Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nuoret eivät enää pidä yöelämästä koska jopa 50-60 vuotiaat yrittävät 18v iholle

Vierailija
19.06.2026 |

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011987011.html

Naisten mukaan keski-ikäisten sosiaalisesti kyvyttömien miesten aloitteet teineille ovat luokkaa "tuuks panee".

Kommentit (257)

Vierailija
181/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät toki vanhemmista miehistä, mutta juu, harvoin kaksikymppinen syttyy kuusikymppisestä. Tosin uskallan epäillä, ettei maksumuurin takana oleva artikkeli edes liemmin kerro tuollaisista tilanteista. Itse olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Eivätkä tällaiset ikäerot suhteissani ole olleet epätavallisia. 

Meitä isejä kannattaa varoa oikeesti.

t. iskä 46

Vierailija
182/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 40+ naisilta enää harvemmin saa seksiä jos ollenkaan kun halut nolla niin luonnollista hakea seuraa sellaisilta joilla haluja vielä on.

Hyvin harvalla nuorella naisella on haluja vanhempiensa ikäisiä miehiä kohtaan. Mikä selviäisi ihan jutun lukemalla.

No mikä sitten on sinun ratkaisusi tähän kysynnän ja tarjonnan kohtaamis-ongelmaan kun vanhempia naisia ei enää seksi kiinnosta ja nuoret ei lämpene mutta miehellä halut pysyy hautaan saakka, tumputtaa loppuelämä käteen vai?

On meitä vanhempia halukkaita naisia. Et ole tavannut halukasta vanhempaa naista. 

On niitä tapailen 52v naista joka haluaa eri asennoissa seksiä ja on nätti ja seksikäs vartalo.

itse olen 36v m

Haluaa seksiä useassa eri asennossa, vau, siinä aikamoinen kultakimpale 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettii semmoisen vanhemman naisen jota kiinnostaa ja kohtelee sitä hyvin, ettei ne halut katoa. Jos ei onnistu niin sitten tumputtaa, seksi toisen ihmisen kanssa nyt vaan vaatii molemminpuolisen kiinnostuksen ja halun. Kaikille ei vaan löydy seksikumppania, se on ihan luonnollista. 

Vierailija
184/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään uus juttu.

Ei todellakaan. Tosin minun nuoruudessa myös nuorten miesten lähestymiset oli samaa tasoa (ja no, sen ajan nuoret on niitä nykyisiä ällöjä setämiehiä)... Ehkä nuoret on nykyään fiksumpia tai ei lähesty ollenkaan, joten vanhojen osuus korostuu. 

nuoret pelaa kotona counter strikea pimennysverhot ikkunassa red bullia kitaten

Vierailija
185/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo kuvan naiset edes nuoria? Minä kun luulin, että kaikilla alle 25v on ne karvamato kulmakarvat.

Vierailija
186/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät toki vanhemmista miehistä, mutta juu, harvoin kaksikymppinen syttyy kuusikymppisestä. Tosin uskallan epäillä, ettei maksumuurin takana oleva artikkeli edes liemmin kerro tuollaisista tilanteista. Itse olen 35-vuotias mies ja tapailen 17-vuotiasta tyttöä. Eivätkä tällaiset ikäerot suhteissani ole olleet epätavallisia. 

t. iskä 46

Tämä. 

Minäkin salaa haluaisin panna tyttärieni kolmekymppisiä poikaystäviä 🤤

Daddy55

Vierailija
187/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. iskä 46

Aijaa? Mitäs sinä tekisit? Aikuinen, tai melkein aikuinen, tyttäresi saa valita, kenen kanssa on. Puhe on halpaa. Ma mut voisivat varmaan joukkorais kaa tyttäresi etkä silti tekisi mitään, koska olet munaton nettisoturi. Mutta sinä taidatkin olla oikeasti miestä teeskentelevä nainen. 

Vierailija
188/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No 40+ naisilta enää harvemmin saa seksiä jos ollenkaan kun halut nolla niin luonnollista hakea seuraa sellaisilta joilla haluja vielä on.

Hyvin harvalla nuorella naisella on haluja vanhempiensa ikäisiä miehiä kohtaan. Mikä selviäisi ihan jutun lukemalla.

No mikä sitten on sinun ratkaisusi tähän kysynnän ja tarjonnan kohtaamis-ongelmaan kun vanhempia naisia ei enää seksi kiinnosta ja nuoret ei lämpene mutta miehellä halut pysyy hautaan saakka, tumputtaa loppuelämä käteen vai?

On meitä vanhempia halukkaita naisia. Et ole tavannut halukasta vanhempaa naista. 

On missä? Mistä sen näkee onko vanhempi nainen halukas vielä vai sopiiko kysyä varhaisessa vaiheessa vieläkö seksi kiinnostaa ettei tuhlaa kummankaan aikaa kun fakta on se että sitä halukkuutta on vanhemmissa naisissa reilusti vähemmin.

Vierailija
189/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
190/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa on varmaan vaan matalasti funktioivia aspergereita jotka eivät ole ymmärtäneet sosiaalista koodistoa nuorena eivätkä ymmärä sitä keski-ikäisenäkään.

Samoin normaalia keskustelutaitoa ja flirttiä ei ole koskaan kehittynyt, tilalle on tullut turhautuminen ja viha.

En mä pidä itseäni mitenkään autistisena yms, pidän otseäni oikeastaan aika fiksuna. Se vaan säästää aikaa, kun ehdottelee suoraan, ja kuulee vastauksen kyllä tai ei. Sehän vasta hölmöä olisikin ensin haastella tuntitolkulla, ja sitten kuulla kieltävä vastaus. Siinähän vain aikaa tuhlaantuu!

- mies

Vierailija
191/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On missä? Mistä sen näkee onko vanhempi nainen halukas vielä vai sopiiko kysyä varhaisessa vaiheessa vieläkö seksi kiinnostaa ettei tuhlaa kummankaan aikaa kun fakta on se että sitä halukkuutta on vanhemmissa naisissa reilusti vähemmin.

Niin. Miellyttämisenhalukkuutta on vähemmän. Nuorena sitä jostain syystä haluaa niin miellyttää ja suostuu ties mihin. Seksihalukkuutta sen sijaan löytyy paljon enemmän, mutta enemmän omilla ehdoilla.

Vierailija
192/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä tapailen 52v naista joka haluaa eri asennoissa seksiä ja on nätti ja seksikäs vartalo.

itse olen 36v m

Haluaa seksiä useassa eri asennossa, vau, siinä aikamoinen kultakimpale 🤣

Jep. sinä kun olet niin lihava niin ei oikeen onnistu missään asennossa.

tosin eipä olis halujakaan vittumaisen akan kanssa.

Vierailija
193/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä 18 silikoonipeipen pöksyt kostuu kun 60 hopeakettu kaartaa mersulla pihaan.

Vierailija
194/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yhyy". Samanlaista se on ollut viimeiset 50 vuotta. Nykynuoret ovat vain niin yliherkkiä ja tottuneet istumaan sisällä ruutujen ääressä, että tosielämän ikäviä puolia ei osata enää käsitellä

Se on aina ollut tuollaista. Elämässä on ikäviä juttuja, mutta ruudun takana yksin se jää elämättä kokonaan

Noille vain naurettiin kun oltiin 2000-luvun alussa tyttöjen kanssa liikkeellä. Riippui myös baarista oliko noita

Kyllä, samanlaista se on ollut aina, mutta on vain ja pelkästään hyvä asia että nykynuoret eivät enää suostu hiljaa sietämään huonosti käyttäytyvien, naista  epäkunnioittavien miesten käytöstä. Miesten on aika ottaa ihan itse vastuu omasta käyttäymisestään.

Vierailija
195/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä 18 silikoonipeipen pöksyt kostuu kun 60 hopeakettu kaartaa mersulla pihaan.

No W124 ei ihan riitä, mutta tulenuusi AMG niin varmana kostuu.

Vierailija
196/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina tuollaisia on ollut, kasarilla satavarmasti enemmän eikä sitä edes kukaan paheksunut.

Siis varmasti kaikki 70-luvullakin syntyneet tunnistaa käsitteen "limainen vanha äijä". Olet epävarma teini ja sitten joku viisikymppinen tuijottaa ahnaasti tissejä ja persettä. Myöhemmin olen alkanut miettiä että näilläkin monilla varmaan on teini-ikäisiä tyttäriä, eikö edes se herätä miettimään omaa käytöstä?

Vierailija
197/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yhyy". Samanlaista se on ollut viimeiset 50 vuotta. Nykynuoret ovat vain niin yliherkkiä ja tottuneet istumaan sisällä ruutujen ääressä, että tosielämän ikäviä puolia ei osata enää käsitellä

Se on aina ollut tuollaista. Elämässä on ikäviä juttuja, mutta ruudun takana yksin se jää elämättä kokonaan

Noille vain naurettiin kun oltiin 2000-luvun alussa tyttöjen kanssa liikkeellä. Riippui myös baarista oliko noita

Kyllä, samanlaista se on ollut aina, mutta on vain ja pelkästään hyvä asia että nykynuoret eivät enää suostu hiljaa sietämään huonosti käyttäytyvien, naista  epäkunnioittavien miesten käytöstä. Miesten on aika ottaa ihan itse vastuu omasta käyttäymisestään.

Ottaisiko naiset sitten vastuun edes jostain?

Ihan mistä vaan.

Vierailija
198/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minäkin olen entinen nuori ja muistan hyvin nuo ällötykset. Ja joo niille naurettiin. Ja oli niitä kyllä kaiken ikäisiä silloin. Mutta minusta on kyllä ihan vaan positiivista, ettei lääppivät miehet enää ole mikään "semmoista se nyt vaan on"-juttu, vaan asiaan puututaan. Ei se ollut kivaa silloinkaan, vaikka sitä pidettiin normaalina. 

Vierailija
199/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika etova joku silikoni pentu.

Vierailija
200/257 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olin nuori mies niin vanhemmat naiset tuli puristelemaan ja "iskemään" ympäripäissään, joo en lämmennyt. En varmasti ole kokenut niin paljon kuin naiset mutta tiedän miltä tuntuu epätoivottu huomio

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi