Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tee juhannuksena mitään, olen yksin asunnollani

Vierailija
17.06.2026 |

T: Nainen

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa surulliselta. Näin tänään kaupassa juuri tuollaisen naisen. Osti pionikimpun, koska ei ilmeisesti omista pihaa. Näytti yksinäiseltä. Kaikki muut ovat perheineen mökillä tai purjehtimassa.

Mä olen mielelläni kotona ja pihahommissa,kun tiedän et naapurit lähtee mökille. Toiset lähti jo,toiset pakkaa autoa.

Vierailija
62/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, täällä varmasti moni on yksin kotona juhannuksenakin. Sellainen on sisältökin.

Olen puolisoni kanssa kotona juhannuksena. Hän on töistään niin uupunut, ettei jaksa ajatella edes ruokia. No, kunhan jotain saa pöytään ja sitten vietämme ohjelmatonta juhannusta niin asiat ovat kunnossa. Olen nähnyt, kuinka lujilla hän on työnsä vuoksi ja en ala vaatia mitään juhlapyhäspektaakkeleita häneltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
64/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän myös yksin. Toisaalta tekee ihan hyvää olla välillä yksin omassa rauhassa, koska kaikenlaista tapahtunut.

Vierailija
65/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin suunnitellut olevani kotona juhannuksen mutta nyt naapuri kutsui parveķkeelleen grillaamaan. Päätän vasta jos huvittaa lähteä sinne.   🤔

Vierailija
66/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vietän juhannusta yksin. Asun yksin ja vietän 95 % ajastani yksin. Juhannuksena teen hyvää ruokaa, katson pyöräilyä, jalkapalloa ja yleisurheilua. Nautin iltakahvit parvekkeellani ja olen syvästi kiitollinen, että saan olla yksin eikä kukaan ole kutsunut minua mihinkään juhannuksena. Yksin olen onnellinen.

Vierailija
67/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään juhannusihminen. Asunto on tulevan muuton takia sekasin niin tulin vanhemmilleni ja äitini kanssa just mussutettiin pussillinen sipsejä 🤭

Vierailija
68/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää juhannusaattoa lavatansseihin. Voi mennä ihan itsekin sinne, ei tarvi kotona yksin kököttää. 

https://www.tanssi.io/cal/events/2026/6/19/

Entä jos jos inhoaa yli kaiken tanssimusiikkia?

Vierailija
69/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vietän juhannusta yksin. Asun yksin ja vietän 95 % ajastani yksin. Juhannuksena teen hyvää ruokaa, katson pyöräilyä, jalkapalloa ja yleisurheilua. Nautin iltakahvit parvekkeellani ja olen syvästi kiitollinen, että saan olla yksin eikä kukaan ole kutsunut minua mihinkään juhannuksena. Yksin olen onnellinen.

Minun juhannusperinne on tehdä huonoa ruokaa!

Vierailija
70/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyypä hakea kirjastosta pari hyvää kirjaa. Ja sitten parvekkeelle vaan lukemaan. 

Minun ei tarvitse. Ostin huhtikuussa 20 kirjaa. Vielä on lukematta 12.

Vierailija
71/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää juhannusaattoa lavatansseihin. Voi mennä ihan itsekin sinne, ei tarvi kotona yksin kököttää. 

https://www.tanssi.io/cal/events/2026/6/19/

Mitä iloa siitä? Kukaan ei hae tanssimaan ja saat katsella muiden tanssimista. Tai jos olet mies, kukaan ei lähde tanssimaan kanssasi.

Vierailija
72/72 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ah, mikä rauha.