Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainut vaimo joka antaa suuseksiä miehelleen lähes joka päivä / joka päivä?

Vierailija
16.05.2007 |

Jos ei koko pitkää settiä jonkinnäköiseen loppuun asti ( nainti/suuseksi) niin sitten pikaisia " imutteluja" vaikka ohimennessä tai ruoanlaiton yhteydessä, taikka menen suihkuun miestäni vastaan yms, tietysti niin ettei lapset satu paikalle.

Meistä tuo on ihanaa ja mieheni on kovinkin tyytyväinen, samoin minä. Musta tuo imuttelu on melkein sama asia kuin suulle imuttelu, vähän rohkeampi ja tuhmempi vain. ;)

Löytyykö muita halukkaita vaimoja kenelle se oma mies on se kaikkein haluttavin mies maailmassa?=)

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan mä paljon muutakin kuin imeä kankea! Tietäisitpä vaan mun projektit! Hommailen paljon sellaista johon keskiverto nainen ei halua viitsi tai osaa tarttua. Eikä liity seksiin.

ap

Vierailija
42/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me muut ollaan surkeita :(. Ei oo uskomattomia projekteja, joita kukaan muu nainen ei tee... Eikä edes lutkuteta munaa päivittäin miehen paistaessa pihvejä tai surffaillessa :D:D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässäni muut asiat paljon tärkeämpiä, kuin munan imeminen...

Vierailija
44/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan paljon suihin, mutta vien hommat aina loppuun asti, enkä jätä puolitiehen!

Vierailija
45/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos tykkäät... Minua ei kateeksi käy lainkaan :D

En tosiaan tarvitse itselleni mitään mulkun imutus titteliä tunteakseni itseni hyväksi vaimoksi ja naiseksi... :)

Meillä rakastellaan silloin kuin siltä tuntuu ja suusekstaillaan tilanteiden mukaan. Luulisi että liikakin on ankeaa.

Vierailija
46/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis yksi samanlainen pariskunta ja hyvin menee :)

Vierailija
47/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin päivittäisen suuseksin harrastaminen olisi jotenkin halveksuttavaa ja naisen puolelta alentavaa (ei varmasti ole, jos nainen siittä tykkää!)

Toiset ahmivat kirjoja, toiset peniksiä :) Yhtä kelpoja harrastuksia molemmat. Jos se antaa potkua päivään ja parisuhteeseen, so not?

Itse en ole mikään suurenmoinen suuseksin ystävä, tulee sitä joskus harrastettua, mutta ei edes viikottain.

Vierailija
48/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellensä suuseksiä antava ja tämän eteen polvilleen menevä nainen on välittömästi alistettu ja pikkuvaimo. Miten niin?

Jokainen tyylillään. Jos ei oma selkäranka taivu miehen munan imemiseen emansipaatiosyistä, niin ei sitä pidä tarjota muille elämisen malliksi.

Vierailija
49/71 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mut aika kuvottavalta kuulosti tuo että jopa ruokaa laittaessa sinulla on kulli suussa:o/ Minkähän ikäiset lapset teillä on..? Oletteko varmoja etteivät lapset ole tietoisia touhuistanne??

Vierailija
50/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa mies, antaisin sille heti persettä. Tai vähintään suuhoitoa, kunhan vain tulis ja pyytäis.

Vierailija
51/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt on joku nainen, jolla seksielämä ja sitä myöden muukin elämä kukoistaa niin miksi oi miksi pitää häntä moittia?? Miksi täällä av:lla on aina eniten äänessä enemmän tai vähemmän estyneet kananpersetukkaiset äidit, jotka sitten pikkujoulujen aikaan itkevät, että miten sen miehen saisi olemaan kotona, kun pelkää sen pettävän pikkujouluissa (ja aivan varmasti pettääkin!)

Ap:lle sanoisin, että vaikka olenkin nyt yksin, mulla on ollut tuollaisia suhteita/elämäntilanteita, ja pidän joka päiväistä seksiä/pikapanoja/yhteisiä suihkuja/suihinottoja luonnollisena ja ihanana asiana. Olen myös nainen, joka nauttii suihinotosta ja teille kateellisille tiedoksi: jos miestä pitää päivittäin noin hyvänä voitte olla varmoja, että mieskin pitää naistaan hyvänä. Eikä petä pikkujouluissa ;-)

Hyvät jatkot ap!

Vierailija
52/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Löytyykö muita halukkaita vaimoja kenelle se oma mies on se kaikkein haluttavin mies maailmassa?=)

Vierailija
53/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tiskaan hajareisin, niin mies pääsee hameen alle.

Vierailija
54/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:" Meillä mies vaatii kyllä muunkinlaista huomiota kuin pelkän peeniksen tauotonta nyhtämistä"

Ja toisaalta, missä ap:n aloituksessa puhuttiin peeniksen tauottomasta nyhtämisestä? Ihan vaan veikkaan, että sun mies ei saa edes sitä, vaikka kuinka " vaatisi muunlaista huomiota" . Vaikene kateellinen, ja yritä pitää vaan miehestäsi kiinni. Hyvää seksiä kun saa, niin mies kuin mies lähtee. Parasta olis siis harrastaa kotona hyvää seksiä, kuten ap!

Vierailija
55/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos nyt on joku nainen, jolla seksielämä ja sitä myöden muukin elämä kukoistaa niin miksi oi miksi pitää häntä moittia?? Miksi täällä av:lla on aina eniten äänessä enemmän tai vähemmän estyneet kananpersetukkaiset äidit, jotka sitten pikkujoulujen aikaan itkevät, että miten sen miehen saisi olemaan kotona, kun pelkää sen pettävän pikkujouluissa (ja aivan varmasti pettääkin!)

Ap:lle sanoisin, että vaikka olenkin nyt yksin, mulla on ollut tuollaisia suhteita/elämäntilanteita, ja pidän joka päiväistä seksiä/pikapanoja/yhteisiä suihkuja/suihinottoja luonnollisena ja ihanana asiana. Olen myös nainen, joka nauttii suihinotosta ja teille kateellisille tiedoksi: jos miestä pitää päivittäin noin hyvänä voitte olla varmoja, että mieskin pitää naistaan hyvänä. Eikä petä pikkujouluissa ;-)

Hyvät jatkot ap!

Vierailija
56/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla meidän kylältä yksi pyryharakka joka ei tee muuta kun nai miestään ja vie lapset kouluun

Vierailija
57/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes koskaan / koskaan.

Vierailija
58/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanan vaatii tilalle olis varmaan pitänyt laittaa, että kaipaa. Hän ei halua tulla huomioiduksi pelkkänä kyrpänä, vaan ihan ihmisenä. Eikä hän halua, että olen koko ajan munassa kiinni, riittää että sekstaamme 3 kertaa päivässä.

Vierailija
59/71 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt ihan joka päivä.

Vierailija
60/71 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja säkkihoito on paljaiden kivesten lipomista ja suutelua. ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä