Pissahätä autossa!
Mitä teette helpottaaksenne pissahädän tunnetta siihe asti että pääsee huoltoasemalle vessaan onko mitään rakkoa rauhoittavaa kikkaa nimittäin tällä hetkellä ihan järkyttävä pissahätä ja huoltoasemalle vielä puolen tunnin matka....
Kommentit (28)
Meillä ollut kiva päivä ja mieheni tuottanut minulle lempi sidukkaani
Ap
Tuohan on aivan parasta, pissata miehen päälle.
Nyt oli kyse pissahädästä autossa ja miten kestää sen kanssa huoltoasemalle saakka
Meillä oli kerran tiukka kuljettaja, joka teki itsestään numeron. Hän sanoi ettei kuselle pysähdytä kuin hänen pysähtyessään. Pyysin sitten pari kertaa, että josko jo pysähdytään ja hän siihen tiukkana, että ei käy. Kusin kaikessa rauhassa autonsa penkille. Paluumatkalla pysähdyttiin jo kiltimmin pyynnöstä.
Pysähdys puskapissalla! Jos kauan pidättelee, niin nouseminen autosta aiheuttaa sen että meinaa lirahtaa housuun. Painovoima :D
Eikö ole mitään hyvää pidätystaktiikkaa liikettä tms että kestäisin huoltoasemalle asti. Nyt ei puskapissa oikein innosta kun vettä tulee kaatamalla
Huoltosemalle asti saa pidätellä melko kauan, noita asemia kun on melko vähän.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään myös kakata.
Vierailija kirjoitti:
Puskapissalle
puska pissa on j*nttia
Minä painan reidellä niin kovaa klitorista, että saan orgasmin. Siihen loppuu pissahätä vähäksi aikaa. Osaan tehdä sen niin, ettei toiset huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran tiukka kuljettaja, joka teki itsestään numeron. Hän sanoi ettei kuselle pysähdytä kuin hänen pysähtyessään. Pyysin sitten pari kertaa, että josko jo pysähdytään ja hän siihen tiukkana, että ei käy. Kusin kaikessa rauhassa autonsa penkille. Paluumatkalla pysähdyttiin jo kiltimmin pyynnöstä.
Kuka kuljettaja on noin 🚽pää??
Joskus auttaa kun pidättää sen sillai automaattisesti eikä ajattele esimerkiksi vessaa. Katsoo maisemia ja keskittyy muihin yksityiskohtiin mitä näkee. Stressi ja hätiköinti pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollut kiva päivä ja mieheni tuottanut minulle lempi sidukkaani
Ap
Nyt selvisi, että mies halusikin vain minun pissaavaan kyykyssä hänen suuhunsa. No en pysty enää pidätellä pissaa ja oon sidukoista posket punaisena. Että kaippa mä suostun. En olisi kyllä selvin päin...
OLET SAIRAS.
Vierailija kirjoitti:
Minä painan reidellä niin kovaa klitorista, että saan orgasmin. Siihen loppuu pissahätä vähäksi aikaa. Osaan tehdä sen niin, ettei toiset huomaa mitään.
Ja sitten lirahtaa 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten lirahtaa 🤤
Itse asiassa ei lirahda mitään. Taitolaji. Tulee vain kiva rento olo ja pissahätä menee ohi niin, että ehtii huoltoasemalle tms. vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Näin on ja akkaa nyrkillä kuonoon ja mela mekkoon eikö olekkin kivaa.
Mies tykkää kun ollaan lenkillä metsässä ja pissaan höyryävää pissaa sen kädelle