Viides lapsonen laitettu sitten aluilleen
Taas tässä pääsi käymään niin, että vaimo on raskaana. Kaksi ensimmäistä lasta ovat jo aikuisia ja kaksi muuta alakoulu ikäisiä. Jotenkin ajatteli, että kun nuo kaksi olis saanut maailmalle niin olis voinut downshiftata ja alkaa viettää stressitöntä elämää. Lisäksi kun tuota ikää alkaa olla jo 50v niin huolettaa oma jaksaminen ja terveys. Ja muksun yo-juhlissa olen ja vanha pappa! Vaimokin 40v eli ei hänkään mikään nuori enää ole.
Onkos muita kohtalotovereita? Vinkkejä jaksamiseen?
Kommentit (30)
Suosittelen vielä hankkimaan kaksi lasta niin on leikkiseuraa samanikäisistä.
Onnea! Eiköhän kaikki mene ihan luontevasti.
Samanlainen kehvana siitä tulee kuin aikaisemmistakin.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi kumpikin haluaa vielä lisää lapsia.
Joopa joo.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Näin toivomme.
Vierailija kirjoitti:
Tykätään kyllä muksuista ja luultiin, ettei niitä enää tule. 7v meni ilman ehkäisyä.
Ihan vahingossako kaaduit vaimon päälle ja muna lipsahti toosaan?
En voi muuta sanoa kuin että voimia ja jaksamista. Itse samanikäisenä en tahdo kestää edes puolen tunnin junamatkaa jos jonkun toisen lapsi kitisee samassa vaunussa. Omat onneksi muuttaneet jo pois omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vahingossako kaaduit vaimon päälle ja muna lipsahti toosaan?
Vaimo ei kauheasti tykkää vahinko kaatumisista. Oon yleensä pyrkinyt vähän paijaamaan ja pussaamaan ennen kuin lipsautan munan toosaan.
Tässä oli vain takana terveydellisiä syitä minkä takia raskaaksi tulemisen piti olla lähes mahdotonta.
Siis vaimo 4kymppinen ja luulitte ettei ehkäisyä tarvita! Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja elämä. Josko nyt sitten ehkäisy kuntoon kun vauva syntyy ettei tule lisää...
Onnea :)
Toivon lisää lapsia kaikille riittävän varakkaille, terveitä, kauniita ja älykkäitä lapsia saaneille vanhemmille. Jatkakaa samaan malliin!
Vierailija kirjoitti:
Siis vaimo 4kymppinen ja luulitte ettei ehkäisyä tarvita! Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja elämä. Josko nyt sitten ehkäisy kuntoon kun vauva syntyy ettei tule lisää...
No tässä oli syitä oletta, että hän ei raskaaksi tulisi.
Nyt asia on hoidossa ja olen ajan varannut piuhojen poikkaisuun.
Ja meinasitte sitten täyttää koko maan noilla toimillanne?!?
Vierailija kirjoitti:
Ja meinasitte sitten täyttää koko maan noilla toimillanne?!?
Eikös Jeesus näin kehottanut?
Oletteko supisuomalaisia? Jos olette, niin onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Näin toivomme.
No, teillä on ainakin jo vankka kokemus lastenhoidosta. Ehkä saatte jopa omilta lapsiltanne apua.
Kannattaa katsoa disneylta vanha sarja Malcolm in the Middle. Kertoo kaiken olennaisen perhe-elämästä. Tai brittisarja Outnumbered. Ja tietenkin legendaarinen Shameless.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykätään kyllä muksuista ja luultiin, ettei niitä enää tule. 7v meni ilman ehkäisyä.
Siis olet vetänyt 40-vuotiaan naisen kanssa viimeiset seitsemän vuotta ilman ehkäisyä? Aika kummallista ettei tuon enempää lapsia ole siunautunut.
Itse vasta aloitin lastentekohommat siinä iässä missä sinä luulit ettei niitä tule.
No onnea nyt kumminkin.