Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut meikkaamaan kevyesti miehenä

Vierailija
13.06.2026 |

Ikää on vajaa 50 ja meikki on huomaamaton mutta piristää oloa ja jotenkin se näkyy ulospäin.

Mitä mieltä naiset ovat tästä, onko turn-off? En ole juuri tällä hetkellä parisuhteessa.

Toisaalta nyt ymmärtää paremmin naisten meikkausta miten olo paranee

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) se näkyy

2) sinua pidetään homona.

Taas tämmönen homouden pelkääjä, joka roikkuu jostain syystä kaikissa homoketjuissa homostelemassa ajatuksissaan. ;)

Vierailija
62/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään! Meikki mulle se ja sama, mut ennen kaikkea tykkään oikeista miehistä joka tekee mitä itse haluaa eikä kuuntele ankeita kolmen markan konservatiiveja siitä miten pitäisi olla tai näyttää :) jos tykkäät niin toki jatkat, näytät varmasti oikein hyvältä. 

Minä kuulun sitten varmaan sitten niihin, joita sinä kutsut kauniisti"kolmen markan konservatiiviksi", kun tuolla aiemmin jo kerroin, että oman mieheni haluaisin pitää miehekkäänä, enkä toivoisi hänen meikkaavan. Ihan tiedoksesi kuitenkin, että minäkin tykkään oikeasta miehestä, joka uskaltaa tehdä mitä tahtoo, toivon vain, että se minun oikea mieheni ei tahdo meikata, tai pukeutua mekkoihin. Muuten olen sanaa mieltä, että jokaisella on oikeus näyttää ihan siltä miltä haluaa. Jos ap nautit meikkaamisesta ja tunnet olosi laittaituneena paremmaksi, niin siitä vaan!

Eli haluat miehesi olevan miehekäs vain siten kuin sinä määräät? Ja saa uskaltaa tehdä mitä tahtoo paitsi jos se on sinun tahtosi vastaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo!!!!

Vierailija
64/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään! Meikki mulle se ja sama, mut ennen kaikkea tykkään oikeista miehistä joka tekee mitä itse haluaa eikä kuuntele ankeita kolmen markan konservatiiveja siitä miten pitäisi olla tai näyttää :) jos tykkäät niin toki jatkat, näytät varmasti oikein hyvältä. 

Minä kuulun sitten varmaan sitten niihin, joita sinä kutsut kauniisti"kolmen markan konservatiiviksi", kun tuolla aiemmin jo kerroin, että oman mieheni haluaisin pitää miehekkäänä, enkä toivoisi hänen meikkaavan. Ihan tiedoksesi kuitenkin, että minäkin tykkään oikeasta miehestä, joka uskaltaa tehdä mitä tahtoo, toivon vain, että se minun oikea mieheni ei tahdo meikata, tai pukeutua mekkoihin. Muuten olen sanaa mieltä, että jokaisella on oikeus näyttää ihan siltä miltä haluaa. Jos ap nautit meikkaamisesta ja tunnet olosi laittaituneena paremmaksi, niin siitä vaan!

Eli haluat miehesi olevan miehekäs vain siten kuin sinä määräät? Ja saa uskaltaa tehdä mitä tahtoo paitsi jos se on sinun tahtosi vastaista?

Oletko tyhmä? Hänen miehensä, jonka hän kelpuuttaa, ei mm. meikkaa.

Vierailija
65/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata välittää noista urpoista ja alapeukuttajista. Upeeta että miehet pitävät huolta itsestään.

Vierailija
66/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huulipuna piristää harmaankin päivän, saa olla joskus miehelläkin Hollywood glamouria.

Vierailija
67/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tulee perheriitoihin vähän vaihtelua. "Oot taas käyttänyt mun ripsientuuhennusaineen loppuun, osta oma, senkin valjusilmänen pässi"

Vierailija
68/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksettavaa kun joku mies meikkaa. Tulee heti joku trans* mieleen. 🤢🤮🤮

Vierailija
69/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) se näkyy

2) sinua pidetään homona.

2) Ei paljon kiinnosta vaikka pidettäisiinkin :D

Ap

Tää homokuittaillu on mielestäni lähinnä huvittavaa, sillä nimenomaan ulkonäöstään huolehtivat miehet saavat helpommin naisia kun ne jotka eivät panosta tähän. 

T. N26

Vierailija
70/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo!!!!

Tule jo pois sieltä 80-luvulta, ko. sana ei ole enää haukkumasana vaikka joskus olikin.

Nykyisin sanan huutaja alkaa lähinnä naurattamaan ja mieleen tulee jokin dementiaraivon partaalla oleva 80v Kalevi

Vierailija
71/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei, televisiossakin AIVAN kaikki miehet meikataan. Ketään ei päästetä telkkariin ilman kevyttä ehostusta, paitsi jos on joku Alastomat Selviytyvät Ojanpohjalla tai kyselytunti.

No ei ole ihan sama asia kuitenkaan.

Telkkarin maskissa laitetaan puuteria naamaan kaikille ihan vain sen vuoksi, ettei naama sitten kiiltele hikisenä kirkkaissa spottivaloissa. Ei siellä miehiä sen enempää meikata.

Vierailija
72/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää Erborionin CC-voidettq peittämään ihon punaisuutta ja tummia silmänalusia. Sulautuu tosi hyvin ihoon, on mainio tuote ilmeen freesaukseen. Pieni määrä peittää jo hyvin.

Vierailija
73/73 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän