Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nuoret eivät enää pidä yöelämästä koska jopa 50-60 vuotiaat yrittävät 18v iholle

Vierailija
19.06.2026 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011987011.html

Naisten mukaan keski-ikäisten sosiaalisesti kyvyttömien miesten aloitteet teineille ovat luokkaa "tuuks panee".

Kommentit (258)

Vierailija
241/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47v ja mun vaimo on 39vuotta vielä 2 kk eli sen aikaan saan nuorta naista.

Vierailija
242/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vähän mietin kuitenkin myös sitä tyyliä, missä näyttäydytään yöelämässä. Maailma on niin yliseksualisoitunut, ettei ilmeisesti ole yhtään epänormaalia, että näytetään pumpattavalta barbaralta silikonitissit puserrettuna ylös kuin tarjottimelle minimipeittävyydellä. Ulkonäöllä ja pukeutumisella on aina joku viesti ja kukin voi itse miettiä, millaisen viestin haluaa välittää. 

Tällä en halua puolustella miesten tökeröä käytöstä, mutta kyllä pukeutumisella voi provosoida ja jotkut sitten reagoivat. 

Olet ihan oikeassa, vaikka siitä ei täällä tykätäkään. Jos näyttää oikein viimeisen päälle helpolta tissit melkein kokonaan nännejä myöten näkyvillä, niin tottakai riittää yrittäjiä. Tisseillä saa huomiota, jos sen huomion laadulla ei ole sitten niin väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat mallia entisestä presidentistä.

Vierailija
244/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

5-6 vuotta sitten mentiin kaverin kanssa piruuttaan nuorten paikkaan yksille. Kauaa ei saatu rauhassa istuu kun alko drinksujen ja sidukan pyytely. Hymyiltiin ja hihiteltiin. Moni kyllä katto myös pitkään, et miten noi kehtaa tulla tänne. Ei me oltu kun joku puoltutii vähän reilu ehkä. Mut sinällään ihan hauska piristys iltaan oli. 

Myönnän, naisena riittää että on varoiksi pari kymppiä taskussa. 

Tää on tää naisten logiikka. Maksatetaan juomat tissientuijottajilla ja sitten paheksutaan kun maksajat ehdottelevat enemmän. Johan teitte selväksi, että teille on ok vaihtaa seksuaalisuutta taloudelliseen etuun, nyt katsotaan enää, että missä se raja menee.

Vierailija
245/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on silikoni rinnat niin kyllä ne on hankittu ihan tiettyä tarkoitusta varten....eli houkuttumiksi...tästä on turha väittää muuta.

Ehkä se on hommannut ne sen takia koska oma ylkonäkö ei miellytä ja aiheuttaa naiselle itselleen ongelmia.

Ai ketä se ylkonäkö ei miellytä?

Vierailija
246/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIstä saan helsingin alueelta aasialaista huoraaa joka tulee mun kotia??

Vierailija
247/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmedit taas vauhdissa. Seksuaalinen hätätila vain. Auttakaa tytönhupakot 45 vuotiasta irakin veteraania. Kaikki muu on rasismia

Vierailija
248/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisethan on baareissa vaan pitämässä hauskaa naispuolisten kaverinsa kanssa niin pysykööt baareista pois. Esim metsässä saisivat olla ihan rauhassa porukkansa kanssa.

Tuollaisia asiakkaita baarit haluavat eikä mitään saalistajia. Baarit on tehty hauskanpitoon.

Baarit haluavat asiakkaita jotka käyttävät rahaa. Naiset eivät sitä tee.

Totta kai naiset käyttävät rahaa baareissa. Kenen luulit sitä käyttävän?

Ei käytä rahaa, vaan tissejä.

Vierailija
249/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomirasisti ei anna pesää. Vääräuskoinen 

Vierailija
250/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No naisethan on baareissa vaan pitämässä hauskaa naispuolisten kaverinsa kanssa niin pysykööt baareista pois. Esim metsässä saisivat olla ihan rauhassa porukkansa kanssa.

Tuollaisia asiakkaita baarit haluavat eikä mitään saalistajia. Baarit on tehty hauskanpitoon.

Baarit haluavat asiakkaita jotka käyttävät rahaa. Naiset eivät sitä tee.

Totta kai naiset käyttävät rahaa baareissa. Kenen luulit sitä käyttävän?

Ei käytä rahaa, vaan tissejä.

Ovat kelan rahoilla ei niillä siksi ole mitään rahaa.

Vierailija
251/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä että pääsee taas haukkumaan miehiä. Toisaalta, se jatkuva tarve haukkua miehiä kaikesta mahdollisesta kertoo sen haukkujan erittäin sairaasta ajatusmaailmasta. Suomeksi, se haukkuja itse on sekopää, jota kannattaa vältellä.

Vierailija
252/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kun itse olin 18v teini, niin baarissa aina ne samat 30-40v vanhat ukot oli pokailemassa. No en todellakaan lähtenyt sellaisen kanssa mihinkään, nehän oli aivan ikäloppuja. Nyt olen itse 41v ja ne ukot 50-60v ja edelleen jos joskus satun vanhalle paikkakunnalle kuppilaan, niin siellä istutaan ja pokaillaan niitä lukiolaisia. Ehkä sit kun ikää on 70-80v niin jollakin tärppää.

18v naiselle sopivaa on 30-40v mies

Sun täytyy olla mies, eh? 

Koska meistä aikuisista naisista jokainen, ihn jokanen,  on ollut 18-vuotias ja joka ikinen meistä tietää, millaisia tuonikäiset miehet on. Jos sellaisen kanssa ollaan, siihen on vain yksi syy: raha. 

Onneksi on rahaa! 

T.m60

Vierailija
253/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä että pääsee taas haukkumaan miehiä. Toisaalta, se jatkuva tarve haukkua miehiä kaikesta mahdollisesta kertoo sen haukkujan erittäin sairaasta ajatusmaailmasta. Suomeksi, se haukkuja itse on sekopää, jota kannattaa vältellä.

Siksi mulla nykyään ukrainalainen vaimo.

Tekee muuta kun vain vittuilee ja lihoo

Vierailija
254/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään uus juttu.

Ei todellakaan. Tosin minun nuoruudessa myös nuorten miesten lähestymiset oli samaa tasoa (ja no, sen ajan nuoret on niitä nykyisiä ällöjä setämiehiä)... Ehkä nuoret on nykyään fiksumpia tai ei lähesty ollenkaan, joten vanhojen osuus korostuu. 

Mikä ajaa suomalaiset naiset itsesabotoimaan elämänsä.

- Ei miellytetä ketään

- Húorátàan pää rikki

- Syytetään ja vihataan "ällöjä setiä", jotka kuitenkin pyörittää maailmaa ja lopussa päättää onko sulla uraa vai ei

Täällä pääsee pitkälle hyvä tytöt!

-Miksi pitäisi miellyttää yhtään ketään? 

-Miksi sun mielestä nainen ei saa päättää, mitä kehollaan tekee, tai ei tee? Miksi edelleen miehille on ok harrastaa seksiä jokaisen vastaan tulijan kanssa, mutta naiselle ei? 

Lisäksi: me kaikki -ihan kaikki, jokaikinen- maailman naiset ymmärrämme, miksi olet ja pysyt sinkkuna. Mukavaa yksinäistä loppuelämää 🤗 

Tottakai naiset saa päättää, mitä kehollaan tekee, mutta erona on se, etteivät naiset halua kantaa vastuuta näistä valinnoistaan. Ei tunnuta ymmärtävän, miten se menetetty maine tai vahinkoraskaus sotkee elämää. Mutta vastuunkannon edellyttäminen ja naisten huonojen päätösten kritisointi onkin nykyään naisvihaa!

Vierailija
255/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä sitten? Tuukspanee toimii nollasta poikkeavalla todennäköisyydellä.

Vierailija
256/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille 'mmille tiedoksi että sinne kapakkaan meneminen on vapaaehtoista. Tai menkää lespobaariin

Vierailija
257/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä sitten? Tuukspanee toimii nollasta poikkeavalla todennäköisyydellä.

Mulle sanonut noin 50v nainen ja itse olen 31v mies.

Vierailija
258/258 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kun 70-75v miehet tuijottaa ja seuraa sekä ehdottelee.Ei kyllä vaarit kiinnosta.N 50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän