Mitä muistat kesästä 1982?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha... ei kyllä mitään muistikuvia mitä olen tuolloin tehnyt. Olin 21v ja asuin Turussa . Ehkä kaikki oli vielä hyvin ja nautin kesästä. Myöhemmin juoppo poikaystävä pilasi elämän...
Siinä taas yksi weetee. Kivat sulle...
Olin saanut kuukautiset 12-vuotiaana ja opettelin ajamaan pyörällä, vaikka side painoi. Ne oli ihan hirveitä tuohon aikaan; paksuja, mutta liian kapeita pötkylöitä niin että verta tulvi housuihin joka suunnalta joka tapauksessa, vaikka tunsi olevansa vaippoihin puettu taapero koko päivän. Ouluun tuli sirkus. Siellä oli norsuja ja leijonia. Rakastin leijonia. Menin Pohjankartanon yläasteelle syksyllä, tämä on varmaan ollut mielessä kanssa ja jännitys, jatkaako ihastukseni samalla luokalla. Kesä meni maalla työskennellen, saatoin salaa lukea jonkun Tiina-kirjan vaikka töitä oli paljon. INhosin sukulaisten vierailuja, kun niihin liittyi aina viina. Rakastin uimista omassa rannassa. Soutelin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olin saanut kuukautiset 12-vuotiaana ja opettelin ajamaan pyörällä, vaikka side painoi. Ne oli ihan hirveitä tuohon aikaan; paksuja, mutta liian kapeita pötkylöitä niin että verta tulvi housuihin joka suunnalta joka tapauksessa, vaikka tunsi olevansa vaippoihin puettu taapero koko päivän. Ouluun tuli sirkus. Siellä oli norsuja ja leijonia. Rakastin leijonia. Menin Pohjankartanon yläasteelle syksyllä, tämä on varmaan ollut mielessä kanssa ja jännitys, jatkaako ihastukseni samalla luokalla. Kesä meni maalla työskennellen, saatoin salaa lukea jonkun Tiina-kirjan vaikka töitä oli paljon. INhosin sukulaisten vierailuja, kun niihin liittyi aina viina. Rakastin uimista omassa rannassa. Soutelin paljon.
V*tun h*ora!
Muutimme Helsinkiin pikkupaikkakunnalta. Olin 9. Tuona kesänä sain paljon kavereita ja leikimme kirkonrottaa, kymmenen tikkua laudalla ja polttopalloa. Asuimme Kruununhaassa. Seikkailimme siinä Pohjoisrannan rannalla ja Katajanokalla. Muistan varpusten sirkutuksen ja pääskysten kirskutuksen. Uudet kaverini (tyttöjä ja poikia) olivat tosi vauhdikkaita ja ottivat mut hyvin mukaan seikkailuihin. Ihme että olen hengissä.
Krunassa oli jäätelötehdas, sieltä sai halpoja pyöreitä vaniljajäätelöpuikkoja.
Ylioppilaskesä. Aivan helevetin kylmä sään puolesta, satoi lunta kun kesäkuun alussa kävin koululta hakemassa virallisia todistuskopioita. Olin tehtaassa kolmivuoroduunissa ja välillä kävin pääsykokeissa. TKK:lle sitten pääsin.
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvät futiksen MM-kisat. Jännitettiin Keke Rosbergin kisoja. Mulla oli eka tyttöystävä. Hieno kesä.
Sama. Ja syksyllä amiksen ekalle.
Hyvin muistan. Pääsin silloin eläkkeelle.
Ruoho oli vihreää ja voikukat keltasii.
Meinas unohtua toi. Zico-Platini- Rossi jne