Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä esine tai asia on mielestäsi eniten " luksusta" kodissasi?
17.05.2007 |
Kommentit (23)
Ilmeisesti ollaan vähään tyytyväisiä ;)
Meillä on kaunis ja ajatuksella sisustettu koti, mutta euroja siihen ei ole uponnut paljoa. Ei olla varakkaita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
IHANINTA on järvinäköala, rakastan auringossa kimaltavaa aallokkoa!
(Ymmärsin että sisustuksellisia asioita kysymys koski...)
Alue: Aihe vapaa
iso vanha kivitalo siis jossa funkkistyyli ja ajan arkkitehtien suunnittelema.
uutta kivaa remontoitu saunaosasto.