Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä perheauto etsinnässä

Vierailija
17.06.2026 |

Lapset nyt 2- ja 6-vuotiaat. Pitäisi olla kunnolla tilaa turvaistuimille ja lomareissuja ajatellen tavaroillekin. Mieluiten bensakoneella. Plussaa jos takana olis liukuovet. Suosittele hyvää mallia! Mieluiten kuulisin lapsiperheellisten kokemuksia.

Kommentit (463)

Vierailija
461/463 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvun Volvo V 70.

Ajaminen on halpaa kun tuon saa jo museorekisteriin.

Vierailija
462/463 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toyota Verso on hyvä lapsiperheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/463 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vanha E-mersu farkku, niitä saa edullisesti.

Muuten farkkuja nykyään vähän, uusia ei tehdä.

Vuosi mallit 2012- 16 s212-korilla ovat hyvä ostos, eikä tarvii pelätä kilometri lukemia jos vaan huollot tehty ajallaan.

Tommosta pas kaa en kyllä ketään kehottaisi ostamaan ellei ole todella syvät taskut. Teknisesti huonoja ja paljon ajettuja

Ja sulla on kokemusta? Nolla?

Itse olen erittäin tyytyväinen ja huoleton auto, mahtava ajettava ja aina on hymy huulilla kun sillä ajan.

Ihan eri luokkaa kuin sähköautot, tilat ja ajo mukavuus.

Ja mun E-mersu tulee paljon halvemmaksi  kuin sähköautot!

Montako sähköautoa sitten olet ajanut?

Aika monet olen testannut, jotkut yön yli.

Kaikki Teslan mallit koeajettu.

Kyllä mun mielestä Model S voitti E sarjan ajomukavuudessa ehdollisesti tiloissakin. On siinä silti sellaisia typeryyksiä, että en ostaisi. M3 ja MY ovat tietenkin eri luokan autoja, turha verrata. EQE olisi selvin verrokki.

isä vaihtoi Polestarin vanhaan Mersuun

Perheenisä vaihtoi Polestar 2 -auto vanhaan Mercedes-Benz 230 CE:hen | HS.fi https://share.google/XA7GJkJvgffc2ITl5

Ihan noin vanhaan ei ehkä kannata vaihtaa, vai oliko  Polesta2 sähköauto vienyt kaikki rahat?

Luitko siitä jutusta miksi vaihtoi? Koki nykyautojen olevan liian huolehtivia, kun tarkkeilevat kaikkea silmän liikkeistä lähtien ja piippaavat koko ajan, että pidä katse tiessä ja kädet ratissa. Appivanhemmilla on joku tuommoinen yliholhoava mersu, joka piippaa, kun nopeusrajoitus muuttuu ja jarruttelee puolesta. Häiritsee jo ajamista moinen. Jotkut ominaisuudet ovat kyllä hyviä, esimerkiksi se, että auto varoittaa kaistaa vaihtaessa, jos havaitsee toisen auton kuolleessa kulmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan