Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut vaimo joka antaa suuseksiä miehelleen lähes joka päivä / joka päivä?

Vierailija
16.05.2007 |

Jos ei koko pitkää settiä jonkinnäköiseen loppuun asti ( nainti/suuseksi) niin sitten pikaisia " imutteluja" vaikka ohimennessä tai ruoanlaiton yhteydessä, taikka menen suihkuun miestäni vastaan yms, tietysti niin ettei lapset satu paikalle.

Meistä tuo on ihanaa ja mieheni on kovinkin tyytyväinen, samoin minä. Musta tuo imuttelu on melkein sama asia kuin suulle imuttelu, vähän rohkeampi ja tuhmempi vain. ;)

Löytyykö muita halukkaita vaimoja kenelle se oma mies on se kaikkein haluttavin mies maailmassa?=)

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän loppuun saakka menemisen, en sitä, että muna suuhun, muutama imu ja siinä se. Mitä hienoa siinä on..?

Kyllä varmaan suurimmalla osalla pareista on osana seksielämää myös suuseksi. Sehän on upeaa, mutta en voisi kuvitellakaan, että ottaisin suihin vain " imuttelemalla" . Tykkääkö jonkun mies oikeasti siitä, että homma jää kesken? Jopa useita kertoja päivässä? Ja sitten täällä on porukkaa jonka mielestä ap:n suihinottotapa on hienoa? En ymmärrä en.

Ehkä tässä ketjussa on kyse suihinotosta yleisesti? Pitäiskö nyt jotenkin kauhistua tai häämästellä, että ap (tai joku joka väittää olevansa ap) sheivaa miehensä alapään ja sitten nuolee pallit? En käsitä sitäkään mitä ihmeellistä tuossa nyt oli?

Vierailija
62/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme negatiivisia kommentteja oot ap saanu :)

Mä en kyllä jaksais tuommosta menoa, pitäisköhän mun vähän tarkistaa omaa asennetta. Oma parisuhde vasta muutaman vuoden vanha, ja nyt jo oon ihan leipiintynyt (mut mä olenkin sitä mieltä että naista ei oo luotu yksiavioiseksi :))

Oma mieheni ois varmasti ratkiriemuissaan jos mä olisin noin innokas imuttaja :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet näistä vastanneista sai käsityksen ettei ap tee muuta kuin lutkuttaa munaa. Ja sanan " pakonomainen" . Minä luin ihan toisenlaisen kirjoituksen. Sain käsityksen että ap:lla on monipuolinen ja vilkas seksielämä. En nähnyt mitään siihen viittaavaa, etteikö heillä olisi muutakin yhteistä ja muitakin harrastuksia. Vai onko niin, että jos puolisolleen haluaa tuottaa nautintoa, niin on heti alistettu huora?

Vierailija
64/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa :):) mutta hauskaa on ja ihanaa :)

Nytkin on mällin :) roiskeet naamalla :):):)

Aivan mahtavaa :):):)

Vierailija
65/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä se monipuolisuus on? siinä että välillä kylppärissä ja välillä keittiössä? vai että ap on välillä päällään, toisinaan kontillaan ja ehkä myös yhdellä jalalla?

sanoo hän, jolla on monipuolinen seksielämä, mutta joka on monipuolista ihan sillä tavalla, että välillä sitä ja toisinaan tätä.

Vierailija
66/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko teillä lapsia?

Ootko aina ollut yhtä innokas ja kuinka kauan tätä on jatkunut? Eikö oikeesti yhtään kyllästytä? Ootko aina yhtä innokas ja himokas? Ja tosiaan, lipaiseeko miehesi sua yhtä usein?

Mä en kyllä viitsis, muutama kerta viikossa riittää mulle ja tietääkseni miehellenikin. Mullahan olis jo suu tunnoton, jos olisin imutellut päivittäin koko 20 vuotta! Ja kyllästyisin myös, jos mieheni härppis mua koko ajan.

Vierailija
67/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
68/71 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kyllä mielelläni vastapalveluksenkin yhtä usein.. T: mies

Vierailija
69/71 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samaa aina kun mies on paikalla, enkä näin yhtäkkiä keksi mistä voisin nauttia enemmän... :=D

Vierailija
70/71 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minä myös rakastan mieheni elintä,.."

Vierailija
71/71 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta te muut... te sitten osaatte aina ilahduttaa kotiäitiä =D! Kuinka teillä onkaan ihania ajatuksia, antakaa hyvä ihmiset kaikkien kukkien kukkia! Onko se sinulta pois jos joku toinen tykkää suihinotosta? Kysynpäs vain ;)

t:kotiäiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme