En tee juhannuksena mitään, olen yksin asunnollani
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Menkää juhannusaattoa lavatansseihin. Voi mennä ihan itsekin sinne, ei tarvi kotona yksin kököttää.
Taidat olla päästäs vialla muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta. Näin tänään kaupassa juuri tuollaisen naisen. Osti pionikimpun, koska ei ilmeisesti omista pihaa. Näytti yksinäiseltä. Kaikki muut ovat perheineen mökillä tai purjehtimassa.
Mistä sinä sen nyt tiedät, jos vei vaikka mökkituliaisiksi?! Voi elämä! Tai joku perheenjäsen sairastui ja suunnitelmat peruuntui, osti lohtukimpuksi. Tai vei jollekin läheiselle ihmiselle, vaikka mummilleen hoitokotiin. Tai on vuorotyöläinen ja juhannuksen töissä ja osti kotiin piristykseksi tai tai tai. Lopeta ihmisten kyttääminen!
Toisekseen tänään on vasta keskiviikko ja normaaleilla ihmisillä vielä huomennakin työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta. Näin tänään kaupassa juuri tuollaisen naisen. Osti pionikimpun, koska ei ilmeisesti omista pihaa. Näytti yksinäiseltä. Kaikki muut ovat perheineen mökillä tai purjehtimassa.
Voi hyvää päivää sentään! On se nyt niin surkeaa kun ei ole omaa pihaa, että ihan pitää kaupasta ostaa kukat!
Olen todella helpottunut, että saa olla rauhassa kotona, omaa pihaa en ole ikinä kaivannut, parveke riittää. Inhoan pakkojuhlimista ja vieraiden kestittämistä. En koe olevani huono tai epäonnistunut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kymmenkunta kiinanpioni puskaa omassa pihassa, mutta ei ne kyllä kuki vielä ainakaan viikkoon. Tartteis vähän lämpöä ja aurinkoa. Jos haluaisin juhannukseksi pioneja, niin hyvinkin voisin ostaa markettikimpun. Kotona on perhe, josta teinit ja aikuiset on vielä huomennakin töissä. Tänään puikkelehdin pelkän ostoskorin kanssa ruuhkassa ja keräsin parin illan ruokatarvikkeet. Mitähän johtopäätöksiä minusta olisit tehnyt? Kovinkaan moni ei näyttänyt olevan mökillä eikä purjehtimassa.
Kotijuhannukset ovat itseasiassa parhaita. Hyviä ruokia syöden ja omalla parvekkeella/pihalla istuskellen nauttien kiireettömyydestä. Jos jotain tarvitsee, niin lähikauppa palvelee. Stressittömyys ja se, että on itse tyytyväinen on parempi kuin kauhea suorittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen teinien kanssa kotona. Tämä on meille ihan tavallinen viikonloppu, tehdään ruokaa kotona ja katsellaan leffoja. Kaikki pakkojuhlat ovat noh...pakkojuhlaa. Ei kiinnosta.
Niitä tavallisia viikonlopun vaan on niin paljon, että joskus on ihan kiva, kun on erilainen viikonloppu. Enkä tarkoita, että pitäisi kännätä tai jotain muuta, mutta ainahan sitä yötöntä yötä voi vähän juhlia vaikka hyvällä ruualla.
Täytyypä hakea kirjastosta pari hyvää kirjaa. Ja sitten parvekkeelle vaan lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei kuulemma ole seksiä, kun kaikki ovat vaan kotonaan.
En kyllä usko. Ulkona näkee aina kaikenikäisiä pariskuntia.
Voisin tulla yksinäisen naisen seuraksi. Katsotaan jalkapalloa vaikka ja juodaan olutta? T: kiltti mies
En ole tehnyt mitään erikoista 15 vuoteen juhannuksena. Ihan kotosalla vaan. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Nuorempana käytiin festareilla. 2006 RMJ festarit oli hienot kekkerot kun yö yhtyö lauloi 3 keikkaa. Nykyään mökki juhannus.
Yksin elämisen parhaita puolia on, ettei tarvitse puolison painostuksesta osallistua mihinkään pakkojuhliin. Voi viettää rauhallista koti-iltaa hyvän kirjan parissa niin uuden vuoden, vapun kuin juhannuksenkin aattoina, jos siltä tuntuu.
Kuulostaa ihanalta! Täydellistä lepoa ja laatuaikaa parhaassa seurassa.
En ole viettänyt koskaan juhannusta. Lapsena kotona meillä oli juhannuskoivut, saunomista ja makkaraa grillissä. Itse en välitä juhannuksesta lainkaan, ihan normaali päivä minulle. Helsingissä on kivaa olla juhannuksena, kun koko kaupunki autioituu (keskustan piknikalueita lukuunottamatta).
Vierailija kirjoitti:
Menkää juhannusaattoa lavatansseihin. Voi mennä ihan itsekin sinne, ei tarvi kotona yksin kököttää.
Hyi. Siellä on muita ihmisiä.
Minä teen vihdan ja saunon. Ihanaa.
Nainen.
Sairaalassa on taas juhannuksenakin käytävä, ei voi mitään.