Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

minecraft, mikä siinä koukuttaa?

Vierailija
11.01.2012 |

11vee on ihan sekaisin kyseisestä pelistä. Ei meinaa muusta elämästä mitään tulla. Ja siis ei edes usein saa pelata, mutta ajatukset ja puheet on siinä jatkuvasti.

Voiko lapselle olla periytynyt riippuvuus pelaamisesta? ex-mieheni on kovasti tietokone-ja videopeliriippuvainen. Myöskin omalla perheenjäsenilläni olen huomannut samoja oireita.

Vai onko kyse juurit tämän pelin mukaansatempaavuudesta? Kokemuksia, anyone?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse minecraftin alle viikko sitten. Jep, se on koukuttava. Sen syyt minusta on: 1. Saa rakennella mitä itse tahtoo 2. Mennä kaivokseen jännittävälle retkelle jos vaikka löytää timanttia/muuta mutta sitten ne viholliset vaanii pimeässä lähellä. (Ei ole pelottava mun mielestä) 3. Saa muutenki seikkailla maan päällä. Muutenkin tosi koukuttava peli, ite oon pelannu sitä ihan hulluna. Terv. 11 v. poika

Vierailija
42/53 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vaihdettua sen tyypin näköä sellaiseksi kun haluat osoitteessa http://minecraft.novaskin.me . Sitten kun saat oman tyyppisi valmiiksi niin kirjaudu sisään minecraft profiiliisi ja mene omaan profiiliisi ja siellä on valitse tiedosto (sun pitää tallentaa se sun tyypin näkö sieltä) Ja sitten vaan painat sitä tallenna tai mikä se nyt oli sit nappia sen alapuolla ja se sun tyyppis näkö vaihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 08:39"]Meidän 9v. pelaa vain tätä peliä. Saa kesällä peliin vipin, kun ui 200 metriä. Skype käytössä ja poika pelaa parin kaverinsa kanssa ja sitten on niitä pelikavereita. Ihan pimeetä touhua toi pelin koukuttavuus.
[/quote] oikeasti, mielettömän kallis wip koska ui kaksisataa metriä... Kymmenvuotiaana uin kilometrin enkä saanut mitään.

Vierailija
44/53 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:19"]Minecraft on yksin-monipeli eli siinä on severeitä ja yksinpelejä.peli ei sisällä väkivaltaa.minecraft on peli missä voi rakentaa kaikkea,jos olette ostaneen peli  suosittelen lataamaan samalla tekkitin.se on sama peli mutta siihen on lisätty paremmat armorit,miekat,bowit,jne.siinä on myös kaiken laisia koneita.ölijyä lentosormuksia jetback:kki kin löytyy
[/quote]öljyä eikä lentosormuksia/ jetpackkiä ei kyllä minecraftissa oo

Vierailija
45/53 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2014 klo 21:28"]Kyllä minä olen nyt saanut sellaista tietoa, että se on terroristi(n) raiskaus peli ja se pitää kieltää koska lapset kuolee sen takia! AJATELKAA LAPSIA!
[/quote] voit lopettaa huolesi, minecraft ei ole tämmöinen peli. Uskon että olet kuullut jostain toisesta pelistä. Tai sitten vain kuullut väärin

Vierailija
46/53 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
47/53 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:03"]

http://ritvamummo.blogspot.fi/2014/01/minecraft-terroristi-peli-kieltoon.html

Aivan sairas pelihän se mine on, tuolla tietoa!

[/quote]No just. :D Minecraftissa voi pelata rakentelupeliä (luova taso) tai selviytymispeliä. Selvitysmispelissä on haamuja ja zombeja.

Pelissä kyllä käytetään räjähteitä. Niillä ei suinkaan ole tarkoitus räjäyttää omaa rakennelmaansa vaan räjäyttää maata kun haluaa rakentaa vaikkapa rinteeseen. Vähän niin kuin oikeassa elämässä.

Omat alakouluikäiset lapset pelaavat Minecraftia ja nimenomaan luovalla tasolla, koska eivät pidä haamuista ja zombeista.

Noita lapsille vahingollisia extrapaketteja saanee ihan jokaiseen peliin, ei pelkästään Minecraftiin. Tietokoneen tietoturva on muussakin kuten surffailussa vanhempien tehtävä hoitaa.

Vierailija
48/53 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen nyt saanut sellaista tietoa, että se on terroristi(n) raiskaus peli ja se pitää kieltää koska lapset kuolee sen takia! AJATELKAA LAPSIA!

Vierailija
49/53 |
30.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 14 vuotias tyttö ja pelaan minecraftii. aloitin pelaamisen kännykällä ja sitten siirryin pelaamaan x boxil. Mut on kyl hyvä peli;)

Vierailija
50/53 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvecraft tekee paluun muutaman vuoden tauon jälkeen! Kaikenikäisille ystävällinen, kirosanafiltterillä varustettu minecraft-palvelin jonka ylläpidolla on usean vuoden kokemus servereiden ylläpidosta ja tekemisestä. Tervetuloa mukaan kaikenikäiset pelaajat!

turve.fluctis.com:25921

Vierailija
51/53 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mojang ei vastaa viesteihin .älkää ostako minecraftin kolikkoja .ei saa tukipalveluista vastausta paska peli

Vierailija
52/53 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minecraft jos mikä on puhtaimpia grindaus-pelejä joita lienee koskaan tehty. Järkyttävän yksitoikkoinen viritys.

Vierailija
53/53 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minecraft on ultimaattista paskaa!