Pissahätä autossa!
Mitä teette helpottaaksenne pissahädän tunnetta siihe asti että pääsee huoltoasemalle vessaan onko mitään rakkoa rauhoittavaa kikkaa nimittäin tällä hetkellä ihan järkyttävä pissahätä ja huoltoasemalle vielä puolen tunnin matka....
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on aivan parasta, pissata miehen päälle.
Minä tykkään paskoa vaimoni päälle. ihan parasta.
Eilen onnistuin pidättelemään neljä tuntia + koiran lenkki päälle, en käy huoltoasemalla mielellään. Ei lirahtanut housuun. Terveisin pidätyskykyinen 50+ ikäinen nainen
Miten tuo reidellä painaminen tehdään vaikka ristin jalat ei auta?
Mä en juo automatkalla mitään jos todella kuuma niin pienen vesipullon otan mukaan ja juon pienissä erissä.
Juon hyvin vähän ennen lähtöä. Näin selviää helposti käymättä vessaa matkan aika lainkaan. Mä esimerkki vihaan käydä linja-autossa vessassa ja tauot on monesti tosi lyhyet eikä kerkeä kunnolla huoltoaseman vessaan edes jos jonoa on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran tiukka kuljettaja, joka teki itsestään numeron. Hän sanoi ettei kuselle pysähdytä kuin hänen pysähtyessään. Pyysin sitten pari kertaa, että josko jo pysähdytään ja hän siihen tiukkana, että ei käy. Kusin kaikessa rauhassa autonsa penkille. Paluumatkalla pysähdyttiin jo kiltimmin pyynnöstä.
Älä valehtele, sä jäit matkasta tuon tempun jälkeen.
Auttakaa on ihan hirvittävä hätä! ....
Miten tuo reiden painaminen muka toimii?
Minä ennakoin ja käyn jo ennenkuin hätä on noin kova. Mutta jos on pitkä matka ja tukalaa olla, pysähdyn puskaan. (Jos mahdollista) Muuten täytyy vain koittaa pidätellä.
Mulla ihan hirveä hätä ja sen pidättely tekee mahan tosi kipeäksi, ja lopulta ihan on kylmä hiki ja tärisyttää ja pissaaminen on vaikeaa sitten, kun vessaan pääsee.