Olen alkanut meikkaamaan kevyesti miehenä
Ikää on vajaa 50 ja meikki on huomaamaton mutta piristää oloa ja jotenkin se näkyy ulospäin.
Mitä mieltä naiset ovat tästä, onko turn-off? En ole juuri tällä hetkellä parisuhteessa.
Toisaalta nyt ymmärtää paremmin naisten meikkausta miten olo paranee
Kommentit (54)
Näyttää olevan aika yleistä ettei eroteta sukupuolia toisistaan
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen kuullut jopa naisten nauravan miehille jotka meikkaa.
Jep heittävät vitsiä tyttöporukassa ja nauraa niille heidän selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoitoon tarkoitetut tuotteet 👍
Meikit ( poskipuna, luomiväri, huulipuna jne.) 👎
Puuteria käytän peittämään kiiltoa joka tulee voiteesta. Omasta mielestä tämä ei näy päällepäin mutta en tiedä miten se näkyy muille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuteria käytän peittämään kiiltoa joka tulee voiteesta. Omasta mielestä tämä ei näy päällepäin mutta en tiedä miten se näkyy muille?
Ei se näykkään.
Hieno homma. Kyllä sitä saa heteromieskin itsestään huolehtia. Typerää haukkua heti homoksi!
Pienillä asioilla saa tosiaan itselle pirteemmän fiiliksen, vaikuttaa positiivsesti koko olemukseen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyy näkyy.
Laita myös kajalia. Terveisiä 80-luvulta.
Mä tykkään! Meikki mulle se ja sama, mut ennen kaikkea tykkään oikeista miehistä joka tekee mitä itse haluaa eikä kuuntele ankeita kolmen markan konservatiiveja siitä miten pitäisi olla tai näyttää :) jos tykkäät niin toki jatkat, näytät varmasti oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään! Meikki mulle se ja sama, mut ennen kaikkea tykkään oikeista miehistä joka tekee mitä itse haluaa eikä kuuntele ankeita kolmen markan konservatiiveja siitä miten pitäisi olla tai näyttää :) jos tykkäät niin toki jatkat, näytät varmasti oikein hyvältä.
Minä kuulun sitten varmaan sitten niihin, joita sinä kutsut kauniisti"kolmen markan konservatiiviksi", kun tuolla aiemmin jo kerroin, että oman mieheni haluaisin pitää miehekkäänä, enkä toivoisi hänen meikkaavan. Ihan tiedoksesi kuitenkin, että minäkin tykkään oikeasta miehestä, joka uskaltaa tehdä mitä tahtoo, toivon vain, että se minun oikea mieheni ei tahdo meikata, tai pukeutua mekkoihin. Muuten olen sanaa mieltä, että jokaisella on oikeus näyttää ihan siltä miltä haluaa. Jos ap nautit meikkaamisesta ja tunnet olosi laittaituneena paremmaksi, niin siitä vaan!
Ei ole tullut mieleenkään,mutta kukin taaplaa tyylillään.
Jos joku mies meikkaa niin se ei tarkoita että kaikkien pitäisi meikata. Suomessa miesten liiallinen laittautuminen on melkoisen harvinainen "ongelma" 🤣 monet aloittajan ikäiset miehet pitäisi melkeinpä pestä painepesurilla, niin saastaisia ovat
Juu ei sinänsä mitään ihmeellistä, mutta omasta mielestä miehekäs mies ei meikkaa. Hetero naisena tykkään , että mieheni on miehekäs, enkä siis toivoisi hänen meikkaavan. Kaikki tietysti tyylillään kuitenkin.
.