Olen alkanut meikkaamaan kevyesti miehenä
Ikää on vajaa 50 ja meikki on huomaamaton mutta piristää oloa ja jotenkin se näkyy ulospäin.
Mitä mieltä naiset ovat tästä, onko turn-off? En ole juuri tällä hetkellä parisuhteessa.
Toisaalta nyt ymmärtää paremmin naisten meikkausta miten olo paranee
Kommentit (54)
Olen nainen ja olen alkanut sullomaan villasukkia etumukseeni niinkuin munaksi höhhöh höö se saa minut itsevarmemmaksi hahahahahahahaaaaaaaa
Tänä päivänä ei mitään ihmeellistä jos joku mies meikkaa. Osa kuvittelee olevansa lokki joka ei tiedä omaa sukupuoltaan edes.
Itsekin harkitsen tätä. Ruusufinnin vaskulaarisen muodon peittämiseen olenkin kokeillut peitevoidetta, mutta se näkyy mielestäni liikaa, joten laitan vain pahimpina päivinä. m50
En ole mies mutta mun " meikki " on: Värjään säännöllisesti kulmakarvat ja ripset. Käytän luonnollista itseruskettavaa ja 50 kertoimista aurinkovoidetta.
Lopputulos näyttää huolitellulta, mutta ei tarvitse olla pesemässä meikkejä.
Hyvä ihonhoito, ruokavalio, eikä ihosairauksia niin ei ole tarvinnut alkaa peittämään naamoja meikkivoiteilla.
Näin tekisin myös miehenä.
Homo selvästi valmistautuu kaapista ulos tulemiseen. Pisteet siitä sinulle. Kunhan et vain sekoita itseäsi naiseksi vielä.
On kyllä epävarmuuden huippua jos maskuliinisuutta ja seksuaalisuutta uhkaa pikku kulmaväri tai näppylän peittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Homo selvästi valmistautuu kaapista ulos tulemiseen. Pisteet siitä sinulle. Kunhan et vain sekoita itseäsi naiseksi vielä.
Oletko joku 70v Kalevi :D
Vierailija kirjoitti:
Itsekin harkitsen tätä. Ruusufinnin vaskulaarisen muodon peittämiseen olenkin kokeillut peitevoidetta, mutta se näkyy mielestäni liikaa, joten laitan vain pahimpina päivinä. m50
Kokeile jotain kevyempää tai vaikkapa punaisuutta neutraloivaa (vihertävää) tuotetta. Peitevoide isolle alueelle levitettynä näyttää aina kauhealta.
Itse ainakin ajattelen, että plussaa jos mies meikkaa. N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä tiedetään. Tiedän yhden. Käyttää meikkipuuteria. Pidän homona.
Eihän meikkipuuteria ole enää edes olemassa paitsi jossain erikoisliikkeissä. Ei kukaan ole tuollaista käyttänyt vuosikymmeniin.
Näyttää ihan Lumenen meikkipuuterilta, jota myydään joka paikassa.
Ihonhoitoon tarkoitetut tuotteet 👍
Meikit ( poskipuna, luomiväri, huulipuna jne.) 👎
Vierailija kirjoitti:
En ole mies mutta mun " meikki " on: Värjään säännöllisesti kulmakarvat ja ripset. Käytän luonnollista itseruskettavaa ja 50 kertoimista aurinkovoidetta.
Lopputulos näyttää huolitellulta, mutta ei tarvitse olla pesemässä meikkejä.
Hyvä ihonhoito, ruokavalio, eikä ihosairauksia niin ei ole tarvinnut alkaa peittämään naamoja meikkivoiteilla.
Näin tekisin myös miehenä.
Millä värjäät?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on niin että homo miehet meikkaa. Ihan sama mitä muut yrittää väittää.
Eli kaikki näyttelijät/laulajamiehet on homoja?
Osa naisista ja miehistä tulee pitämään miestä homona jos se meikkaa se on ikävä kyllä totta. Ihon hoito tuotteet ja hygienia eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on niin että homo miehet meikkaa. Ihan sama mitä muut yrittää väittää.
Eli kaikki näyttelijät/laulajamiehet on homoja?
Esiintymis tilanteissa eri asia.
Erittäin vastenmielistä. En alkaisi millekään meikkaavien neitimiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile jotain kevyempää tai vaikkapa punaisuutta neutraloivaa (vihertävää) tuotetta. Peitevoide isolle alueelle levitettynä näyttää aina kauhealta.
Voisin kokeilla, mutta ei ole tietoa näistä, mikä olisi hyvä. Pitää tutkia. Onneksi ei ole kovin isolla alueella. Olisiko suosituksia?
Monesti olen kuullut jopa naisten nauravan miehille jotka meikkaa.
Eihän meikkipuuteria ole enää edes olemassa paitsi jossain erikoisliikkeissä. Ei kukaan ole tuollaista käyttänyt vuosikymmeniin.