Hyvä perheauto etsinnässä
Lapset nyt 2- ja 6-vuotiaat. Pitäisi olla kunnolla tilaa turvaistuimille ja lomareissuja ajatellen tavaroillekin. Mieluiten bensakoneella. Plussaa jos takana olis liukuovet. Suosittele hyvää mallia! Mieluiten kuulisin lapsiperheellisten kokemuksia.
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BUICK Roadmaster 1996 tosi hyvä ja tilava auto. Mukava ajaa ja tilaa on.
Bensankulutus on vain kolminkertainen uuteen pikkuautoon verrattuna.
Ei ole, menee 11,5 litraa sataselle. Ja matkanteko tooodella paljon mukavampaa ja tilavampaa kuin jollain kikkareella.
Voihan sitä syyä kaurapuuroakin joka ateriaksi, tulee halvaksi mutta elämässä muitakin arvoja.
Mieti pässi hetken jos osaat. Kummalla ajaisin mieluummin, autolla mikä vie maantieajossa sen 6-6,3 l/100 km, tai tuollaisella lotjalla, jonka kulutus lähentelee 12 l/100 km:llä? Oma autoni ei ole pienimmästä päästä, mutta kulkee vähällä.
Ajan 8000km vuodessa. Bensan kulutus ja hinta eivät merkitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota RAV4:lle pisteet. Jos lompakko antaa myöten, Lexus RX.
Lexuksen viimevuosien muotoilu on kyllä ollut semmoista kuraa että ihme kun ei ole päitä jo laitettu firman sisällä pölkylle.
Tiimalasipakkomielle idioottimaski työnnetään kaikkialle vaikka väkisin.
Sinä tuskin olisit uutta Lexusta ostamassa muutenkaan - joten sun mielipiteellä ei ole merkitystä. Kyllä ne siellä Lexuksen konttorilla tietää ketkä on heidän asiakasryhmää ja minkälaisesta designistä heidän asiakkaat tykkää.
Ei autoja suunnitella sen perusteella mistä sellaiset ihmiset tykkää jotka ei missään tapauksessa ole uutta autoa ostamassa muutenkaan! Viime vuonna Toyota konserni myi yli 11 miljoonaa autoa. Joten aika turha väittää designin olevan epäonnistunutta. Yksikään muu autofirma ei ole ikinä myynyt noin paljon autoja.
Aika vähän Lexusta kuitenkaan Euroopassa myydään. Luulisi suuremman myynnin kelpaavan. Ja näyttää hän ne aina edellisen mallisarjan Mazdoilta. Ei tule naapuri kateelliseksi, ehkä se on tarkoituskin.
Toyota on muuten ihan eri brändi ja myy Suomessa hyvin.
Toyota on eri brändi mutta molemmat on saman yhtiön autoja. Lexus on Toyotan premium-brändi. Koko Lexus merkki on luotu amerikan markkinoita varten. Kilpailemaan Mercedeksen, Volvon, BMW ja muiden isompien ja kalliimpien autojen kategoriassa.
Kiitos vit.tu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota RAV4:lle pisteet. Jos lompakko antaa myöten, Lexus RX.
Lexuksen viimevuosien muotoilu on kyllä ollut semmoista kuraa että ihme kun ei ole päitä jo laitettu firman sisällä pölkylle.
Tiimalasipakkomielle idioottimaski työnnetään kaikkialle vaikka väkisin.
Sinä tuskin olisit uutta Lexusta ostamassa muutenkaan - joten sun mielipiteellä ei ole merkitystä. Kyllä ne siellä Lexuksen konttorilla tietää ketkä on heidän asiakasryhmää ja minkälaisesta designistä heidän asiakkaat tykkää.
Ei autoja suunnitella sen perusteella mistä sellaiset ihmiset tykkää jotka ei missään tapauksessa ole uutta autoa ostamassa muutenkaan! Viime vuonna Toyota konserni myi yli 11 miljoonaa autoa. Joten aika turha väittää designin olevan epäonnistunutta. Yksikään muu autofirma ei ole ikinä myynyt noin paljon autoja.
Aika vähän Lexusta kuitenkaan Euroopassa myydään. Luulisi suuremman myynnin kelpaavan. Ja näyttää hän ne aina edellisen mallisarjan Mazdoilta. Ei tule naapuri kateelliseksi, ehkä se on tarkoituskin.
Toyota on muuten ihan eri brändi ja myy Suomessa hyvin.
Se nimenomaan on tarkoitus. Itse pidän kovasti siitä kun auto ei herätä huomiota, eikä sisustus ole samanlaista bling-blingiä kuin esimerkiksi Mersuissa. Myöskään suorituskyvyn ja elektronisten härpäkkeiden ei tarvitse olla viimeisintä huutoa.
Auto on mukava, hiljainen, turvallinen, luotettava ja materiaalit kestävät aikaa hyvin. Siinähän se on.
Ymmärrän vaatimattoman tyylin, mutta usein Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan, vaan kaikki on vähän vinksallaan kuin vuoden 2005 kiinalaisessa
Vierailija kirjoitti:
Jyrkkä ei toyotalle. Sillä on oma fanaattinen kulttikannatuksensa enimmökseen eläkeläisten keskuudessa - joskus 90-luvulla se oli edullinen ja luotettava.
Nyt toyota on kallis eikä se enää pärjää länsiautoille oikein missään suhteessa.
Jos välttättö haluat itäauton, osta korealainen.
Aika moni Toyota on britti, meilläkin varmaan jo viides menossa. Etkö edes tuollaista pikkuasiaa tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota RAV4:lle pisteet. Jos lompakko antaa myöten, Lexus RX.
Lexuksen viimevuosien muotoilu on kyllä ollut semmoista kuraa että ihme kun ei ole päitä jo laitettu firman sisällä pölkylle.
Tiimalasipakkomielle idioottimaski työnnetään kaikkialle vaikka väkisin.
Sinä tuskin olisit uutta Lexusta ostamassa muutenkaan - joten sun mielipiteellä ei ole merkitystä. Kyllä ne siellä Lexuksen konttorilla tietää ketkä on heidän asiakasryhmää ja minkälaisesta designistä heidän asiakkaat tykkää.
Ei autoja suunnitella sen perusteella mistä sellaiset ihmiset tykkää jotka ei missään tapauksessa ole uutta autoa ostamassa muutenkaan! Viime vuonna Toyota konserni myi yli 11 miljoonaa autoa. Joten aika turha väittää designin olevan epäonnistunutta. Yksikään muu autofirma ei ole ikinä myynyt noin paljon autoja.
Aika vähän Lexusta kuitenkaan Euroopassa myydään. Luulisi suuremman myynnin kelpaavan. Ja näyttää hän ne aina edellisen mallisarjan Mazdoilta. Ei tule naapuri kateelliseksi, ehkä se on tarkoituskin.
Toyota on muuten ihan eri brändi ja myy Suomessa hyvin.
Se nimenomaan on tarkoitus. Itse pidän kovasti siitä kun auto ei herätä huomiota, eikä sisustus ole samanlaista bling-blingiä kuin esimerkiksi Mersuissa. Myöskään suorituskyvyn ja elektronisten härpäkkeiden ei tarvitse olla viimeisintä huutoa.
Auto on mukava, hiljainen, turvallinen, luotettava ja materiaalit kestävät aikaa hyvin. Siinähän se on.Ymmärrän vaatimattoman tyylin, mutta usein Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan, vaan kaikki on vähän vinksallaan kuin vuoden 2005 kiinalaisessa
Mitä edes tarkoittaa "Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan"? Osaatko kertoa konkreettisen esimerkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota RAV4:lle pisteet. Jos lompakko antaa myöten, Lexus RX.
Lexuksen viimevuosien muotoilu on kyllä ollut semmoista kuraa että ihme kun ei ole päitä jo laitettu firman sisällä pölkylle.
Tiimalasipakkomielle idioottimaski työnnetään kaikkialle vaikka väkisin.
Sinä tuskin olisit uutta Lexusta ostamassa muutenkaan - joten sun mielipiteellä ei ole merkitystä. Kyllä ne siellä Lexuksen konttorilla tietää ketkä on heidän asiakasryhmää ja minkälaisesta designistä heidän asiakkaat tykkää.
Ei autoja suunnitella sen perusteella mistä sellaiset ihmiset tykkää jotka ei missään tapauksessa ole uutta autoa ostamassa muutenkaan! Viime vuonna Toyota konserni myi yli 11 miljoonaa autoa. Joten aika turha väittää designin olevan epäonnistunutta. Yksikään muu autofirma ei ole ikinä myynyt noin paljon autoja.
Aika vähän Lexusta kuitenkaan Euroopassa myydään. Luulisi suuremman myynnin kelpaavan. Ja näyttää hän ne aina edellisen mallisarjan Mazdoilta. Ei tule naapuri kateelliseksi, ehkä se on tarkoituskin.
Toyota on muuten ihan eri brändi ja myy Suomessa hyvin.
Se nimenomaan on tarkoitus. Itse pidän kovasti siitä kun auto ei herätä huomiota, eikä sisustus ole samanlaista bling-blingiä kuin esimerkiksi Mersuissa. Myöskään suorituskyvyn ja elektronisten härpäkkeiden ei tarvitse olla viimeisintä huutoa.
Auto on mukava, hiljainen, turvallinen, luotettava ja materiaalit kestävät aikaa hyvin. Siinähän se on.Ymmärrän vaatimattoman tyylin, mutta usein Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan, vaan kaikki on vähän vinksallaan kuin vuoden 2005 kiinalaisessa
Mitä edes tarkoittaa "Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan"? Osaatko kertoa konkreettisen esimerkin.
Vaikka Lexus RX. Sekasotku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkkä ei toyotalle. Sillä on oma fanaattinen kulttikannatuksensa enimmökseen eläkeläisten keskuudessa - joskus 90-luvulla se oli edullinen ja luotettava.
Nyt toyota on kallis eikä se enää pärjää länsiautoille oikein missään suhteessa.
Jos välttättö haluat itäauton, osta korealainen.
Aika moni Toyota on britti, meilläkin varmaan jo viides menossa. Etkö edes tuollaista pikkuasiaa tiennyt?
Nehän on paskimpia Toyotia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota RAV4:lle pisteet. Jos lompakko antaa myöten, Lexus RX.
Lexuksen viimevuosien muotoilu on kyllä ollut semmoista kuraa että ihme kun ei ole päitä jo laitettu firman sisällä pölkylle.
Tiimalasipakkomielle idioottimaski työnnetään kaikkialle vaikka väkisin.
Sinä tuskin olisit uutta Lexusta ostamassa muutenkaan - joten sun mielipiteellä ei ole merkitystä. Kyllä ne siellä Lexuksen konttorilla tietää ketkä on heidän asiakasryhmää ja minkälaisesta designistä heidän asiakkaat tykkää.
Ei autoja suunnitella sen perusteella mistä sellaiset ihmiset tykkää jotka ei missään tapauksessa ole uutta autoa ostamassa muutenkaan! Viime vuonna Toyota konserni myi yli 11 miljoonaa autoa. Joten aika turha väittää designin olevan epäonnistunutta. Yksikään muu autofirma ei ole ikinä myynyt noin paljon autoja.
Aika vähän Lexusta kuitenkaan Euroopassa myydään. Luulisi suuremman myynnin kelpaavan. Ja näyttää hän ne aina edellisen mallisarjan Mazdoilta. Ei tule naapuri kateelliseksi, ehkä se on tarkoituskin.
Toyota on muuten ihan eri brändi ja myy Suomessa hyvin.
Se nimenomaan on tarkoitus. Itse pidän kovasti siitä kun auto ei herätä huomiota, eikä sisustus ole samanlaista bling-blingiä kuin esimerkiksi Mersuissa. Myöskään suorituskyvyn ja elektronisten härpäkkeiden ei tarvitse olla viimeisintä huutoa.
Auto on mukava, hiljainen, turvallinen, luotettava ja materiaalit kestävät aikaa hyvin. Siinähän se on.Ymmärrän vaatimattoman tyylin, mutta usein Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan, vaan kaikki on vähän vinksallaan kuin vuoden 2005 kiinalaisessa
Mitä edes tarkoittaa "Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan"? Osaatko kertoa konkreettisen esimerkin.
Vaikka Lexus RX. Sekasotku
Mitä yrität sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota RAV4:lle pisteet. Jos lompakko antaa myöten, Lexus RX.
Lexuksen viimevuosien muotoilu on kyllä ollut semmoista kuraa että ihme kun ei ole päitä jo laitettu firman sisällä pölkylle.
Tiimalasipakkomielle idioottimaski työnnetään kaikkialle vaikka väkisin.
Sinä tuskin olisit uutta Lexusta ostamassa muutenkaan - joten sun mielipiteellä ei ole merkitystä. Kyllä ne siellä Lexuksen konttorilla tietää ketkä on heidän asiakasryhmää ja minkälaisesta designistä heidän asiakkaat tykkää.
Ei autoja suunnitella sen perusteella mistä sellaiset ihmiset tykkää jotka ei missään tapauksessa ole uutta autoa ostamassa muutenkaan! Viime vuonna Toyota konserni myi yli 11 miljoonaa autoa. Joten aika turha väittää designin olevan epäonnistunutta. Yksikään muu autofirma ei ole ikinä myynyt noin paljon autoja.
Aika vähän Lexusta kuitenkaan Euroopassa myydään. Luulisi suuremman myynnin kelpaavan. Ja näyttää hän ne aina edellisen mallisarjan Mazdoilta. Ei tule naapuri kateelliseksi, ehkä se on tarkoituskin.
Toyota on muuten ihan eri brändi ja myy Suomessa hyvin.
Se nimenomaan on tarkoitus. Itse pidän kovasti siitä kun auto ei herätä huomiota, eikä sisustus ole samanlaista bling-blingiä kuin esimerkiksi Mersuissa. Myöskään suorituskyvyn ja elektronisten härpäkkeiden ei tarvitse olla viimeisintä huutoa.
Auto on mukava, hiljainen, turvallinen, luotettava ja materiaalit kestävät aikaa hyvin. Siinähän se on.Ymmärrän vaatimattoman tyylin, mutta usein Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan, vaan kaikki on vähän vinksallaan kuin vuoden 2005 kiinalaisessa
Mitä edes tarkoittaa "Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan"? Osaatko kertoa konkreettisen esimerkin.
Vaikka Lexus RX. Sekasotku
Mitä yrität sanoa?
Anna olla, ei sulle tuu kuin paha mieli tästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkkä ei toyotalle. Sillä on oma fanaattinen kulttikannatuksensa enimmökseen eläkeläisten keskuudessa - joskus 90-luvulla se oli edullinen ja luotettava.
Nyt toyota on kallis eikä se enää pärjää länsiautoille oikein missään suhteessa.
Jos välttättö haluat itäauton, osta korealainen.
Aika moni Toyota on britti, meilläkin varmaan jo viides menossa. Etkö edes tuollaista pikkuasiaa tiennyt?
Nehän on paskimpia Toyotia
Eivät vaan ole meillä olleet paskoja. Oletko itse kenties saanut maanantaikappaleen? Britithän ovat kuuluja pubireissuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota RAV4:lle pisteet. Jos lompakko antaa myöten, Lexus RX.
Lexuksen viimevuosien muotoilu on kyllä ollut semmoista kuraa että ihme kun ei ole päitä jo laitettu firman sisällä pölkylle.
Tiimalasipakkomielle idioottimaski työnnetään kaikkialle vaikka väkisin.
Sinä tuskin olisit uutta Lexusta ostamassa muutenkaan - joten sun mielipiteellä ei ole merkitystä. Kyllä ne siellä Lexuksen konttorilla tietää ketkä on heidän asiakasryhmää ja minkälaisesta designistä heidän asiakkaat tykkää.
Ei autoja suunnitella sen perusteella mistä sellaiset ihmiset tykkää jotka ei missään tapauksessa ole uutta autoa ostamassa muutenkaan! Viime vuonna Toyota konserni myi yli 11 miljoonaa autoa. Joten aika turha väittää designin olevan epäonnistunutta. Yksikään muu autofirma ei ole ikinä myynyt noin paljon autoja.
Aika vähän Lexusta kuitenkaan Euroopassa myydään. Luulisi suuremman myynnin kelpaavan. Ja näyttää hän ne aina edellisen mallisarjan Mazdoilta. Ei tule naapuri kateelliseksi, ehkä se on tarkoituskin.
Toyota on muuten ihan eri brändi ja myy Suomessa hyvin.
Se nimenomaan on tarkoitus. Itse pidän kovasti siitä kun auto ei herätä huomiota, eikä sisustus ole samanlaista bling-blingiä kuin esimerkiksi Mersuissa. Myöskään suorituskyvyn ja elektronisten härpäkkeiden ei tarvitse olla viimeisintä huutoa.
Auto on mukava, hiljainen, turvallinen, luotettava ja materiaalit kestävät aikaa hyvin. Siinähän se on.Ymmärrän vaatimattoman tyylin, mutta usein Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan, vaan kaikki on vähän vinksallaan kuin vuoden 2005 kiinalaisessa
Mitä edes tarkoittaa "Lexus ei pysty tyyliltään edes harmoniaan"? Osaatko kertoa konkreettisen esimerkin.
Vaikka Lexus RX. Sekasotku
Mitä yrität sanoa?
Anna olla, ei sulle tuu kuin paha mieli tästä
No eikun minä en ymmärrä mitä yrität kertoa sanomalla, että sinun mielestä Lexus RX on sekasotku joka ei tyyliltään pysty harmoniaan. Yritätäkö sanoa kyseisen auton ulkoasun designin olevan sinun silmääsi huono vai puhutko auton sisätiloista vai mistä kenkä puristaa?
Sehän nyt on ihan makuasia mikä automalli aina ketäkin miellyttää. Aina ne jakaa mielipiteitä minkälaista linjaa suunnittelijan kynästä pitäisi tulla. Ihan automerkistä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkkä ei toyotalle. Sillä on oma fanaattinen kulttikannatuksensa enimmökseen eläkeläisten keskuudessa - joskus 90-luvulla se oli edullinen ja luotettava.
Nyt toyota on kallis eikä se enää pärjää länsiautoille oikein missään suhteessa.
Jos välttättö haluat itäauton, osta korealainen.
Aika moni Toyota on britti, meilläkin varmaan jo viides menossa. Etkö edes tuollaista pikkuasiaa tiennyt?
Nehän on paskimpia Toyotia
Eivät vaan ole meillä olleet paskoja. Oletko itse kenties saanut maanantaikappaleen? Britithän ovat kuuluja pubireissuistaan.
Kyllä mä luotan japanilaiseen ja tilastollisestikin ovat parhaita. Mutta eihän muuallakaan tehdyt paskoja ole. En vaan ymmärrä brittiläisyyden esiintuomista ikään kuin se olisi joku meriitti. Maan oma autoteollisuus loppui hyvästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota avensis 2.0 bensa farkku, paras auto mitä on olemassa.
Ei todellakaan ole.
Kyllä on uskomukset lujassa.
Vm1998 avensis farkku 2.0 ja ajettu 520t ja ei osoita mitään antautumisen merkkejä, katsurikin sanoi viikko sitten että harvoin näkee noin hyväkuntoisia yksilöitä. Paras auto ja halpa pitää.
Onkohan tulevaisuudessa liki 30v vanhoja sähköautoja ajossa? 🤔
No ei taatusti ole! T: 30-vuotiaalla bensavehkeellä ajelija, auto menee edelleen katsastuksesta läpi joka vuosi, päästömittauksineen kaikkineen. Tuotteen elinkaari..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Model Y
Nyt oli hakusessa "auto"
Siis nostalginen menneiden aikojen menopeli haussa 😂. Mikset osta samantien hevosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota avensis 2.0 bensa farkku, paras auto mitä on olemassa.
Ei todellakaan ole.
Kyllä on uskomukset lujassa.
Vm1998 avensis farkku 2.0 ja ajettu 520t ja ei osoita mitään antautumisen merkkejä, katsurikin sanoi viikko sitten että harvoin näkee noin hyväkuntoisia yksilöitä. Paras auto ja halpa pitää.
Onkohan tulevaisuudessa liki 30v vanhoja sähköautoja ajossa? 🤔
No ei taatusti ole! T: 30-vuotiaalla bensavehkeellä ajelija, auto menee edelleen katsastuksesta läpi joka vuosi, päästömittauksineen kaikkineen. Tuotteen elinkaari..
Meenaatko että menisi vielä seuraavat 30 vuotta?
Toiveena on että omani menisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota avensis 2.0 bensa farkku, paras auto mitä on olemassa.
Ei todellakaan ole.
Kyllä on uskomukset lujassa.
Vm1998 avensis farkku 2.0 ja ajettu 520t ja ei osoita mitään antautumisen merkkejä, katsurikin sanoi viikko sitten että harvoin näkee noin hyväkuntoisia yksilöitä. Paras auto ja halpa pitää.
Onkohan tulevaisuudessa liki 30v vanhoja sähköautoja ajossa? 🤔
No ei taatusti ole! T: 30-vuotiaalla bensavehkeellä ajelija, auto menee edelleen katsastuksesta läpi joka vuosi, päästömittauksineen kaikkineen. Tuotteen elinkaari..
15 vuoden päästä tällä hetkellä uusienfossiiliautojen hinnat on max 1000 euria. Kukaan täysjärkinen ei aja sellaisella
Vierailija kirjoitti:
BMW M5 Ainoa vaihtoehto. Pääset sitte niillä lomareissuilla perheesi kanssa traktoristakin ohi toisin kuin nämä urpot jotka ajelevat tojotoilla.
Ja kiinalainen sähköauto puhaltaa bimmeristä ohi. Tehokkaimmat teslat sujahtavat ohi niin nopeasti, että bimmerin kuski ehdi edes huomata, ennen kuin teslan tavavalot vilahtavat 100 metriä bimmerin edessä
Se nimenomaan on tarkoitus. Itse pidän kovasti siitä kun auto ei herätä huomiota, eikä sisustus ole samanlaista bling-blingiä kuin esimerkiksi Mersuissa. Myöskään suorituskyvyn ja elektronisten härpäkkeiden ei tarvitse olla viimeisintä huutoa.
Auto on mukava, hiljainen, turvallinen, luotettava ja materiaalit kestävät aikaa hyvin. Siinähän se on.