlainen hattu/päähine, vihreät vaatteet? Piippu suussa? Hymyilee, mutta silmät ovat vakavat.

Vierailija
56/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen vaaleahko pieni siharmaasilmänen 52v nainen. Neljä aikuista lasta vanhin kuollut. Kuopus 12v, luulen että hän vanhasielu!

Näetkö mitään meille, enkeleitä, suojelijoita, riittääkö terveys?

Vierailija
57/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29-vuotias, vaaleahiuksinen, sinisilmäinen, avoliitossa ja odotan toista lasta.

Minun ongelmiani ovat vihaisuus ja tyytymättömyys. Parisuhde ja äitiys eivät oikein suju. Miehelläkin on omat ongelmansa. Mitä osaisit sanoa minulle/meille?

Vierailija
58/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias kahden lapsen äiti, tummanruskeat hiukset ja harmaat silmät. Elämäntilanteemme on muuttunut viimeisten parin vuoden aikana kovasti ja tunnen olevani aivan hukassa, kirjaimellisesti eksyksissä.

5-vuotias tyttäreni (vaaleanruskeat hiukset, harmaanvihreät silmät) on kuin toinen minäni, minkälaisia rooleja meillä on ollut aikaisemmin?

Mitä mieheni, poikani ja omien vanhempieni on tarkoitus opettaa?

Kiitos jos jaksoit edes lukea!

Vierailija
59/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tai kuka olin ennen syntymääni niin sanotussa edellisessä elämässä? Mitä olen silloin tehnyt? Entä mieheni, vaaleat luonnonkiharat hiukset, siniharmaat silmät. Mikä hän oli miehiään ja olemmeko tavanneet ennenkin kaukaisessa menneisyydessä? Entä kolme vuotias poikamme, mitä voisit hänestä ketoa, vaaleat hiukset ja siniset silmät? Miksi äitini isä ei ollut äitini elämässä mukana ja mitä näet hänestä? Lämmin kiitos sinulle.

T: Black Angel

Vierailija
60/241 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni menehtyi melkein vuosi sitten. Ikävä on loputon...

Mieheni kuolema ei ollut miltään osin " luonnollinen" , ja siksi tämä asia vaivaa päivittäin. Kunpa jonkun meedion löytäisin, joka minua osaisi auttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi