Jonossa ei ohitettu. Expressenin tietojen mukaan Mette-Maritin keuhkot on lennätetty Osloon sotilassaattueessa.
Kommentit (379)
Ei ohitettu, ainakaan kovin paljoa. Mentiin suoraan pohjilta keulille piikkipaikalle. Ei silloin tarvi paljoa ohitella kun sen tekee röyhkeästi kerralla ja kunnolla. Amatöörit harrastaa tuota vähän kerrallaan mutta paljon ohittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.
Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.
Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.
Hyväuskoinen on hyvä määritelmä. Sitähän se Haakonin siskokin on.
Sisko on ollut ihanasti sekaisin jo vuosikymmenet, eivätkä vanhemmat ole tehneet mitään.
HKK-tittelinkin poistamisen vaativat norjalaiset, H&S eivät saaneet sitäkään aikaiseksi.
Martta työntää tyttäriään nyt tosi-tv-ohjelmiin. Hyvin menee, hurraa.
Mitäpä yli kasikymppiset vanhemmat voisivat yli viiskymppiselle lapselleen? piiskaa, viikorahat pois, ulkonaliikkumakielto?
Ukrainan suunnallahan noita taitaa vapautua vai onko liian kaukana?
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oliko joku sotilaallinen uhka muka päällä? Montakohan miljoonaa meni siinäkin veronmaksajien rahoja taas hukkaan?
Se siitä tasavertaisesta kohtelusta.
Kyllä sitä ollaan taas kateellisia olis pitäny oottas vaan kuolemaa.
Uutisissahan sanottiin että ne siirtojutut on todella tarkkoja kaikki kun ei sovi kaikille ja jotta siirto onnistuu niin sen siirrettävä. elimen pitää olla aika tarkasti potilaan omien tietojen mukaan katsottu muutoin koko siirto-operaatio aivan turha kun potilas kuolee melko pian siirron jälkeen.
Oliko tää sulle ihan uus asia? Kiirreellisessä jonossahan oli vaan noin 10 potilasta joilla kaikilla erilaiset geenit mihin oottavat just sitä omaan geenistöön sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Rinsessa tarvii uudet keuhkot ja hupskeikkaa, saman tien löytyykin just sopivat.
Rikkailla ja silmäätekevillä tosiaan käy usein vilpittömän hyvä tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinsessa tarvii uudet keuhkot ja hupskeikkaa, saman tien löytyykin just sopivat.
Rikkailla ja silmäätekevillä tosiaan käy usein vilpittömän hyvä tuuri.
Kudosnäyterekisteri on kyllä kätevä jos sellainen on olemassa, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oliko joku sotilaallinen uhka muka päällä? Montakohan miljoonaa meni siinäkin veronmaksajien rahoja taas hukkaan?
Se siitä tasavertaisesta kohtelusta.
Kyllä sitä ollaan taas kateellisia olis pitäny oottas vaan kuolemaa.
Uutisissahan sanottiin että ne siirtojutut on todella tarkkoja kaikki kun ei sovi kaikille ja jotta siirto onnistuu niin sen siirrettävä. elimen pitää olla aika tarkasti potilaan omien tietojen mukaan katsottu muutoin koko siirto-operaatio aivan turha kun potilas kuolee melko pian siirron jälkeen.
Oliko tää sulle ihan uus asia? Kiirreellisessä jonossahan oli vaan noin 10 potilasta joilla kaikilla erilaiset geenit mihin oottavat just sitä omaan geenistöön sopivaa.
Mitäs luulet tapahtuvan, kun siirre sopisikin yhtä hyvin kahdelle potilaalle? Vedetäänkö pitkää tikkua vai vilkaistaanko, kumman kallossa on enemmän tiaranpainumia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ap:n pyllyä kutittaa vieläkin.
No eipä tuo varmaan tasavertaisuudentunnetta Norjassa kasvata.
Onko teillä tietoa, että joku olisi jäänyt ilman keuhkoja?
Miltähän mahtaa muista jonottajista tuntua?
Kyllä elinsiirtoa odottavat tietävät, että siirteen saamisessa voi mennä kauan tai sen voi saada nopeastikin. Kaikille siirtoa odottaville kerrotaan, että kyseessä ei ole jono vaan lista, jossa kaikki ovat samalla viivalla. Siirrettä ei saa jonotusnumeron mukaan vaan sen on kaikin puolin sovittava saajalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!
Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle?
Mistäpä tiedätte pitikö tuokaan luku paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rinsessa tarvii uudet keuhkot ja hupskeikkaa, saman tien löytyykin just sopivat.
Rikkailla ja silmäätekevillä tosiaan käy usein vilpittömän hyvä tuuri.
Johtunee siitä, että köyhien ja poissa parrasvaoista elävien ihmisten asioita ei ruodita julkisesti emmekä niistä tiedä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.
Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.
Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.
Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.
Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.
En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira.
Sitä kutsutaan rakkaudeksi.
Sitä kutsutaan alistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainoa, joka vieläkin epäilee tätä keissiä? Nyt tehtiin sitten suuri numero tästä kuljetuksestakin, ikäänkuin vakuuttelu, että tyhmimmätkin uskoisivat leikkauksen tapahtuneen? Niin tai näin, nyt alkaa siis toipuminen ja kansa huutaa hurraata ja Meten temput on anteeksi annatut.( valehtelu, todisteiden hävitys jne) .Juuri niinkuin ennustin tilanteen kehittyvänkin; kas, näin kuningaskunta on pelastettu!
nyt seuraavaksi aletaan etsimään tiettynä aikana kuolleita pohjoismaalaisia ja kysytään heidän omaisiltaan, teitävätkö onko elimiä luovutettu ja kun löydetään todennäköinen luovuttaja, niin kysellään omaisilta mitä tuumaavat
se jälkeen aletaan purkaa yksityiskohtia ja ties mitä vielä
tämä ei ole vielä ohi.
tulossa vielä meten haastattlu varmasti
tästä saa lehdistö moneksi vuodeksi jutun aiheita
en usko, että meten keuhkonsiirto oli medihässäkän vuoksi ajoitettu tai että ohtteli jonnossa ihmisiä tai mitään sellaista
tämä on ihan normaali "kuninkaallisessa perheessä tapahtuu" sosiaalipo r no hässäkkä, median luoma.
Sitähän ei selville saada. Eikä ole tarpeenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oliko joku sotilaallinen uhka muka päällä? Montakohan miljoonaa meni siinäkin veronmaksajien rahoja taas hukkaan?
Se siitä tasavertaisesta kohtelusta.
Kyllä sitä ollaan taas kateellisia olis pitäny oottas vaan kuolemaa.
Uutisissahan sanottiin että ne siirtojutut on todella tarkkoja kaikki kun ei sovi kaikille ja jotta siirto onnistuu niin sen siirrettävä. elimen pitää olla aika tarkasti potilaan omien tietojen mukaan katsottu muutoin koko siirto-operaatio aivan turha kun potilas kuolee melko pian siirron jälkeen.
Oliko tää sulle ihan uus asia? Kiirreellisessä jonossahan oli vaan noin 10 potilasta joilla kaikilla erilaiset geenit mihin oottavat just sitä omaan geenistöön sopivaa.
Mitäs luulet tapahtuvan, kun siirre sopisikin yhtä hyvin kahdelle potilaalle? Vedetäänkö pitkää tikkua vai vilkaistaanko, kumman kallossa on enemmän tiaranpainumia?
Silloin katsotaan, kenellä on kiireellisin tilanne tai kuka juuri sillä hetkellä sopii siirteen saajaksi tai on ylipäätänsä leikksuskunnossa. Aika epätodennäköistä, ettö kymmenestä ehdokkaasta kaikilla olisi juuri samat veriryhmät, kudostyyppi, yhteensopuvuustekijät ym. Munuaistensiirrossa sopivaa luovuttajaa löydy välttämättä edes omasta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon vilpittömästi, että Haakon löytää jonkun toisen. Ansaitsisi onnen.
Ehkä sanaa vilpitön ei voi käyttää, jos toivoo toisille pahaa.
Pelkkää hyväähän kirjoittaja toivoi Haakonille. Prinssi taitaa olla liian hyväuskoinen.
Suloista ja samalla jotenkin tosi surullista, miten joku kuvittelee tuntevansa ihmiset juorulehtien perusteella. Voihan se olla niinkin, että Haakon on heidän suhteessaan tehnyt enemmän virheitä.
Joka tapauksessa en mitenkään voi ymmärtää, että joku ajattelee toivovansa tuntemattomalle perheelliselle ihmiselle hyvää toivoessaan tämän eroa.
En taida uskoa sinua. Haakonihan on aina katsellut muijaansa kuin hyvin koulutettu koira.
Sitä kutsutaan rakkaudeksi.
No mitäs se oli sitten, kun Mette haaveili tekevänsä Epsteinille vauvan?
Fergusonkin ehdotti Epsteinille lapsen tekemistä. Dollarinkuvat silmissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kiltisti odotti omaa vuoroaan. Kuka oikeasti uskoo niin?!
Listalla oli vain 8, luuletko että keuhko kuin keuhko käy jokaiselle?
Mistäpä tiedätte pitikö tuokaan luku paikkansa?
Miksi ei pitäisi paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko mä ainoa, joka vieläkin epäilee tätä keissiä? Nyt tehtiin sitten suuri numero tästä kuljetuksestakin, ikäänkuin vakuuttelu, että tyhmimmätkin uskoisivat leikkauksen tapahtuneen? Niin tai näin, nyt alkaa siis toipuminen ja kansa huutaa hurraata ja Meten temput on anteeksi annatut.( valehtelu, todisteiden hävitys jne) .Juuri niinkuin ennustin tilanteen kehittyvänkin; kas, näin kuningaskunta on pelastettu!
nyt seuraavaksi aletaan etsimään tiettynä aikana kuolleita pohjoismaalaisia ja kysytään heidän omaisiltaan, teitävätkö onko elimiä luovutettu ja kun löydetään todennäköinen luovuttaja, niin kysellään omaisilta mitä tuumaavat
se jälkeen aletaan purkaa yksityiskohtia ja ties mitä vielä
tämä ei ole vielä ohi.
tulossa vielä meten haastattlu varmasti
tästä saa lehdistö moneksi vuodeksi jutun aiheita
en usko, että meten keuhkonsiirto oli medihässäkän vuoksi ajoitettu tai että ohtteli jonnossa ihmisiä tai mitään sellaista
tämä on ihan normaali "kuninkaallisessa perheessä tapahtuu" sosiaalipo r no hässäkkä, median luoma.
Ei todellakaan. Adoptiossakin lapsen luovuttaja voidaan selvittää jälkikäteen, mutta elinsiirrossa ei.
Vain elokuvissa ja satutarinoissa niin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oliko joku sotilaallinen uhka muka päällä? Montakohan miljoonaa meni siinäkin veronmaksajien rahoja taas hukkaan?
Se siitä tasavertaisesta kohtelusta.
Kyllä sitä ollaan taas kateellisia olis pitäny oottas vaan kuolemaa.
Uutisissahan sanottiin että ne siirtojutut on todella tarkkoja kaikki kun ei sovi kaikille ja jotta siirto onnistuu niin sen siirrettävä. elimen pitää olla aika tarkasti potilaan omien tietojen mukaan katsottu muutoin koko siirto-operaatio aivan turha kun potilas kuolee melko pian siirron jälkeen.
Oliko tää sulle ihan uus asia? Kiirreellisessä jonossahan oli vaan noin 10 potilasta joilla kaikilla erilaiset geenit mihin oottavat just sitä omaan geenistöön sopivaa.
Mitäs luulet tapahtuvan, kun siirre sopisikin yhtä hyvin kahdelle potilaalle? Vedetäänkö pitkää tikkua vai vilkaistaanko, kumman kallossa on enemmän tiaranpainumia?
Silloin katsotaan, kenellä on kiireellisin tilanne tai kuka juuri sillä hetkellä sopii siirteen saajaksi tai on ylipäätänsä leikksuskunnossa. Aika epätodennäköistä, ettö kymmenestä ehdokkaasta kaikilla olisi juuri samat veriryhmät, kudostyyppi, yhteensopuvuustekijät ym. Munuaistensiirrossa sopivaa luovuttajaa löydy välttämättä edes omasta perheestä.
Postin kotiinkuljetukseen rinnastettuna kuljettaja kirjaa että vastaanottajaa on yritetty tavoittaa ...ja siinä taisikin olla kaikki toimenpiteet sen asian suhteen.
Onhan niitä muitakin keuhkon tarvitsijoita saatettu "yrittää tavoittaa" tosin heikoin tuloksin ja keuhko mennyt sille kuka tavoitettu just sillä kiireisellä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Oliko joku sotilaallinen uhka muka päällä? Montakohan miljoonaa meni siinäkin veronmaksajien rahoja taas hukkaan?
Se siitä tasavertaisesta kohtelusta.
Kyllä sitä ollaan taas kateellisia olis pitäny oottas vaan kuolemaa.
Uutisissahan sanottiin että ne siirtojutut on todella tarkkoja kaikki kun ei sovi kaikille ja jotta siirto onnistuu niin sen siirrettävä. elimen pitää olla aika tarkasti potilaan omien tietojen mukaan katsottu muutoin koko siirto-operaatio aivan turha kun potilas kuolee melko pian siirron jälkeen.
Oliko tää sulle ihan uus asia? Kiirreellisessä jonossahan oli vaan noin 10 potilasta joilla kaikilla erilaiset geenit mihin oottavat just sitä omaan geenistöön sopivaa.
Mitäs luulet tapahtuvan, kun siirre sopisikin yhtä hyvin kahdelle potilaalle? Vedetäänkö pitkää tikkua vai vilkaistaanko, kumman kallossa on enemmän tiaranpainumia?
Silloin katsotaan, kenellä on kiireellisin tilanne tai kuka juuri sillä hetkellä sopii siirteen saajaksi tai on ylipäätänsä leikksuskunnossa. Aika epätodennäköistä, ettö kymmenestä ehdokkaasta kaikilla olisi juuri samat veriryhmät, kudostyyppi, yhteensopuvuustekijät ym. Munuaistensiirrossa sopivaa luovuttajaa löydy välttämättä edes omasta perheestä.
"- kuka juuri sillä hetkellä sopii siirteen saajaksi -"
Juuri niin. Monessa muussakin asiassa sopivin ajaa pätevimmän ohitse.
Niinhän sä hyväuskoisena kuvittelet, hahhah!