Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nuoret eivät enää pidä yöelämästä koska jopa 50-60 vuotiaat yrittävät 18v iholle

Vierailija
19.06.2026 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011987011.html

Naisten mukaan keski-ikäisten sosiaalisesti kyvyttömien miesten aloitteet teineille ovat luokkaa "tuuks panee".

Kommentit (292)

Vierailija
261/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä 18 silikoonipeipen pöksyt kostuu kun 60 hopeakettu kaartaa mersulla pihaan.

Tietysti kostuu. Naurattaa niin, että tule pissat housuun 🤣

Vierailija
262/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alustan incelit vetää itseään antaumuksella alas samasta viemäristä kuin nuo keski-ikäiset.

Ei ole ns. voittava taktiikka. 

Naiset on kivoja ihmisiä, kannattais itse pyrkiä olemaan myös. 

Entä jos koko elämän ollut taktiikka olla kohtelias eikä haukkua ketään tai kouria jne. mutta kun on sosiaalisesti kömpelö ei sitä siltikään ole ollut kiinnostava naisten silmissä vaan torjutuksi tullut aina.

Ja sosiaaliset taidot eivät tästä parane vaikka vuosia koittanut ties miten harjoittaa niitä. Jotkut rohkaisseet sanomalla että "ole vaan oma itsesi" tai että "itseään ei kannata muuttaa muiden takia" mutta sitten taas tulee toista viestiä että pitäisi muuttaa että kelpaa että ei tässä oikein tiedä miten olla.

Ongelma on heti tuossa, jos kohteliaisuus on "taktiikka". Eli et oikeasti arvosta niitä kohtaamiasi naisia, vaan yrität vain "saada"?

Kellään ei ole velvoitetta tyytyä ihmiseen, jonka kanssa vastavuoroisuus ei toimi. Ja erota saa, jos arjessa osoittautuu, että kaikki alun huomaavaisuus oli juurikin vain "taktiikkaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorille 'mmille tiedoksi että sinne kapakkaan meneminen on vapaaehtoista. Tai menkää lespobaariin

Koskemattomuus pitäisi olla ihan normi. Et sä ala sössöttää kirjastossakaan mitään kenellekään. Koskemattomuuteen kuulu se ettet äänielimilläs työnnä meteliä muiden kuuloelimiin. Onks tämä selvä`? Ei sinne mennä lihaa etsimään vaan juomaan ja juttelemaan kavereiden kanssa. 

Opettele käytöstavat kuntoon. Älä ole Venäjä. Pysy omien rajojen sisällä. Jokaisela on oikeus olla rauhassa Baaarissa tai Clubilla ja ihan kirjastossakin.

Baariin ei mennä lihaa etsimään missä tynnyrissä sinä oikein elät kun niin kauan kuin kapakoita on ollut eri muodoissaan niin seuraa sieltä on haettu. Vai onko nykyään Tinder ym. aivomätäsovellukset korvannut kaikki perinteiset tavat etsiä seuraa?

Turpa kiinni nulikka!

Haluuksie isän kädestä?

T: Jare 23

Vierailija
264/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhoon ei ole mikään pakko mennä.

Vierailija
265/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vanhemmatkin miehet yrittää,kuin 50-60v sairasta touhua,ei kiinnosta.

Vierailija
266/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko opiskeluajan baarissa töissä, lähinnä pe ja la, 20-25 vuotiaana, 1990-1995

Aina oli noita baarissa notkuvia keski-ikäisiä miehiä, joille piti moneen kertaan sanoa lopeta nuorien naisten iskeminen, eivät ole kiinnostuneita susta.

Taatusti yli 1000 ukkoa oon heittänyt baarista ulos

Vierailija
267/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin koko opiskeluajan baarissa töissä, lähinnä pe ja la, 20-25 vuotiaana, 1990-1995

Aina oli noita baarissa notkuvia keski-ikäisiä miehiä, joille piti moneen kertaan sanoa lopeta nuorien naisten iskeminen, eivät ole kiinnostuneita susta.

Näin unta missä olin nuori ja oma 20v yhdessä oltu ja kiva aviomieheni tulee päälle nelikymppisenä yrittämään minua. Niin oli kyllä aika vastenmielinen uni. 

Mieheni ei anna periksi ja tulee väkisillä iholle kiinni. Siinä samassa huomaan ne piirteet mitä inhoan miehessäni kun se on vanhentunut ja vertaan suoraan siihen parikymppiseen animemieheen, joka joskus oli. 

Paksuus. Ei maha vaan lihakset turvonneet. Oli suloinen ja seksikäs animemies. Huomasin miten  huonosti syö ja aloin syöttää sitä tietenkin. Lihakset alkoi kasvaa ja pää pursua. Kaljuuntui ja sinällään kiva edelleen, mutta kun suljen silmät ja ollaan kaa, niin unelmoin siitä mitä mies oli kun oli 20-33v. Monet tuttavat kehuu miestäni ja luulevat että meillä on hyvä intiimi suhde kuten miehenikin luulee, mutta se tulee siitä miten tallensin hänet silloin kun hän oli kuuma parikymppinen. 

Nykyään on podattu kalju ukko. Ihan erilainen kuin rakastuin. Parikymppisenä hän oli narukäsi ja hoikka pitkätukkainen hevari. Ei enää. Uni oli kauhistus jossa vanha mieheni yrittää minua, kun olen nuori ja tiedostan sen ja yritän olla kohtelias. Ymmärrätte varmasti että tämän jälkeen pidin taukoa sänkypuuhissa 2kk mieheni kanssa ja hän ei ymmärrä todellista syytä. Koska unet!

Vierailija
268/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä 18 silikoonipeipen pöksyt kostuu kun 60 hopeakettu kaartaa mersulla pihaan.

Tietysti kostuu. Naurattaa niin, että tule pissat housuun 🤣

Minäkin miehenä välttelen tollaista muovilla korjattua pentua.

oikea nainen kyllä kiinostaa.

Vierailija
269/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerhoon ei ole mikään pakko mennä.

Aijjaa!

Vierailija
270/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitahan mummeli kuvia katotaan  tunnistaako sut enää naiseksi?

Vierailija
271/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näyttää maksulliselta, saa sellaisen kohtelun. Neidot voisi opetella pukeutumaan säädyllisesti.

Vierailija
272/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse mistään muusta kuin siitä, että nykyään nuoret ahdistuvat asioista, joista ennen ei kukaan ahdistunut.

Sama sukupolvi luulee, että kaikki epämiellyttävät asiat tapahtuvat juuri heidän sukupolvelleen ja heitä ennen kaikki oli vain ruusuilla tanssimista.

Vierailija
273/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ollut myös ei-toivottuja lähestyjiä. Nykyään vaan koetaan ahdisteluksi kuvitellutkin vilkaisut ja sellaiset, joita katsotaan, ettei tulisi törmäystä. Myös naapuripöydän insidejutut joku ulkopuolinen kokee ahdistavina.

Sietokyky on laskenut.  Ennen nuo ohitettiin ilman korvia, nyt tehdään Numero. Käsiksi käyminen on himpun pahempi juttu mutta  siitäkin selviää. Tytöt voisi ottaa aloitteetkin omiin käsiinsä jos joku tuntuu mieluisalta eikä asettua passiivseksi kohteeksi.  Miehet vain ajattelee että yrittänyttä ei laiteta ja on siinä myös vähän häväistysajatustakin mukana tyypistä riippuen. Mutta mitäs siitä. Järkkärille sanaa.

Vierailija
274/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa    muuut se kaikista pahin ahdistelijaryhmä, mutta kaikkensa vastuullinen media tekee kiertääkseen tämän kertomista :D

Vierailija
275/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On epämiellyttävää, kun nämä tulevat nuorten paikkoihin. 

Tämä. Ajattelisi saman ikäryhmän edustajien pyörivän keskenään siinä ja siinä yökerhossa. Tuntuisi vieraalta näin tuplasti noiden ikäisenä mennä iskemään parikymppisiä. Jo ajatusmaailma ja suhtautuminen asioihin ovat eri planeetalta. Toisaalta, nuo kaksi sanaa "mennääks panee" irtoaa kevyesti kenen tahansa suusta mutta en ainakaan itse luottaisi noiden sanojen tekevän hääviäkään vaikutusta. 

Vierailija
276/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat miehet on jotenkin turvonneita vaikka olisivat laihoja ja haisevat käyneiltä.

Vierailija
277/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sellainen äksidently vanha ukko tuli juttelemaan liian lähelle, niin laitoin käden suojaksi mun drinksuun ja totesin: "hei sä hilseilet mun juomaan". 

Vierailija
278/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää, se ei pelaa joka pelkää.

Vierailija
279/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan h*lvetin säälittävää näiltä vanhoilta äijiltä. Sitten tiuskivat ja kiukuttelevat omille muijilleen. Kun nuoret naiset eivät heistä enää kiinnostu. 

Vierailija
280/292 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahmedit taas vauhdissa. Seksuaalinen hätätila vain. Auttakaa tytönhupakot 45 vuotiasta irakin veteraania. Kaikki muu on rasismia

Mies, eh? Kyllä nää ahdistelijat on täysin kantiksia, usko tai älä. 

M. muuttajat ovat ovelampia. Käyttävät erilaisia taktiikoita päästäkseen päämäärään. Jos se ei onnistu. Ottavat kovemmat keinot käyttöön.

Ja nuoret naiset luulevat. Että he valitsivat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä