Olenko ainut vaimo joka antaa suuseksiä miehelleen lähes joka päivä / joka päivä?
Jos ei koko pitkää settiä jonkinnäköiseen loppuun asti ( nainti/suuseksi) niin sitten pikaisia " imutteluja" vaikka ohimennessä tai ruoanlaiton yhteydessä, taikka menen suihkuun miestäni vastaan yms, tietysti niin ettei lapset satu paikalle.
Meistä tuo on ihanaa ja mieheni on kovinkin tyytyväinen, samoin minä. Musta tuo imuttelu on melkein sama asia kuin suulle imuttelu, vähän rohkeampi ja tuhmempi vain. ;)
Löytyykö muita halukkaita vaimoja kenelle se oma mies on se kaikkein haluttavin mies maailmassa?=)
Kommentit (71)
yhtäkkiä vastaan suihkun ovelle ja ruokaa tehdessäni ja lukiessani ja tietsikalla ollessani - siis auta armias, milloin saisin olla rauhassa?
Tiedän, että edes mieheni ei jaksaisi tuollaista pitemmän päälle.
Jotenkin kuulostaa kovin vaivalloiselta tehtäväksi ihan tuosta vaan jatkuvalla syötöllä. Luulisi jo miehenkin hermostuvan kun joku roikkuu vetoketjussa kiinni koko ajan. Ja onko se oikeasti imutuskunnossakaan koko ajan? Ehkä juuri silloin sieltä suihkusta tultaessa kyllä.
Ehkä toimisi jos mies olisi pitkä ja nainen kääpiö. Sitten olisi imutuskorkeudelle kätevästi koko ajan.
Kyllä minäkin tykkään imeä, mutta jos se kovin yksipuolista olisi, niin enpä tiedä... Viestisi kuulosti vaan siltä, että sinä imet ja mies on siihen tyytyväinen. No, varmasti mies on tyytyväinen, ellei sitten jo halua olla joskus rauhassa? Mutta entä sinä itse. Hyväileekö mies sinua myös ohimennen yhtä usein?
Ja nämä ärsyyntyneet viestit täällä johtuvat varmaan juuri siitä, että kirjoituksestasi sai sen käsityksen, että yrität epätoivoisesti pitää miehesi tyytyväisenä, ja unohdat itsesi (ja miehesikin unohtaa, jos olet vain imukone).
ylikorostunut seksuaalisuus viestii aina jostain psyykkisestä häiriöstä. joskus se häiriö on silkka tyhmyys.
Onko teillä niin juntit miehet että heti jos munaan koskee pitää saada loppuun asti? Teinejä? hyvä ap!
Ei tulis mieleenkään, yök.. hikistä munaa pitkin päivää..
parisuhdetta kannattaa hoitaa. Ei mies juokse vieraissa. Suihinotto on ihanaa
imemään miehesi mulkkua hänen paistaessaan pihviä?
kun mies katsoo vaikka telkkaria niin minä tyttö se vaan lutkuttelen munaa siinä sivussa, samoin kun ukko on netissä, mamma pöydän alla piilossa.
Meillä muilla kun on messuhallimme kuivat kun sahara. Me emme harrasta tuollaista hävyttömyyttä saati sitten minkään muunkaanlaista seksuaalista aktia. Aivan pöyristyttävää kuulla että joku on noin härski, irstas ellen jopa sanoisi, että rivo.
Kuinka kuvottavaa.
Ei tulisi mieleenikään ottaa sittä kondylooman syövyttämää pissavehjettä suuhuni saatikka imeä sitä.
Mutta onneksi tähän maahan mahtuu yksi ihana täydellinen pikkuvaimo.
Sädekehä puhukoon pääsi päällä puolestasi.
Suurten ikäluokkien naisia olisi sali tulvillaan. Välillä jotain pikkutuhmaa juttua " veitikasta" ja sitten harjoiteltaisiin yhdessä heittäytymistä ja estoista irroitautumista, suggestiivisesti mantraa hokemalla ja lantiota pumppaamalla oman miehen rakastamista ja banaaneilla tekniikkaa.
Varma nakki. Provikat mulle.
Olenkohan mä sitten edes yhtään normaali kun olen tällainen? Olen kuitenkin kahden lapsen äiti ja noin 30vuotias, mieheni vanhempi ja yhdessä ollaan oltu noin 10 vuotta. On mullakin tämän suhteen aikana ollut 2kk tauko ettei seksi kiinnostanut yhtään, johtui varmaan siitä kun laihduin paljon äkkiä.
Ap
Siihen kuuluu muutakin kuin jatkuva seksi.
mutta ei, en ole koko ajan imuttamassa mieheni penistä, vaikka otankin suihin useammin kuin kerran viikossa.
Itse tykkään antaa suuhoitoja mutta haluan niitä toki itsellenikin! :)
et kuitenkaan viitsisi pyhiä veljiä sotkemaan keskusteluun. tuskin munkin niin härskejä on.
Kai käyt miehen työpaikallakin imuttelemassa vähän ohimennen. Ja Perhejuhlissakin menet varmaan pöydän alle imemään miehesi munaa.
Taidat tosiaan olla ihan ällistyttävän yksinkertainen munanimijä.
No ime tyttö ime.
Harrastetaan seksiä tuskin koskaan ja mies on kysynyt että sopiiko tänään. Mun pitäis nyt mennä suihkuun ja hermostuttaa niin pirusti. Pitäkää peukkuja ettei ole ihan kamalaa... Mä menen nyt, aargh. Tulen kertomaan miten meni.