Nainen kaatui ja pyysi apua - kukaan ei auttanut
Kommentit (86)
Kvanttiteorian mukaan ei ollut kaatunut jos kukaan ei sitä nähnyt, joten ei tarvinnut apuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yleensä kysyn tarvisiko apua, jos näen että joku kaatuu. Joskus tarvitsee, joskus ei. Kerran kun yksi humalainen makaili jalkakäytävällä kysyin tarviitko apua? Vastasi että ei, kun lepäilee tässä vähän että jaksaa kävellä kotiin. Kun ei näkynyt mitään väkivallan merkkejä tai muuta vakavampaa, jätin sinne makailemaan.
Poliisille voi soittaa makoilevista juopuneiata vievät ne turvalliseen tilaan jatkamaan makoiluja.
Voi, mutta kyllä nuo väsyneet lähtee liikkeelle kun sanoo että soittaa poliisin, kun on vaarallista jäädä makoilemaan kadulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuu syytteeseen seksuaalisesta häirinnästä / raiskauksen yrityksestä, jos lähestyy naista
Montako syytettä olet saanut?
En ole saanut, koska en mene apuun
Eli koko juttu on vain sun mielikuvituksen tuotosta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kerran oltiin miehen kanssa menossa laivaan, kun terminaalissa ihmeteltiin monen supisevan, "onks toi kuollut?" Ja kuitenkin kaikki vaan naureskeli ja meni ohi.
Penkillä retkotti vanha mies, suu auki ja silmät raollaan, kieltämättä näytti menehtyneeltä. Heti mentiin miehen kanssa häntä puhuttamaan ja ravistelemaan, ja kyllä hän heräsi. Sanottiin että laivaan pääsee jo, keräsin hänen tavaransa penkiltä ja lattilalta ja annoin hyttikortin käteen. Kovasti kiitteli.
Mutta ohi kulkevien käytös ottaa niin päähän...
Olisitpa saman tehnyt naiselle niin olisit saanut huudot ryöstöstä, ahdistelusta ja haukut inseliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Kerran oltiin miehen kanssa menossa laivaan, kun terminaalissa ihmeteltiin monen supisevan, "onks toi kuollut?" Ja kuitenkin kaikki vaan naureskeli ja meni ohi.
Penkillä retkotti vanha mies, suu auki ja silmät raollaan, kieltämättä näytti menehtyneeltä. Heti mentiin miehen kanssa häntä puhuttamaan ja ravistelemaan, ja kyllä hän heräsi. Sanottiin että laivaan pääsee jo, keräsin hänen tavaransa penkiltä ja lattilalta ja annoin hyttikortin käteen. Kovasti kiitteli.
Olisitpa saman tehnyt naiselle niin olisit saanut huudot ryöstöstä, ahdistelusta ja haukut inseliksi.
Mun mies näki kerran että nuori nainen makasi ilmeisesti jotain aineesta sammuneena ja vieressä hääräsi pari mustaa miestä. Mieheni meni vartijoiden luo ja selitti tilanteen. Ne meni sitten väliin. Ei tietoa mikä tilanne oli tai miten se päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran autoin ja melkein sain syytteen, poliisi ei edes pyytänyt anteeksi.
Nykyään kävelen eri suuntaan "näkemättä mitään".
No niin varmaan
Sun on pitänyt suunnilleen heitellä tai paiskoa sitä autettua tai kouria haaroista/rinnoista että saat syytteen
Jos auttaa ylös käsivarressa niin ei varmaan tule syytettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae itsellesi apua. Aloita varaamalla aika terkkariin, kyllä se siitä lähtee rullaamaan. Mt-ongelmia ei tarvitse hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran autoin ja melkein sain syytteen, poliisi ei edes pyytänyt anteeksi.
Nykyään kävelen eri suuntaan "näkemättä mitään".
No niin varmaan
Sun on pitänyt suunnilleen heitellä tai paiskoa sitä autettua tai kouria haaroista/rinnoista että saat syytteen
Jos auttaa ylös käsivarressa niin ei varmaan tule syytettä
Mun kaveri auttoi pakkaseen sammunutta. Myöhemmin tämä sammunut uhri syytti ystävääni omaisuutensa varastamisesta ihan syyttä. Olisi kannattanut jättää juoppo kuolemaan.
Ettekö nyt ymmärrä, että tämä ihminen sai uuden sydämen ja siis uuden elämän! Minua haukutte ja hänen elämäänsä pitäisi juhlia.
https://www.instagram.com/p/DYz3INoCik1/?img_index=1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae itsellesi apua. Aloita varaamalla aika terkkariin, kyllä se siitä lähtee rullaamaan. Mt-ongelmia ei tarvitse hävetä.
Mitä ihmeen apua minä tarvitsen, jos iloitsen toisen puolesta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla kelluu keltaista nestettä päässä.
Jos ei auta loukkaantunutta niin se täyttää rikoksen tunnusmerkinnän. Ainakin tämä koskee auto-onnettomuuksia. Mun serkun mies sai sydänkohtauksen pankkiautomaatin edessä ja kuoli. Kukaan ei kiinnittäny huomiota maassa makaavaan mieheen. Luulivat juopoksi. Tämä tuntui serkusta erityisen pahalta. Hän itse lähti etsimään miestään. Kuvitelkaa kuinka pahalta itsestänne tuntuisi kun löytäisitte puolisonne maasta makaamasta ja kaikki kävelee ohi.
Mennääs nyt mukaan tähän provoon. Voi voi kylmäksi on mennyt maailma.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei auta loukkaantunutta niin se täyttää rikoksen tunnusmerkinnän. Ainakin tämä koskee auto-onnettomuuksia. Mun serkun mies sai sydänkohtauksen pankkiautomaatin edessä ja kuoli. Kukaan ei kiinnittäny huomiota maassa makaavaan mieheen. Luulivat juopoksi. Tämä tuntui serkusta erityisen pahalta. Hän itse lähti etsimään miestään. Kuvitelkaa kuinka pahalta itsestänne tuntuisi kun löytäisitte puolisonne maasta makaamasta ja kaikki kävelee ohi.
Tämä ihminen kertoo instassaan oman tarinansa ja minusta se on aika uskomaton. Kaikkea hyvää hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nämä itsekkäät ei saa koskaan apua.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Provo? Etkö sinä osaa avata tuon ihmisen instaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo? Etkö sinä osaa avata tuon ihmisen instaa?
Hän oli nukutettuna kuukauden. Se oli varmasti hirveää.
Vierailija kirjoitti:
Nää on just näitä, joilta puuttuu lukutaito.
Minä en auta suomalaista miestä.