Mies haluaa päivittäin seksiä - suuttuu jos ei saa
Olisiko vinkkejä?
Olemme olleet yhdessä monta vuotta. Lapsia on. Mies haluaa päivittäin seksiä ja jos ei saa niin on todella kireä ja kärttyinen. En ole enää moneen vuoteen kieltäytynyt kun jotenkin pelkään tuota ärtyisyyttänsä. Mies on kuitenkin muuten tosi hyvä, mutta tuo asia on mielestäni selkeä epäkohta, että minun pitää joustaa seksiasioissa aina.
Olemme keskustelleet tuosta aiheesta. Mies sanoo, että ei voi sille mitään että ärsyyntyy. Oma käsi ei kelpaa.
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että et pidä miestäsi haluttavana.
Huomattavan iso osa naisista unohtaa seksin, kun ikää on 40 tai lapset on tehty. Myös yhteiskunnan tarjoama heteromalli vaikuttaa. Kansakuntia on rakennettu vetoamalla heteroseksuaalisuuteen, vaikka naiset eivät koskaan ole olleet heteroita samalla tavalla kuin miehet eivätkä näytä pitävän miehistä hirveästi.
Seksin puutetta on helpompi kestää, jos nainen koko ajan kehuisi miten upea ja ihmeellinen mies on ja vaikka pyytäisi alastonkuvia. Naiset nauravat tälle, mutta se ei poista sitä.
Jos miehelle on helpompi saada seksiä (päästä koskettamaan) kuin saada kehuja ja muuta eroottista tunnustusta, seksin merkitys on sitten 100%. Muutoin ollaan vain turhautuneita kämppiksiä siten, että toinen tietää olevansa haluttava ja toinen ei.
Moni mies on suhteessa, jossa näkee yöllä painajaisen, jossa uskaltautuu kysymään kumppaniltaan "Olenko seksikäs?" tai "Haluaisitko nähdä minut alasti?" ja naiselle tulee ivallinen tai typerä "deer in the headlights" ilme kuin miehellä olisi kolme päätä. Moni mies diilaa tämän kanssa siten, että välttelee kysymästä ja uskottelee itselleen, että kyllä se nainen minua haluaa, kun suostui seksiin juhannuksena 2019.
Jos nainen ei suostu seksiin, se illuusio on todella pahoissa vaikeuksissa ja copettaminen ei toimi.
Seksi on meemi eikä kenelläkään ole velvollisuutta tulla elämässään r aiskatuksi 10 000 kertaa. Luonnossa naaraat parittelevat tasan niin monta kertaa kun tulevat tiineiksi, eli pari.
Vapauttakaa itsenne s eksiorjuudesta naiset. Ei kuulu herran aikaan tuollainen touhu.
Mene sitten sinne "luontoon" naaraaksi. Vaatteita ei sallita, ei lakeja, ei terveydenhoitoa. Saat äännellä "Mröööh!" äänillä, mutta et puhua suomea.
Miksi muuten tarvitsisin terveydenhoitoa kun kukaan ei r aiskaa minua - ei tule hiivoja eikä tarvitse e-pilsuja? Apinatkin ottavat sairastuessaan vaan parantavan lehden ja asia on sillä selvä. Se että miehet aiheuttavat naisille tauteja ja ongelmia ei meinaa mitään. Enkä muutenkaan käytä kyseisiä "palveluita" sillä en niitä mihinkään tarvitse, kun ei ole sitä r aiskaavaa koirasta jonka r aiskauksilta pitää suojautua "ehkäisyllä".
Miksei tätä voitu poistaa ihan ensihetkillä? Miksi tällaista roskaa saa huudella täällä, mutta jostain kesämansikoista ei saa puhua. Menkää modet oikeasti nyt syvälle itteenne ja miettikää mitä aiheutatte muille omalla järjettömyydellänne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa täällä outoja juttuja. Mutta vakavasti puhuen en sitten tiedä mikä on oikea tapa parisuhteissa nämä seksit harrastaa. Itsellä oli monta vuotta mies, joka suhteen alussa sanoi, että hänen pitää saada, muuten hän ei suostu olemaan suhteessa. Olin niin puutteessa silloin ja rakastunut että se kuulosti minusta vain kiihottavalta ja ajattelin että ihanaa olla sellaisen viriilin miehen seksileluna. Mutta sitten vuosien jälkeen kun erottiin, niin muistan sen päivän kun vihdoinkin alakerta tuoksui hyvältä, kun ei ollut jatkuva bakteerivaginoosi. Vuoteen en ajatellut edes seksiä ja aina kun makasin sängyssäni niin tunsin voimakasta onnea siitä, että kukaan ei koske minua. Jollakin tavalla se rikkoi minut, vaikka en sitä tajunnut. En tiedä tajusiko mies että hän hyväksikäytti ja rikkoi minut. Pitäkää kaikki huolta itsestänne, koska rakkauden tarpeessaan ihminen voi suostua aivan sairaisiinkin juttuihin.
Nainen ei todellakaan tajua mihin lähtee, ellei kuuntele ahkerasti vanhempien naisten juttuja. Mies ei sitä hänelle kerro, mies lurittelee hyväksikäyttönsä ja r aiskauksensa rakkaudeksi ja romantiikaksi.
Muistan tuon saman fiiliksen joskus kun ihailin urheilun muovaamaa vartaloani. Oleellinen osa tätä ihailua oli se, että yksikään mies ei katso, häpäise ja kuolaa sitä. Miehen kanssa oleminen on niin halventavaa joka suhteessa. Miten tämän informaatio saisi välitettyä nuoremmillekin, ettei heidän tarvitse käydä läpi tuota samaa sen tajutakseen?
Kaikki eivät ole militanttilesboja
Olen heteroseksuaali. En koe mitään seksuaalista vetoa naisiin. En myöskään halua halventaa itseäni miehen patjana, niinkuin eivät muutkaan nisäkäsnaaraat.
Olet täysi hullu. Heteroseksuaalisuutta et ole nähnytkään, taitaa sulla olla sekin käsite vähän hukassa. Se tarkoittaa attraktiota vastakkaiseen sukupuoleen. Se, että haluat tappaa ja tuhota vastakkaisen sukupuolen ei ole heteroseksuaalisuutta, se on sairas perversio.
Mene jo uuniin ja tee ihmiskunnalle palvelus.
Höpön löpö, kaikki ihmiset ovat heteroseksuaaleja yksineuvoisia. Kaikki sen sijaan eivät ole r aiskausvimmaisia addikteja tai perversoituneita sekopäitä, joiden elämä pyörii maksimaalisen hedonismin ympärillä.
Luonnossa itse asiassa varsin yleistä että naaras joka on heteroseksuaali tappaa koiraan joka yrittää tätä paritella, erityisesti hyönteisillä. Muita ei hirveästi kiinnosta, joskin saattavat kyllä uhata koirasta joka yrittää paritella heidän kanssaan ja tarvittaessa puolustautua loppuun asti, jos ei halua paritella. Koiras yleensä perääntyy.
Mene itse uuniin ja vie pallilliset kaverisi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että et pidä miestäsi haluttavana.
Huomattavan iso osa naisista unohtaa seksin, kun ikää on 40 tai lapset on tehty. Myös yhteiskunnan tarjoama heteromalli vaikuttaa. Kansakuntia on rakennettu vetoamalla heteroseksuaalisuuteen, vaikka naiset eivät koskaan ole olleet heteroita samalla tavalla kuin miehet eivätkä näytä pitävän miehistä hirveästi.
Seksin puutetta on helpompi kestää, jos nainen koko ajan kehuisi miten upea ja ihmeellinen mies on ja vaikka pyytäisi alastonkuvia. Naiset nauravat tälle, mutta se ei poista sitä.
Jos miehelle on helpompi saada seksiä (päästä koskettamaan) kuin saada kehuja ja muuta eroottista tunnustusta, seksin merkitys on sitten 100%. Muutoin ollaan vain turhautuneita kämppiksiä siten, että toinen tietää olevansa haluttava ja toinen ei.
Moni mies on suhteessa, jossa näkee yöllä painajaisen, jossa uskaltautuu kysymään kumppaniltaan "Olenko seksikäs?" tai "Haluaisitko nähdä minut alasti?" ja naiselle tulee ivallinen tai typerä "deer in the headlights" ilme kuin miehellä olisi kolme päätä. Moni mies diilaa tämän kanssa siten, että välttelee kysymästä ja uskottelee itselleen, että kyllä se nainen minua haluaa, kun suostui seksiin juhannuksena 2019.
Jos nainen ei suostu seksiin, se illuusio on todella pahoissa vaikeuksissa ja copettaminen ei toimi.
Seksi on meemi eikä kenelläkään ole velvollisuutta tulla elämässään r aiskatuksi 10 000 kertaa. Luonnossa naaraat parittelevat tasan niin monta kertaa kun tulevat tiineiksi, eli pari.
Vapauttakaa itsenne s eksiorjuudesta naiset. Ei kuulu herran aikaan tuollainen touhu.
Mene sitten sinne "luontoon" naaraaksi. Vaatteita ei sallita, ei lakeja, ei terveydenhoitoa. Saat äännellä "Mröööh!" äänillä, mutta et puhua suomea.
Miksi muuten tarvitsisin terveydenhoitoa kun kukaan ei r aiskaa minua - ei tule hiivoja eikä tarvitse e-pilsuja? Apinatkin ottavat sairastuessaan vaan parantavan lehden ja asia on sillä selvä. Se että miehet aiheuttavat naisille tauteja ja ongelmia ei meinaa mitään. Enkä muutenkaan käytä kyseisiä "palveluita" sillä en niitä mihinkään tarvitse, kun ei ole sitä r aiskaavaa koirasta jonka r aiskauksilta pitää suojautua "ehkäisyllä".
Onneksi me voidaan tehdä elämillämme jotain muuta. Mies saa olla läsnä vain jos kauniisti käyttäytyy.
Voipi olla yleisempää luonnossa että koiras tapetaan jos yrittää paritella kuin että saa paritella. Koiraita tappavat toiset koiraat ja lisäksi jotkut naaraat, useimmiten kuitenkin perääntyvät mieluummin kuin kuolevat. Yleisempää se on ainakin kuin naaraiden s eksiorjuus - sellaista ei taida olla kuin ihmisillä.
Ketkä luuserinaiset noita miehiä oikeen kattelee?!
Vierailija kirjoitti:
Ketkä luuserinaiset noita miehiä oikeen kattelee?!
Veikkaan että ap on jonkinlaisissa doupeissa, ehkä useammassakin. Se että ylipäätään voi vastaanottaa myrkkyspermaa sisäänsä vaatii jonkinlaisen myrkyn kehoon, muuten hän olisi koko ajan paksuna. Siitä päätellen miten dosiililta vaikuttaa, saattaa syödä jotain muutakin lääkitystä, kenties rauhoittavia tai mielialaan muuten vaikuttavia. Ei kukaan normaali nainen ole noin laupea ja alistuva, ellei ole todella uhkaavassa tilanteessa tai huumattu.
Eikö joku voisi deletoida näitä miehiä?
Kyllä näitä on, itse vietin 4 vuotta kuunnellen mankumistaan. Ja en pihdannut; jos sai päivittäin, piti saada aamuin, illoin. Tai just, kun olen lähtövalmiina juhliin, ihan pikaiset vaan! Opin inhoamaan miestä monesta muustakin syystä, mutta tämä yksi niistä. Koin jotenkin oudoksi, sairaaksi hänen tapansa nähdä maailma seksuaalisena; kurkut, banaanit ja niistä vihjailu esim. kauppareissulla. Hänessä olis ollut psykologille tutkittavaa!
Nainen haluaa miehen haluavan seksiä, koska se antaa naiselle valtaa. Nainen voi murustella seksiä ja erotiikkaa, ja pitää miehen suhteessa saadakseen aiheen, mistä puhua kaveripiirissä, ja esitelläkseen miestä kavereille, saadakseen keskiluokkaista elämää, lapsia jne.
Mutta nainen ei halua harrastaa seksiä yleensä, koska naiset eivät pidä miehistä hirveän paljon. Jos ei pidä vastakkaisesta sukupuolesta, ei se seksikään yleensä hirveästi kiinnosta.
Naiset käyttävät seuraavia strategioita:
-pervottaminen ("haluat vain sitä skrääh!") johon kuuluu suhteellisuudentajun manipuloiminen
-evoluutiotarina: "naaras kuule haluaa vain kiima-aikana"
-taito- ja miehuuden kyseenalaistaminen: "kyllä nainen haluaisi, jos vain osaisit etkä olisi kalju pieninakkinen luuseri!"
-munan ja kanan manipulointi: "ei se kyllä vaatimalla halua enemmän se nainen!" Annetaan ymmärtää, että miehen tuodessa tarpeensa esille tämä on jotenkin manipuloivaa ja väkivaltaista. Vaikka tämä voi olla vain vastaus siihen, että jättäessä vastuun naiselle koskaan ei ole tapahtunut mitään
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa miehen haluavan seksiä, koska se antaa naiselle valtaa. Nainen voi murustella seksiä ja erotiikkaa, ja pitää miehen suhteessa saadakseen aiheen, mistä puhua kaveripiirissä, ja esitelläkseen miestä kavereille, saadakseen keskiluokkaista elämää, lapsia jne.
Mutta nainen ei halua harrastaa seksiä yleensä, koska naiset eivät pidä miehistä hirveän paljon. Jos ei pidä vastakkaisesta sukupuolesta, ei se seksikään yleensä hirveästi kiinnosta.
Naiset käyttävät seuraavia strategioita:
-pervottaminen ("haluat vain sitä skrääh!") johon kuuluu suhteellisuudentajun manipuloiminen
-evoluutiotarina: "naaras kuule haluaa vain kiima-aikana"
-taito- ja miehuuden kyseenalaistaminen: "kyllä nainen haluaisi, jos vain osaisit etkä olisi kalju pieninakkinen luuseri!"
-munan ja kanan manipulointi: "ei se kyllä vaatimalla halua enemmän se nainen!" Annetaan ymmärtää, että miehen tuodessa tarpeensa esille tämä on jotenkin manipuloivaa ja väkivaltaista. Vaikka tämä voi olla vain vastaus siihen, että jättäessä vastuun naiselle koskaan ei ole tapahtunut mitään
Se ettei nainen halua on ihan yhtä validi asia kuin se että mies haluaa. Itse asiassa validimpi, sillä naisella on 100% oikeus omaan kehoonsa, miehellä 100% omaansa. Kumpikaan ei hallitse toisen kehoja.
Perhe-elämä ja avioliitto taas on taloudellinen sopimus, missä sitoudutaan tuottamaan jälkeläisille tietyntyyppinen kasvuympäristö. Siihen s eksiorjuuden sisällyttäminen ei taida kuulua mihinkään sopimukseen ja jos kuuluisikin, se olisi ainakin suomen lain vastainen. Sellainen sopimus ei taida olla laillinen, missä toisen itsemääräämisoikeus mitätöitäisiin, sillä se on ihmisoikeus ja siksi perustuslaillinen.
Sitä siis ei tarvitse mitenkään edes perustella, ettei halua paritella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näitä on, itse vietin 4 vuotta kuunnellen mankumistaan. Ja en pihdannut; jos sai päivittäin, piti saada aamuin, illoin. Tai just, kun olen lähtövalmiina juhliin, ihan pikaiset vaan! Opin inhoamaan miestä monesta muustakin syystä, mutta tämä yksi niistä. Koin jotenkin oudoksi, sairaaksi hänen tapansa nähdä maailma seksuaalisena; kurkut, banaanit ja niistä vihjailu esim. kauppareissulla. Hänessä olis ollut psykologille tutkittavaa!
Se on kun on päästänyt itsensä addiktion tilaan ja antanut sille täyden vallan. Olen tätä itsekin ihmetellyt, miksi miesten jutut menevät aina pervoiksi ja sairaiksi, jopa ammatillisissa yhteyksissä. Kun esittelee itsensä miehelle ammatillisessa yhteydessä, tulee usein jotain juttua vaimosta ja pyritään korostamaan tätä omaa parittelu-asemaa ja -statusta, ihan kuin se kiinnostaisi ketään kyseisessä tilanteessa. Tosiasiass taitaa olla niin, että miehen munaa kiinnostaa ja siksi pitää tuoda vaimo esille, koska mies luulee että kaikkia muitakin kiinnostaa, koska hänen munaansa kiinnostaa.
Sinänsä harmi elää tällaisten elukoiden keskuudessa. Olisi kiva elää sivistyneiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kun on päästänyt itsensä addiktion tilaan ja antanut sille täyden vallan. Olen tätä itsekin ihmetellyt, miksi miesten jutut menevät aina pervoiksi ja sairaiksi, jopa ammatillisissa yhteyksissä. Kun esittelee itsensä miehelle ammatillisessa yhteydessä, tulee usein jotain juttua vaimosta ja pyritään korostamaan tätä omaa parittelu-asemaa ja -statusta, ihan kuin se kiinnostaisi ketään kyseisessä tilanteessa. Tosiasiass taitaa olla niin, että miehen munaa kiinnostaa ja siksi pitää tuoda vaimo esille, koska mies luulee että kaikkia muitakin kiinnostaa, koska hänen munaansa kiinnostaa.
Sinänsä harmi elää tällaisten elukoiden keskuudessa. Olisi kiva elää sivistyneiden ihmisten kanssa.
Edelleen, voit ihan vapaasti elää miehiä vihaavassa feministiporukassa. Ei oo keltään pois, päin vastoin. Tuottaa nettohyötyä.
Poliittinen lesbous ja joku naisten kommuuni on kaltaisillesi hyvä vaihtoehto. Pysy miehistä kaukana.
Hyvä ketju tämä