Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä esine tai asia on mielestäsi eniten " luksusta" kodissasi?

Vierailija
17.05.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso vanha kivitalo siis jossa funkkistyyli ja ajan arkkitehtien suunnittelema.



uutta kivaa remontoitu saunaosasto.

Vierailija
22/23 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ollaan vähään tyytyväisiä ;)



Meillä on kaunis ja ajatuksella sisustettu koti, mutta euroja siihen ei ole uponnut paljoa. Ei olla varakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANINTA on järvinäköala, rakastan auringossa kimaltavaa aallokkoa!



(Ymmärsin että sisustuksellisia asioita kysymys koski...)