20-vuotias isosisko pahoinpiteli pikkusiskonsa koulukiusaajan, vankeutta ja korvauksia
Nuori nainen pahoinpiteli pikkusiskonsa kiusaajan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e174b251-8d97-4e98-a784-4ce2ddf3885a
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Mut tuskinpa tuo jolppi tuosta ainakaan katu-uskottavuutta sai. Nyt kaikki tietää että tyttö löi hänet kanveesiin.
Kiusasi tyttöä, otti turpaan ja meni itkemään oikeuteen. Nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut hakkasi aikoinaan eräs poika, joka hyökkäsi kimppuuni kotimatkalla aivan yllättäen , löi ja potki.Olin itse heiveröinen, monta vuotta nuorempi tyttölapsi.
itkien juoksin kotiin , äiti paikkaili naarmut ja kolhut ja olivat pahoillaan puolestani mutta vanhempieni mukaan poika tuli nk surkeista oloista niinkuin varmaan olikin ,ja häntä ilmeisesti ärsytti että itse olin aika normaalista perheistä. Sekä äitini että isäni sanoivat ,että täytyy antaa anteeksi kun toisella oli jostain syystä paha mieli.
No minä en antanut, kerroin isoveljelleni , joka oli huomattavasti vankempaa sorttia, ja sitten sopivassa tilaisuudessa napattin poika takapihalle,ja veljeni antoi tulla, kyseli miulta välillä, että joko riittää, ja sanoin kerran vielä. Siitä sitten räkänokka luikki kotiinsa pissat housuissa vaan eipä enää käynyt kimppuuni , vaan kiersi kaukaa jos vastaan sattui.
Niin ja oltiin alaikäisiä kaikki että rikos lie vanhentunut. Vanhemmille ei kerrottu, tietenkään. Ikuisesti olen kiitollinen tästä veljelleni.
Taitaa olla yleistä tällainen ajattelu suomessa. Saa kostaa väkivallalla. Suurin osa tätä mieltä. Itse en ole.
Totta helevetassa tällaiset saa ja pitää kostaa väkivallalla. Eihän näitä hoida oikeusjärjestelmä yhtään mitenkään eikä kusinen kiusaajaihmisjäte saa mitään muuta kuin päänsilittelyjä, jos näitä ei kosta. Mitalin tuo nainen ansaitsisi teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut hakkasi aikoinaan eräs poika, joka hyökkäsi kimppuuni kotimatkalla aivan yllättäen , löi ja potki.Olin itse heiveröinen, monta vuotta nuorempi tyttölapsi.
itkien juoksin kotiin , äiti paikkaili naarmut ja kolhut ja olivat pahoillaan puolestani mutta vanhempieni mukaan poika tuli nk surkeista oloista niinkuin varmaan olikin ,ja häntä ilmeisesti ärsytti että itse olin aika normaalista perheistä. Sekä äitini että isäni sanoivat ,että täytyy antaa anteeksi kun toisella oli jostain syystä paha mieli.
No minä en antanut, kerroin isoveljelleni , joka oli huomattavasti vankempaa sorttia, ja sitten sopivassa tilaisuudessa napattin poika takapihalle,ja veljeni antoi tulla, kyseli miulta välillä, että joko riittää, ja sanoin kerran vielä. Siitä sitten räkänokka luikki kotiinsa pissat housuissa vaan eipä enää käynyt kimppuuni , vaan kiersi kaukaa jos vastaan sattui.
Niin ja oltiin alaikäisiä kaikki että rikos lie vanhentunut. Vanhemmille ei kerrottu, tietenkään. Ikuisesti olen kiitollinen tästä veljelleni.
Taitaa olla yleistä tällainen ajattelu suomessa. Saa kostaa väkivallalla. Suurin osa tätä mieltä. Itse en ole.
No jaa. Oma perhedynamiikka oli sellainen, että veljen kaverit ovat olleet mukana pahoinpitelemässä minua kun veli on katsonut vieressä. Jos joku on sairasta niin se.
Ketään ei hakata tai pahoinpidellä. Jos hakkaat jonkun, niin on vain asianmukaista että saat itsekin turpaasi. Tällaisissa tapauksissa missä väkivalta on perheen sisäistä, homme meni niin että perhe hajotettiin ja poikalapsi päätyi isän yksinhuoltoon, sille tielle jäi. Nyt vanhemmiten mietin ja muistelin noita tapauksia ja tämä on itse asiassa toistunut myös aikuisiällä. Kun olen ollut etäisen kohtelias veljelle ja isälle niin sieltä tulee aina jotain hyökkäystä joka saattaa eskaloitua aivan sairaaksi väkivallaksi juurikin esim. viranomaisten välityksellä tai muuten käsittämättömän hirveillä psykologisilla tavoilla ja laittomuuksilla.
Mitä olen oppinut? Vältä kaikkia pallillisia. Älä ole heille edes ystävällinen. Ole sen verran vaarallinen että jos pallillinen yrittää kiusata sinua niin pystyt tappamaan hänet kerrasta. Elä rauhassa kaukana pallillisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein meni.
Kyllä,hyvä että nainen sai tuomion
Kyllä, juuri näin. Minäkin olisin valmis ottamaan tuomion jos joku pahoinpitelisi minun läheiseni. Ymmärrän hyvin jutun naista. Teoistaan on aina maksettava hinta. Joskus hinta on maksamisen arvoinen.
Lakia on noudatettava.
Meidän lainsäädäntöä on 1960-luvulta alkaen systemaattisesti mädätetty tälläiseksi hyysäys yhteiskunnaksi, jossa lainsäädäntö ei mahdollista väärin tekijöiden rankaisemista. Ja oikeuslaitos ja yliopistot jotka tuottavat alan ammattilaisia ovat dem|alaisen mädätys-ideologian soluttamia.
Noudata keskenäsi niitä lakeja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta helevetassa tällaiset saa ja pitää kostaa väkivallalla. Eihän näitä hoida oikeusjärjestelmä yhtään mitenkään eikä kusinen kiusaajaihmisjäte saa mitään muuta kuin päänsilittelyjä, jos näitä ei kosta. Mitalin tuo nainen ansaitsisi teoistaan.
Ja vielä pienen tytön päälle hyökkäsi. Jopa juntti-japanissa on sääntö, että tyttöjä ei osallisteta tappeluihin. Äärimmäistä raukkamaisuutta tuollainen, ja ansaitsee kyllä kaikkien jumalten vihat niskaansa.
On minuakin pahoinpidelty koulussa monta kertaa. Kukaan ei kostanut mitään. Mustasaaren keskuskoulu ja vaasan lyseon lukio ovat mätiä paikkoja.
Lakia on noudatettava.
Laki ei noudata edes itse itseään, esim. alle 15% r aiskauksista tuomitaan. Ihan turha sössöttää mistään laista enää kun ette pysty sitä ylläpitämään ja tarjoamaan uhreille turvaa tai edes niitä säälittäviä korvauksia. Jos r aiskariukot poliisissa ja oikeudessa eivät hoida tehtäviään niin sitten on itse huolehdittava siitä että ei tule r aiskatuksi tai pahoinpidellyksi. Aivan turha itkeä siitä että saa turpaansa jos on itse antanut turpaan TYTTÖLAPSELLE. Ansaitsee vielä useammankin pieksennän tuosta hyvästä.
Kaikki nämä väkivaltaa kannattavat ja suosivat ovat väärässä. Näin ei toimita täällää meidän sivistyneessä oikeusvaltiossa.
Vierailija kirjoitti:
Sai poika opetuksen jonka muistaa. Hyvä oppia jo nuorena että teoilla on seuraukset.
Tai sitten käy niin että parin vuoden päästä tyttö saa opetuksen kun poika on kasvanut reilu 10cm pituutta ja 15kg lihasmassaa. Kostonkierre harvemmin loppuu ensimmäiseen kostoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä väkivaltaa kannattavat ja suosivat ovat väärässä. Näin ei toimita täällää meidän sivistyneessä oikeusvaltiossa.
Sivistynyt oikeusvaltio on hyvä ja näyttää miten sivistyneesti tuomitsee miehen joka HAKKASI naisen, ai ei mitenkään no sitten saa sivistyneesti turpaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kostomotiivi lisäsi teon moitittavuutta."
Miksi näin? Oudompaa olisi jos olisi piessyt ilman syytä. Tuossa nyt oli selvänä motiivina pikkusiskon puolustaminen.
Sanoisitko noin muissakin kosto-viharikoksissa? Tottakai kosto pahentaa asiaa, se on suunnitelmallisuutta (vrt. tappo-murha).
Eikä mitä, se oli vain laajennettu itsepuolustus.
Hyvä sisko siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeita nuo tapaukset kun kiusaaja-pahoinpitelijä on alle 15 v, mitään rangaistusta ei saa.
Nyt sai mitä ansaitsi,tuo pojankuvatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai poika opetuksen jonka muistaa. Hyvä oppia jo nuorena että teoilla on seuraukset.
Tai sitten käy niin että parin vuoden päästä tyttö saa opetuksen kun poika on kasvanut reilu 10cm pituutta ja 15kg lihasmassaa. Kostonkierre harvemmin loppuu ensimmäiseen kostoon.
Eiköhän tyttö ole oppinut sen verran että kun tuo kaveri lähestyy niin saa seuraavaksi nupin otsaan kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa.
T: reaalimaailma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tyttö ole oppinut sen verran että kun tuo kaveri lähestyy niin saa seuraavaksi nupin otsaan kyselemättä.
Sellaiset voimafantasiat.😅
Sanoisitko noin muissakin kosto-viharikoksissa? Tottakai kosto pahentaa asiaa, se on suunnitelmallisuutta (vrt. tappo-murha).
Ei merkitse mitään. Se että joku on arvaamaton hullu tekee hänestä aivan yhtä vaarallisen kuin siitä joka sitten vaikka kostaa suunnitelmallisesti. Mutta jos tappaa arvaamattoman hullun suunnitelmallisesti voidaan tätä pitää jopa palveluksena yhteiskunnalle ja toisten turvallisuuden edistämisenä, eikä kostona/rikoksena. Poliisi ei selvästikään ole tehtäviensä tasalla niin jonkun on pakko ylläpitää turvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos valtio olisi sivistynyt, se hoitaisi näille kiusaajaihmisjätteille jonkun tuntuvan rangaistuksen, niin sitten ei kenties tarvitsisi kostaa. Nythän yhtään mitään rangaistusta kiusaajien tekemistä väkivallanteoista ei tule ja ainoa mahdollisuus saada mitään oikeutta on oman käden oikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset voimafantasiat.😅
Mitäs pikkutyttöjen hakkaaminen sitten on? Luuletko että täällä ei ole ihmisillä välineitä kostaa tuollaisille ali-ihmisille? Ja kostohan alkaa vasta siitä kun on ensin tilit tasattu - nyt poika vaan haastoi lisää riitaa viemällä jutun oikeuteen. Ei oppinut kerrasta. Kovempaa iskua on tulossa takaisin, joten kannattaa tarkkailla selustaansa.
Sellaiset' voimafantasiat'.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein meni.
Kyllä,hyvä että nainen sai tuomion
Kyllä, juuri näin. Minäkin olisin valmis ottamaan tuomion jos joku pahoinpitelisi minun läheiseni. Ymmärrän hyvin jutun naista. Teoistaan on aina maksettava hinta. Joskus hinta on maksamisen arvoinen.
Lakia on noudatettava.
Meidän lainsäädäntöä on 1960-luvulta alkaen systemaattisesti mädätetty tälläiseksi hyysäys yhteiskunnaksi, jossa lainsäädäntö ei mahdollista väärin tekijöiden rankaisemista. Ja oikeuslaitos ja yliopistot jotka tuottavat alan ammattilaisia ovat dem|alaisen mädätys-ideologian soluttamia.
Noudata keskenäsi niitä lakeja...
Riko keskenäsi lakia ja kohtaa seuraukset.