Mihin sitä miestä oikein tarvitaan?
Onko naisten todellinen peruste mennä naimisiin siis vain avuntarvitseminen?
Kun nainen havahtuu, ettei tarvitsekaan apua, niin nainen päättää erota.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä tarvitse mihinkään.
Sunkaan arki ei toimisi viikkoa kauempaa ilman miehiä, muttet tajua sitä 😄 Olisi fiksua ihan vaan hyväksyä, että sekä miehiä että naisia tarvitaan. Mutta ei, kun viha on sumentanut rationaalisen ajattelun.
Nainen tarvitsee sisuksiinsa miehen munaa tai muutoin tulee hulluksi tai vähintäänkin mielisairaaksi. Kunnon pano aamuin illoin, niin kyllä hulluuskin katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaari täällä vaan, talvisodassa jäätynyt kullini tahtoisi löytää lämpimän uunin jonne halkoani työntäisin.
Vieläkö sun satavuotias kulli jaksaa seistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä tarvitse mihinkään.
Kuka teille tekee remonttitöitä? Ei varmaan putkimiehet, sähkömiehet ym. Vanhapiikaa tai lepso ei ajatellut tarpeeksi.
Minä olen itse mies, ja voin ammatin kautta tehdä jotain itse. Sähkärin voi aina tilata, ja olkoon se mies tai nainen. Mene sinä vaan paijaamaan jonkun miesvauvan päälakea ja kertomaan, että kyllä sinä olet tarpeellinen. Sillä lailla niitä heikkoja poikia kasvatetaan.
Vierailija kirjoitti:
naisten pyörittämä yhteiskunta...
jo käsitteeksi muodostunut naisvaltaisten työpaikkojen ilmapiiri vastannee tähän....
Miesten keksimää vihapaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisten pyörittämä yhteiskunta...
jo käsitteeksi muodostunut naisvaltaisten työpaikkojen ilmapiiri vastannee tähän....
Miesten keksimää vihapaskaa.
No ei ole. Kyllä tämä on naisten keskuudessa tiedetty ja ollut puheenaiheena koko minunkin työikäni ajan, kymmeniä vuosia. Joskus kannattaa avata silmät eikä olla pelkän ideologian varassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt, kun aina perustellaan, että tarvitaan miestä. Mihin? Mulla on a-tikas, jolla saan vaihdettua lamput korkeammilta kohdilta, joihin en muuten yltäisi. Renkaat vaihtuu autoon ongelmitta, öljyn ja muiden nesteiden lisäämiset on perushommia, niissä en ole mulukkua tarvinnut. Isommat autohuollot teetätän joka tapauksessa ammattilaisella. Nurmikon leikkaaminen on kivaa puuhaa, sanoin lumityöt ja työkaluja löytyy nauhahiomakoneesta jiirisahaan sekä naulapyssyyn ihan omasta takaa, niidenkään kohdalla en ole huomannut, että eivät toimisi siksi, että olen nainen.
Jos miehen kanssa on kivaa ja mies tuo lisäarvoa suhteeseen, niin miksipä ei, mutta en minä ainakaan "tarvitse" miestä varsinaisesti ihan vaan sen takia koska.. no, mies?
No itse ainakin tarvitsen miestä seksiin. Yhdyntä on minulle välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Pieni ajatusleikki tähän. Oletetaan että maailmasta poistetaan joko
a) kaikki maailman miehet tai
b) kaikki maailman naiset.
Kummassa maailmassa moderni yhteiskunta jatkaa pyörimistään, ja kummassa maailmassa rapautuminen alkaa heti?
Luulen tietäväni vastauksen.
Molemmissa tapauksissa rapautuminen alkaa heti, mutta eri syistä.
-Miehet alkavat puutteessa riehua ja listiä toisiaan. Lapsista (oletetaan, että ainoastaan pojat jäljellä) huolenpito olisi vähän sitä sun tätä.
-Naiset eivät osaisi pyörittää infraa ja taloutta, sähköt katkeaisivat, ruoka, tavarat, varaosat, polttoaine loppuisivat.
Pitää saada munaa päivittäin . Helpompaa vakimiehen kanssa kuin hakea random seuraa jostakin .
N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös miettinyt, kun aina perustellaan, että tarvitaan miestä. Mihin? Mulla on a-tikas, jolla saan vaihdettua lamput korkeammilta kohdilta, joihin en muuten yltäisi. Renkaat vaihtuu autoon ongelmitta, öljyn ja muiden nesteiden lisäämiset on perushommia, niissä en ole mulukkua tarvinnut. Isommat autohuollot teetätän joka tapauksessa ammattilaisella. Nurmikon leikkaaminen on kivaa puuhaa, sanoin lumityöt ja työkaluja löytyy nauhahiomakoneesta jiirisahaan sekä naulapyssyyn ihan omasta takaa, niidenkään kohdalla en ole huomannut, että eivät toimisi siksi, että olen nainen.
Jos miehen kanssa on kivaa ja mies tuo lisäarvoa suhteeseen, niin miksipä ei, mutta en minä ainakaan "tarvitse" miestä varsinaisesti ihan vaan sen takia koska.. no, mies?
Olet tottunut liian helppoon elämään. Monet ei saa koskaan seksiä vaikka kuinka olis välttämätöntä .
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarvitsee sisuksiinsa miehen munaa tai muutoin tulee hulluksi tai vähintäänkin mielisairaaksi. Kunnon pano aamuin illoin, niin kyllä hulluuskin katoaa.
T. Tyyppi, joka ei tiedä mitään naisista eikä klitoriksesta.
Nainen ei jaa niitä tuntemuksia, joita sinä aiheutat kyrvännupillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tottunut liian helppoon elämään. Monet ei saa koskaan seksiä vaikka kuinka olis välttämätöntä .
Eikä yhdyntää kaipaa kuin miehet. Nainen tyydytetään ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni ajatusleikki tähän. Oletetaan että maailmasta poistetaan joko
a) kaikki maailman miehet tai
b) kaikki maailman naiset.
Kummassa maailmassa moderni yhteiskunta jatkaa pyörimistään, ja kummassa maailmassa rapautuminen alkaa heti?
Luulen tietäväni vastauksen.
Molemmissa tapauksissa rapautuminen alkaa heti, mutta eri syistä.
-Miehet alkavat puutteessa riehua ja listiä toisiaan. Lapsista (oletetaan, että ainoastaan pojat jäljellä) huolenpito olisi vähän sitä sun tätä.
-Naiset eivät osaisi pyörittää infraa ja taloutta, sähköt katkeaisivat, ruoka, tavarat, varaosat, polttoaine loppuisivat.
Sinä olisit kuollut omaan syntymääsi eikä sinua olisi olemassa ilman naista. Jotka oppivat helposti kaiken minkä luettelit. Ei noita munalla tehdä.
Ja koska et edes osaa elää ilman naista, vingut katkerana täällä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa, jolla on kädet. Eikä seksi ole välttämätöntä. Miehet ei viitsi opetella elämään ilman. Koska miesten tarjoama seksi on pääsääntöidesti surkeaa, itsekästä söhimistä, natqtqisen on hyvin helppo elää ilman. Joka muuta väittää, ei ole nainen.
Eli apinan kanssa sitten jatkatte evoluutiota hyvä te , tosin ebola tappaa ihmiskunnan sen jälkeen melko nopeasti ja gorilla ei ole hellä rakastaja.