Monet kengät mielestäsi normi ihmisen pitäisi omistaa?
Mietin kun omistan vain talvikengät, yhdet syyskennät ja sit yhdet kangastennarit. Olenko jotenkin outo?
Kommentit (36)
Minulla on ainakin 20 paria. On mm. 2 rantasandaalit ja yhdet kumisaappaat, jotka ovat jääneet pojiltani pieneksi, kahdet kengät, jotka eivät mahtuneetkaan siskolleni ja kahdet äidin vanhat juhlakengät. Roskiinko olisin heittänyt?
Laskin aivan alakanttiin, on niitä kesäksi/syksyksi ainakin 15-20 paria plus sitten talveksi vielä omiaan, nastakengistä lähtien.
-19-
Vierailija kirjoitti:
Kumisaappaat, lenkkarit, tennarit, nahkaiset peruskengät, sisäpelikengät, tanssikengät, juhlakengät, Reino-tohvelit, talvikengät, hiihtomonot, luistimet, lumikengät
Kun miettii omaa monokokoelmaa, tuossa ei tainnut olla vielä kolmannestakaan. Kenkiä, monoja ja muita jalkineita on yllättävän paljon.
- talvikengät
- lenkkarit
- juhlakengät
- rantasandaalit
- vaelluskengät (Gore Tex)
Näillä pärjää hyvin.
Juljus kirjoitti:
Mulla on maiharit, bootsit ja sandaalit. Niillä pärjään.
Vähänlaisesti sinullakin on kenkiä. Eikö kumppareita ole?
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Hyvin lankatut maiharit pitää kyllä vettä, eioo tarvetta kumppareille. On mulla vielä työkengät mitä pidän pihahommissa. Ne jäi mainitsematta.
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Hyvin lankatut maiharit pitää kyllä vettä, eioo tarvetta kumppareille. On mulla vielä työkengät mitä pidän pihahommissa. Ne jäi mainitsematta.
Eikö koskaan tee mieli kävellä lenkkareissa?
Just laskin: itsellä noin 30 paria ja miehellä 15. Eilen vein kahdet kierrätykseen. Jalan koko muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Mä oon jo niin tottunu pitämään maihareita jalassa, että eioo tullu hankituksi lenkkareita. Enkä harrasta juoksemista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yhdet, joita käytän joka paikassa
Saunassa ja pakkasessa samat?
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juljus kirjoitti:
Mä oon jo niin tottunu pitämään maihareita jalassa, että eioo tullu hankituksi lenkkareita. Enkä harrasta juoksemista.
Ymmärrän. Ne lenkkarit ovat kevyet kävellessä. Esim. kun menen kaupoille ruokaostoksille ja tulee kävelyä runsaasti.
Suomessa on monta vuodenaikaa. Jos ulkoilee paljon on kenkiä oltava monet.
Minä kyllä tarvitsen kumpparit, lenkkarit, parit avokkaat, parit tennarit, parit kesäsandaalit, rantasandaalit, kahdet salikengät, juhlakengät, icebugit, talvisaappaat ja nilkkurit.
Kenkiä on hyvä olla sen verran, että ei tarvitse pitää samoja monta päivää putkeen, jotta ne ehtivät kunnolla kuivahtaa välissä.
Mitä ap mahtaa laittaa jalkaan esimerkiksi häihin tai hautajaisiin?
Mulla on kahdet kuomat.