Itsenäisyyspäivänä 6.12 tulee Tuntematon sotilas telkkarista. Aiotko katsoa tuon klassikon?
Kommentit (18)
Antero Rokkaa pitäs näytellä nainen tai muuten on fasismia ja rasismia
Ei kyllä millään pysty. Arvostan veteraaneja tietysti, mutta sotaelokuvat eivät kiinnosta tippaakaan.
Oletettavasti istun junassa sen aikaan, joten tänä vuonna jää väliin.
Miksei sisällissodasta ole tehty elokuvia vaikka oli merkittävä osa Suomen itsenäistymisen aikaa?
Ei jaksa enää, kun niitä on vuosikymmeniä jauhettu ja nähty. Se uusin Tuntematon olisi hyvä, jos se tulisi, niin ok, vaikka mulle riitti yksi kerta sitäkin. Rankat leffat on sellaisia, ettei niitä toistamiseen halua edes katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sisällissodasta ole tehty elokuvia vaikka oli merkittävä osa Suomen itsenäistymisen aikaa?
Täällä pohjan tähden alla.
Silja nuorena nukkunut.
Jotain sivistystä, kiitos.
en, olen sen pitkän viikonlopun sähköttömällä mökillä
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa enää, kun niitä on vuosikymmeniä jauhettu ja nähty. Se uusin Tuntematon olisi hyvä, jos se tulisi, niin ok, vaikka mulle riitti yksi kerta sitäkin. Rankat leffat on sellaisia, ettei niitä toistamiseen halua edes katsoa.
Uusin Tuntematon taitaa ainakin sarjana löytyä Areenasta.
Moni varmaan luulee, että Suomi itsenäistyi 40-luvulla.
Ei pysty. En kestä hevosten hätää.
Vierailija kirjoitti:
Antero Rokkaa pitäs näytellä nainen tai muuten on fasismia ja rasismia
Siinä osassa pitää olla somali. Muuten on rassua ja fassua.
Ilman muuta, vaikka osaan sen lähes kaikki replat ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan luulee, että Suomi itsenäistyi 40-luvulla.
Olihan täälläkin joskus ketju jossa kysyttiin että miksi Suomi juhlii Venäjälle häviämistä 2. maailmansodassa.
Aiotko muistaa ystävääsi itsenäisyyspäivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä pohjan tähden alla.
Silja nuorena nukkunut.
Jotain sivistystä, kiitos.
Tarkoitin tuoreempaa versiota, kiitos. Moniko jonne on kattonu nuo, kiitos.
Ei napostele.