En tee juhannuksena mitään, olen yksin asunnollani
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Voisin tulla yksinäisen naisen seuraksi. Katsotaan jalkapalloa vaikka ja juodaan olutta? T: kiltti mies
Sorry, mutta mahdollisesti karvaselkäinen jännämies saattaa sittenkin piipahtaa.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa surulliselta. Näin tänään kaupassa juuri tuollaisen naisen. Osti pionikimpun, koska ei ilmeisesti omista pihaa. Näytti yksinäiseltä. Kaikki muut ovat perheineen mökillä tai purjehtimassa.
Meillä juhannus on yksi niistä harvoista kesäviikonlopuista kun ei mökille mennä. Muuten vietetään siellä paljon aikaa mutta juhannuksen känniörveltäjävieraita ei ole tarvetta mennä katselemaan. Savustetaan kalaa, käydään saunassa ja uimassa, nautitaan rauhasta kun ne kaikki muut on siellä mökeillä.
Odotan että sade loppuis lähinnä, pääsis leikkaamaan huomenna ruohon ja puskia. Sit saunan lämmitys, löhöilyä, herkkuja ja hyvä kirja. Asun maalla joten uimaankin saatan mennä saunasta suoraan. Ihan yksin olen ja onnellinen. Iloinen siitä, ettei tarvi enää esittää sosiaalista, kun erakko olen, eikä edes kumppania jonka kanssa pitäisi vääntää jostain, luultavimmin pahoittaisin mieleni juomisesta kun itse tykkään olla vesiselvänä aina.
Juhannus on lapsille. Lapsiperheille. Ja nuorisolle tietty, jotka haluaa kerääntyä aina yhteen. Nautitaan me vapaat elämästä löhöillen ja hyvää ruokaa nauttien ilman turhaa stressiä. Hyvää juhannusta kaikille.
Niin sehän on ok jos niin haluat. Mutta jos ei kotijuhannus yksin innosta niin avaa ovi ja lähde seikkailemaan.
Näin olen viime vuosina tehnyt myös. Ei sitten pätkääkään kiinnosta joku porukassa mökkeily tai muu juhliminen. Kaikki juhlapyhät ovat nykyään ihme hypetystä.
Minä myös. Kotona. En liiku mihinkään.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään erikoista 15 vuoteen juhannuksena. Ihan kotosalla vaan. Siinä ei ole mitään ihmeellistä.
Minä olen kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen teinien kanssa kotona. Tämä on meille ihan tavallinen viikonloppu, tehdään ruokaa kotona ja katsellaan leffoja. Kaikki pakkojuhlat ovat noh...pakkojuhlaa. Ei kiinnosta.
Niitä tavallisia viikonlopun vaan on niin paljon, että joskus on ihan kiva, kun on erilainen viikonloppu. Enkä tarkoita, että pitäisi kännätä tai jotain muuta, mutta ainahan sitä yötöntä yötä voi vähän juhlia vaikka hyvällä ruualla.
Syödä yöllä?
Aina syömistä. En tajuu tätä.
Niin minäkin, ja se on ihan mukavaa.