Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkeakoulutettu työssäkäyvä, mitä teet illalla töiden jälkeen?

Vierailija
17.06.2026 |

Olisi kiva kuulla esim. mitä teit tänään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpäiväni kestää klo 18.00 asti, vaikka usein lopetankin tunnin, pari myöhemmin. (etätyö) Joudun olemaan usein työmatkoilla ( viikon kestäviä) ympäri Eurooppaa. Pienen tyttäremme ( 1.5 kk) haen tai mieheni hakee päiväkodista klo 15.00.  (ulkomailta)

Vierailija
2/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse mutta oma veikkaus on että aktiviteetteihin kuuluu jonkin asteista viinin lipitystä. Se kun on niin hienoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpäiväni kestää klo 18.00 asti, vaikka usein lopetankin tunnin, pari myöhemmin. (etätyö) Joudun olemaan usein työmatkoilla ( viikon kestäviä) ympäri Eurooppaa. Pienen tyttäremme ( 1.5 kk) haen tai mieheni hakee päiväkodista klo 15.00.  (ulkomailta)

Melko nuoren mukulan olet päivähoitoon laittanut.

Vierailija
4/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imppaan liimaa

Vierailija
5/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viinistä pöhnät ja sekoilen täällä palstalla. Näin mennyt jo 10 vuotta.

Vierailija
6/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko nuoren mukulan olet päivähoitoon laittanut.

Toivottavasti ei Pariisissa.

Vierailija
7/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain lapset päiväkodista, sitten vaihdoin autooni raidetangon pään, loppuilta sitten meni ruokaa laittaessa, siivotessa ja lapsia nukuttaessa. Vaimo kävi töiden jälkeen kaupassa hakemassa ruokatilauksen ja sen jälkeen salilla.

T. Insinööri 

Vierailija
8/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kesän lomalla, mutta tyypillisesti pelaan töiden jälkeen cs2 korkeasti koulutettujen ystävieni kanssa. Tai sitten mennään lätkimään poolia.

Vierailija
9/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen firman töitä yöhön saakka

Vierailija
10/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin videopelejä ja katsoin Youtube-videoita

Vierailija
11/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa, syön ja sitten pelaan videopelejä.

Vierailija
12/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen lasten kanssa heidän harrastuksissaan, illemmalla saatan tehdä jotain työhommia tai luen kirjaa ja keskustelen niitä näitä vaimon kanssa tai kuntourheilen. Televisiota en yleensä katso (ei tule kiinnostavaa), alkoa en lipitä (pahanmakuista). Meillä ei juurikaan ole tuttavia, niin ei kyläillä. Pidän tällaista arkea oikein hyvänä. Välillä nuo mainitut asiat vaihtelevat: joskus on puhtaasti työntekoilta, joskus vain harrastusta, joskus vähän kaikkea. Hyvää vaihtelua sekin.

Vierailija
13/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellut futista Areenasta ja vapotellut pilveä. T:insinööri

Vierailija
14/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensinnäkin olen korkeakoulutettu. Toiseksi, ei ole oman alan töitä eli olen nk. työttömänä. Kolmanneksi, löysin ilokseni osapäivätyötä henkilökohtaisena avustajana. Kun tulen kotiin, levitän margariinia ruisleivän päälle ja jos olen oikein varoissani, nautin lasin maitoa. Sitten lähden säätämään akkusahaa ja risukon kimppuun. Kannan rungot vajan eteen, jossa teen talveksi polttopuita. Ojankaivuukin pitäisi aloittaa joku ilta. Sitä ennen on kuitenkin niitettävä mesimarjat ja vadelmat ojan ympäriltä.

Vierailija
15/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse mutta oma veikkaus on että aktiviteetteihin kuuluu jonkin asteista viinin lipitystä. Se kun on niin hienoa...

Ihan pikku vinkkinä, että viinistä tulee känniin. Se on se pääasiallinen motivaatio siihen lipitykseen.

Vierailija
16/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä AMK korkeakoulutettuja 😀

Vierailija
17/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsellut futista Areenasta ja vapotellut pilveä. T:insinööri

Selkeästi et DI. Ne vetävät kokkelia.

Vierailija
18/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon viinistä pöhnät ja sekoilen täällä palstalla. Näin mennyt jo 10 vuotta.

Apua, vain Vauva.fi -vastaus :D

Vierailija
19/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin katsomassa kannattamani jalkapalloseuran pelin. Muutoin olisin käynyt golfaamassa. Pelin jälkeen lähiruokakaupan kautta kotiin (eväät huomiselle töihin), sitten suihkuun, vähän netin selailua ja kirjan lukemista, ja nukkumaan. Samaa rytmiä noudattavat useimmat päiväni, aktiviteetteina urheilun katsomista paikan päällä (futis, jääkiekko, pesis) tai urheilua itse (golf, kuntosali, lenkkeily, melonta) tai huvittelua (ravintola, teatteri).

Vierailija
20/38 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa?

Okei Antero.