Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nuoret eivät enää pidä yöelämästä koska jopa 50-60 vuotiaat yrittävät 18v iholle

Vierailija
19.06.2026 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011987011.html

Naisten mukaan keski-ikäisten sosiaalisesti kyvyttömien miesten aloitteet teineille ovat luokkaa "tuuks panee".

Kommentit (257)

Vierailija
221/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun itse olin 18v teini, niin baarissa aina ne samat 30-40v vanhat ukot oli pokailemassa. No en todellakaan lähtenyt sellaisen kanssa mihinkään, nehän oli aivan ikäloppuja. Nyt olen itse 41v ja ne ukot 50-60v ja edelleen jos joskus satun vanhalle paikkakunnalle kuppilaan, niin siellä istutaan ja pokaillaan niitä lukiolaisia. Ehkä sit kun ikää on 70-80v niin jollakin tärppää.

18v naiselle sopivaa on 30-40v mies

Vierailija
222/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn jo neljääkymppiä, mutta helposti löytyy vaikka 18-vuotiasta naisseuraa. Mutta olenkin hyvin nuoren näköinen, menen kaksikymppisestä, sekä aika komea.  

Pertti hei, hoitajilla on taas ollut tosi kiireinen aamu, mutta ne tulee kohta antamaan aamulääkkeet ja katetroimaan sut, malttia nyt! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä 18 silikoonipeipen pöksyt kostuu kun 60 hopeakettu kaartaa mersulla pihaan.

Aika etova joku silikoni pentu.

Kello on lyönyt viisi, ja työhuoneen stereot pusketaan äärirajoilleen. AC/DC:n Hells Bells kajahtaa käyntiin raskain, hitaasti kumisevin kirkonkellon lyönnein. Se on merkki siitä, että viikon työmurheet on virallisesti haudattu. Studiossa  eli pukkarin puolipimeydessä alkaa muodonmuutos. Peilistä katsoo takaisin neljäkymmentä seitsemän vuotta täyttänyt harmaakettu, jonka silmiskulmissa on vieläkin sitä samaa pilkettä kuin silloin, kun herra oli kaupungin kuumin nimi.

Ensimmäinen haaste on vaatetus. Lokerosta esiin kaivettujen, tyköistuvien tummansinisten farmarihousujen vetoketju vaatii pienen henkäyksen sisäänpäin ja määrätietoisen nykäisyn, mutta farkut istuvat yhä jämäkästi, mutta tyylillä. Jalkaan sujautetaan klassiset, ruskeat nahkaiset pursikengät ilman sukkia. Se tuo kokonaisuuteen ripauksen rentoa rannikkotunnelmaa, vaikka matka suuntautuukin nuorten tanssipaikkaan (danze) clubiin missä on aika korkea pääsymaksu (8e).

Seuraavaksi vuorossa on illan kruunu: keilapaita. Kyseessä on juuri sellainen Miehen puolikkaat -sarjan Charlie Harper -tyylinen, väljä ja lyhythihainen luomus, jossa on pystysuorat kontrastiraidat ja kevyesti laskeutuva kaulus. Paita jätetään tietenkin ylimmistä napeista auki, jotta hopeinen kaulaketju pääsee oikeuksiinsa.

Brian Johnsonin rääkyvä ääni ja Angus Youngin kitarariffi alkavat rakentaa lopullista latausta, kun on hiusten – tai pikemminkin niiden jäänteiden vuoro.

Mies puristaa kämmenelleen reilun nokareen vahvaa hiusgeeliä. Tukanraja on vuosien saatossa tehnyt taktisen perääntymisliikkeen, ja päälaelle on muodostunut kunnioitettava munkkikalju. Mutta harmaakettu ei lannistu. Kampaa apuna käyttäen loput hopeiset suortuvat vedetään tiukasti ja virtaviivaisesti suoraan taaksepäin. Geelin ja tarkan arkkitehtonisella hiusten asettelulla pyöreä kalju kohta peittyy juuri sen verran, että peiliin voi vilkaista hyväksyvästi iskien silmää.

Vielä suihkaus vähän liian vahvaa bentsiiniä muistuttavaa miesten tuoksua, lompakko takataskuun ja nahkatakki olalle. Työpaikan ovi pamahtaa kiinni taustalla soivan kitarasoolon tahtiin (OI! OI! OI! OI! OI! OI! OI!). Kaupunki odottaa, ja tämä herrasmies on täyttä dynamiittia kaulukset pystyssä vailla valmis!

Just nämä pellet oli artikkelin yksi merkittävin osuus. Mies ikääntyy kuin viini. Viinithän laitetaan säilymään jonnekin pimeään ja viileään vuosisadoiksi. Löydetään joskus kuoleman jälkeen valokuva-albumi tuntemattoman sukulaisen hallusta ja sieltä voi nähdä ne nuoruuden kuvat. Jaa, olihan se Mauli (tulevaisuudessa r-vika on laillistettu) ihan kivan näköinen nuorena. Sitten siinä kolmekymppisenä sille kävi jotain ja vanhana se oli sellainen kieli ulkona henkeä hörppivä harmaa karppi. 

Vierailija
224/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun itse olin 18v teini, niin baarissa aina ne samat 30-40v vanhat ukot oli pokailemassa. No en todellakaan lähtenyt sellaisen kanssa mihinkään, nehän oli aivan ikäloppuja. Nyt olen itse 41v ja ne ukot 50-60v ja edelleen jos joskus satun vanhalle paikkakunnalle kuppilaan, niin siellä istutaan ja pokaillaan niitä lukiolaisia. Ehkä sit kun ikää on 70-80v niin jollakin tärppää.

Ehdottomasti! Mäkin tapailen itseäni 18 vuotta vanhempaa miestä, ollaan tehty jo paperit kuntoon, että kun se tuosta heittää lusikan nurkkaan, perin sen kesähuvilan Airistolla, loma- ja golfosakkeet ja talot Espoossa ja Espanjassa. Ihana mies!!!!!!

Vierailija
225/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestyn jo neljääkymppiä, mutta helposti löytyy vaikka 18-vuotiasta naisseuraa. Mutta olenkin hyvin nuoren näköinen, menen kaksikymppisestä, sekä aika komea.  

Pertti hei, hoitajilla on taas ollut tosi kiireinen aamu, mutta ne tulee kohta antamaan aamulääkkeet ja katetroimaan sut, malttia nyt! 

Olet nolo.

Vierailija
226/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy olla mies, eh? 

Koska meistä aikuisista naisista jokainen, ihn jokanen,  on ollut 18-vuotias ja joka ikinen meistä tietää, millaisia tuonikäiset miehet on. Jos sellaisen kanssa ollaan, siihen on vain yksi syy: raha. 

Vierailija
227/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 40+ naisilta enää harvemmin saa seksiä jos ollenkaan kun halut nolla niin luonnollista hakea seuraa sellaisilta joilla haluja vielä on.

Hyvin harvalla nuorella naisella on haluja vanhempiensa ikäisiä miehiä kohtaan. Mikä selviäisi ihan jutun lukemalla.

No mikä sitten on sinun ratkaisusi tähän kysynnän ja tarjonnan kohtaamis-ongelmaan kun vanhempia naisia ei enää seksi kiinnosta ja nuoret ei lämpene mutta miehellä halut pysyy hautaan saakka, tumputtaa loppuelämä käteen vai?

Pankaa toisianne. Kuiteskin tykkäät mieluummin panna kakkoseen ja suuhun. Välillä sitten voit olla vastaanottavana osapuolena 

Jep, peruukki päähän ja tekotissit päälle. Siinä voi peuhata keskenään hautaan asti.

Varsinki ku kerta vanhenevat kuin viini.

Vierailija
228/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti! Mäkin tapailen itseäni 18 vuotta vanhempaa miestä, ollaan tehty jo paperit kuntoon, että kun se tuosta heittää lusikan nurkkaan, perin sen kesähuvilan Airistolla, loma- ja golfosakkeet ja talot Espoossa ja Espanjassa. Ihana mies!!!!!!

Täähän se ois.

Vierailija
229/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet nolo.

Voi olla, mutta ainakaan en tarvitse vielä pitkään aikaan katetria, toisin kuin sä, rakas. Tuun moikkaa sua iltapäivällä, vvoidaan tarkistaa, paljonko sun pankkitilillä olikaan rahaa, kulta. Hihitellään taas, ettei vaimo tiedä mitään. 

T Lissu 18v 

Vierailija
230/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, oonkin siellä käydessäni huomannut, että aika nuoria hoitsuja kaikki. 

Vierailija
231/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi.

Tuuks panee.

Mennääks panee.

Saitko jo munaa.

Tuletko vai etkö tule.

Voinks mä pukata sua?

Vierailija
232/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yhyy". Samanlaista se on ollut viimeiset 50 vuotta. Nykynuoret ovat vain niin yliherkkiä ja tottuneet istumaan sisällä ruutujen ääressä, että tosielämän ikäviä puolia ei osata enää käsitellä

Se on aina ollut tuollaista. Elämässä on ikäviä juttuja, mutta ruudun takana yksin se jää elämättä kokonaan

Noille vain naurettiin kun oltiin 2000-luvun alussa tyttöjen kanssa liikkeellä. Riippui myös baarista oliko noita

Kyllä, samanlaista se on ollut aina, mutta on vain ja pelkästään hyvä asia että nykynuoret eivät enää suostu hiljaa sietämään huonosti käyttäytyvien, naista  epäkunnioittavien miesten käytöstä. Miesten on aika ottaa ihan itse vastuu omasta käyttäymisestään.

Just joo. Rakentakaa identiteetti uhrautumiselle ja masentukaa. Tilastojen valossa olette etenemässä loistavasti valitsemallanne tiellä.

Kerroit juuri, että win-win. Näinhän se on. 

Vierailija
233/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yhyy". Samanlaista se on ollut viimeiset 50 vuotta. Nykynuoret ovat vain niin yliherkkiä ja tottuneet istumaan sisällä ruutujen ääressä, että tosielämän ikäviä puolia ei osata enää käsitellä

Se on aina ollut tuollaista. Elämässä on ikäviä juttuja, mutta ruudun takana yksin se jää elämättä kokonaan

Noille vain naurettiin kun oltiin 2000-luvun alussa tyttöjen kanssa liikkeellä. Riippui myös baarista oliko noita

Kyllä, samanlaista se on ollut aina, mutta on vain ja pelkästään hyvä asia että nykynuoret eivät enää suostu hiljaa sietämään huonosti käyttäytyvien, naista  epäkunnioittavien miesten käytöstä. Miesten on aika ottaa ihan itse vastuu omasta käyttäymisestään.

Just joo. Rakentakaa identiteetti uhrautumiselle ja masentukaa. Tilastojen valossa olette etenemässä loistavasti valitsemallanne tiellä.

Uhriutumista ja masentumista, ettei enää siedetä miehiltä huonoa käytöstä? 

Nyt on psykoosit vahvasti tulilla. Taisi todella osua ja upota? 

Vierailija
234/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on varmaan vaan matalasti funktioivia aspergereita jotka eivät ole ymmärtäneet sosiaalista koodistoa nuorena eivätkä ymmärä sitä keski-ikäisenäkään.

Samoin normaalia keskustelutaitoa ja flirttiä ei ole koskaan kehittynyt, tilalle on tullut turhautuminen ja viha.

Itse Assina esitän vastalauseen, koska me Aspergerit olemme pääsääntöisesti seurassa ujoja ja vetäytyviä. Ei todellakaan tulisi mieleen sano mitään noin röyhkeää kuin 'tuuks panee'. Sitä en tiedä, miten känni miehillä vaikuttaa. Ehkä muistuu mieleen pätkä incelien keskustelua ylilaudalla, missä joku on ollut rohea, kompensoidessaan omaa kyvyttömyyttään.

Vierailija
235/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää yrittää, koska 1/100 mahdollisuus onnistua. Viereiseltä kysymään, jos ei onnaa

Vierailija
236/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä 18 silikoonipeipen pöksyt kostuu kun 60 hopeakettu kaartaa mersulla pihaan.

Aika etova joku silikoni pentu.

Kello on lyönyt viisi, ja työhuoneen stereot pusketaan äärirajoilleen. AC/DC:n Hells Bells kajahtaa käyntiin raskain, hitaasti kumisevin kirkonkellon lyönnein. Se on merkki siitä, että viikon työmurheet on virallisesti haudattu. Studiossa  eli pukkarin puolipimeydessä alkaa muodonmuutos. Peilistä katsoo takaisin neljäkymmentä seitsemän vuotta täyttänyt harmaakettu, jonka silmiskulmissa on vieläkin sitä samaa pilkettä kuin silloin, kun herra oli kaupungin kuumin nimi.

Ensimmäinen haaste on vaatetus. Lokerosta esiin kaivettujen, tyköistuvien tummansinisten farmarihousujen vetoketju vaatii pienen henkäyksen sisäänpäin ja määrätietoisen nykäisyn, mutta farkut istuvat yhä jämäkästi, mutta tyylillä. Jalkaan sujautetaan klassiset, ruskeat nahkaiset pursikengät ilman sukkia. Se tuo kokonaisuuteen ripauksen rentoa rannikkotunnelmaa, vaikka matka suuntautuukin nuorten tanssipaikkaan (danze) clubiin missä on aika korkea pääsymaksu (8e).

Seuraavaksi vuorossa on illan kruunu: keilapaita. Kyseessä on juuri sellainen Miehen puolikkaat -sarjan Charlie Harper -tyylinen, väljä ja lyhythihainen luomus, jossa on pystysuorat kontrastiraidat ja kevyesti laskeutuva kaulus. Paita jätetään tietenkin ylimmistä napeista auki, jotta hopeinen kaulaketju pääsee oikeuksiinsa.

Brian Johnsonin rääkyvä ääni ja Angus Youngin kitarariffi alkavat rakentaa lopullista latausta, kun on hiusten – tai pikemminkin niiden jäänteiden vuoro.

Mies puristaa kämmenelleen reilun nokareen vahvaa hiusgeeliä. Tukanraja on vuosien saatossa tehnyt taktisen perääntymisliikkeen, ja päälaelle on muodostunut kunnioitettava munkkikalju. Mutta harmaakettu ei lannistu. Kampaa apuna käyttäen loput hopeiset suortuvat vedetään tiukasti ja virtaviivaisesti suoraan taaksepäin. Geelin ja tarkan arkkitehtonisella hiusten asettelulla pyöreä kalju kohta peittyy juuri sen verran, että peiliin voi vilkaista hyväksyvästi iskien silmää.

Vielä suihkaus vähän liian vahvaa bentsiiniä muistuttavaa miesten tuoksua, lompakko takataskuun ja nahkatakki olalle. Työpaikan ovi pamahtaa kiinni taustalla soivan kitarasoolon tahtiin (OI! OI! OI! OI! OI! OI! OI!). Kaupunki odottaa, ja tämä herrasmies on täyttä dynamiittia kaulukset pystyssä vailla valmis!

Sami Uotila sopii kuin valettu demonstroimaan tätä kettua. 

Kiitos hyvästä kuvauksesta, tämmöisestä kerronnasta tykkään!

N68

Vierailija
237/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kun eksyin baariin niin 19v naiset pyyti pöytään minut 40+ miehen, ja sitten toinen niistä yritti parittaa sinkkukaveriansa minulle et mitäs jos panisitte.

Ja en ole mikään komistus, vähän ikäistäni nuoremman näköinen.

Aika sama itsellä. Rauhassa baarissa olin niin naiskaksikko tuli, että voiko tähän tulla. Loppuillasta toinen nainen lähti vanhemman miehen matkaan ja brunette lähti mun kanssa. Ihan hyvin tultiin juttuun jatkoilla kun samppanjaa juotiin vaikka itse olin 46v ja nainen 18v.  Kysyin vielä ennen makkariin menoa, kuinka vanhan kanssa on ollut aikaisemmin ja 23v on aikaisemmin ollut vanhin mies, jonka kanssa on ollut. Olihan se tän ikäiselle ukolle uskomatonta päästä pukille 18v kanssa ja uskomattoman kireä pillu oli joka imi joka pisaran mällistä sisäänsä. 

Vierailija
238/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään uus juttu.

Ei todellakaan. Tosin minun nuoruudessa myös nuorten miesten lähestymiset oli samaa tasoa (ja no, sen ajan nuoret on niitä nykyisiä ällöjä setämiehiä)... Ehkä nuoret on nykyään fiksumpia tai ei lähesty ollenkaan, joten vanhojen osuus korostuu. 

Kylläpä puhut kauniisti toisista ihmisistä ja arvotat vielä iän ja sukupuolen perusteella.

Vierailija
239/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No W124 ei ihan riitä, mutta tulenuusi AMG niin varmana kostuu.

Mersumiehet nuolee näppejään kun kaarran 70cc pappatunturilla ja kevarista repäistyllä Mikunin kaasarilla sivuluisussa nahkahousut pullottaen pihaan.

Vierailija
240/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että zoomerit tunnistaa naisvihaa paremmin ja hajoittavat iän ikuisia vihamielisiä rakenteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän