Mitä esine tai asia on mielestäsi eniten " luksusta" kodissasi?
Kommentit (23)
Se on jo kolmevuotta vanha ja vieläkin mä tykkään siitä. Ennen ajastin kaikki videoilla.
arjen pyörityksessä pientä luksusta ovat keskuspölynimuri rikkaimureineen, tiskikone ja kuivausrumpu. ilmankin tulisi toimeen, mutta helpottavat kummasti arkiaskareissa.
muuten vaan luksuksena pidän puusaunaa, varaavaa takkaa ja miehen itse rakentamaa isoa terassia. ja tietysti omaa pihaa.
Muuta: syksyllä remontoidut olohuone ja ruokailutila, lattialämmitys ja puu-uunit, joita talossamme kolme kappaletta. Ulkosauna varmaan kaikkein luxus:)
Sisustus näyttää paljon hienommalta, kun on kunnolliset taulut seinillä.
luksusta tekee siitä viikonlopun kiireettömät aamut, kun on aikaa keittää teevesi hellalla ja lukea aamun sanomalehti puiden räiskähdellessä palaessaan.
(esim. moottoroidut sängyt), juuri laitettu laadukas parkettilattia. Muutama peritty astiasto. Asumme kaupungilla vuokralla, joten ne tuntuvat luksukselta :-) (Koska vuokra niin halpa, on ollut varaa säästää ja ostaa noita em. asioita). Lisäksi kai merinäköalaa voi pitää luksuksena :-)
Mulle on luksusta ilmastointi yläkerrassa, jossa siis makuuhuoneet. Ja kaikissa portaikoissa ja vessoissa liiketunnistimella toimivat valot. Ja talon valojen toiminta muutenkin, san illalla sammutettua kaikki valot yhdestä paikasta.
Ja se että vaikka meillä on hankala taapero ja erityisen vaativa kroonisesti sairas vauva (ja ikuisia rahahuolis), meidän parisuhde voi hyvin!
sanoisin langaton netti/kannettava ja tiskikone. On meillä televisiot ja muut härvelit, mutta tulisin toimeen ilmankin.
en tiiä onko eniten luksusta mutta kunnon hd-videotykki ja todella hyvät kaiuttimet. parempi kattoa leffoja kuin leffateatterissa, äänen toisto parempi eikä ketään teinip***uja kikattamassa ja kommentoimassa leffaa.
Jos mieheltä kysytään niin varmaan 52-tuumainen tölsä.