Marilyn Monroe
Katsoiko joku muukin 3 osaisen dokumentin hänestä? Olen sanaton
Kommentit (28)
Hmm, olin siinä käsityksessä, että hän itse aiheutti kuolemansa, mutta tuossa vain ihan kuin ohimennen sanottiin, että hänet murhattiin. Okei sitten.
Voitko kuvailla sanattomuutesi syyn niin, että dokkarisarjaa katsomattomatkin voisivat päätellä paremmin, mistä on kyse?
Löytyy Areenasta jos jotakin kiinnostaa.
Moni Marilynin entisajan luonnonkauneutta hehkuttava ei tiedä, että hänellä oli tehty kauneusleikkaus naamaan ja rintavarustukseen. Ja purkkiblondi oli toki myös.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olin siinä käsityksessä, että hän itse aiheutti kuolemansa, mutta tuossa vain ihan kuin ohimennen sanottiin, että hänet murhattiin. Okei sitten.
Kautta aikojen on tiedetty että hänet murhattiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no mä en tiennyt. Kuka hänet sitten murhasi vai eikö sitä selvitetty ikinä? Niin lyhyen epämääräsesti tuossa ohjelmassa se ohitettiin? Mafia? Kennedyt?
Vierailija kirjoitti:
Moni Marilynin entisajan luonnonkauneutta hehkuttava ei tiedä, että hänellä oli tehty kauneusleikkaus naamaan ja rintavarustukseen. Ja purkkiblondi oli toki myös.
Kyllä se on jo nuoruuden kuvissa kaunis, oli myös malli jo ennen mitään korjailuja. Ja poikkeuksillisintahan hänessä ei ollut pelkkä ulkonäkö, vaan karisma.
Marilyn oli CIA:n palkkalistalla. Liekö sama taho murhannut hänet.
En kyllä usko että hänet murhattiin. Muuten kuin siten että annettiin liikaa lääkkeitä käytettäväksi ilman valvontaa. Mutta ei se nyt mitään valtion salaisuuksia tiennyt.
Seuraamme monia sarjoja ja elokuvia. Fanitamme ja ihailmme monia tähtiä ja esim tämä Frendien Matthew Berrykin. Kirjotinko oikein.....
Ketamiininarkkari. Että silleen ..., aina aineet ja viina on ne millä ne meille viihdettä tekee .....
Hienoa tajuta se vasta näin aikuisena..... Menee maku noihin töhtiin
CIA palkkasi Marilynin houkuttelemaan Kennedyn. CIA murhasi heidät molemmat.
Marilynilla oli tappava annos peräruisketta tugettu peehen kun hönet löydettiin kuolleena. Se tiesi kennedyn yhteyksistä mafiapomoon ja ym
Se ei ole itsemurha vaikka narkki itsekin oli
Valtavan kaunis nuorena luonnollisena
Huumeissa loppuaikoina. Varmaan jo aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko itsemurhan tekeminen edelleen joku tabu yhteiskunnassa, vai miksi joillakin on niin suuri tarve selitellä tapahtunutta joksikin muuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko itsemurhan tekeminen edelleen joku tabu yhteiskunnassa, vai miksi joillakin on niin suuri tarve selitellä tapahtunutta joksikin muuksi.
Ei ole kyse siitä. Murhaaja on haluttu pitää salassa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraamme monia sarjoja ja elokuvia. Fanitamme ja ihailmme monia tähtiä ja esim tämä Frendien Matthew Berrykin. Kirjotinko oikein.....
Ketamiininarkkari. Että silleen ..., aina aineet ja viina on ne millä ne meille viihdettä tekee .....
Hienoa tajuta se vasta näin aikuisena..... Menee maku noihin töhtiin
Berry 🍓😂
Jotkut sanovat, ettei se voinut olla itsemurha kun Monroe oli niin iloinen ja suunnitteli tulevaisuutta. Mutta se ei ole itsemurhatapauksissa kovinkaan harvinaista.
Mistä se näkyy?