Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Vierailija
12.06.2026 |

Vaihtoehdot

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut hyvin onnistuneilla kotitreffeillä. Lähtökohtaisesti silloin kun nainen on ne järjestänyt omaan kotiinsa. 

Esim. Rentoa yhdessäoloa ja ruokaa. Ajatuksella, että mä vaihdoin renkaat daamille ja se tarjos lounaan. Ja viinit. Ei siitä rakkaustarinaa tullut mutta kivaa oli.

Ikeat ja biltemat on lähtökohtaisesti jossai skutsissa minne pitää varta vasten mennä autolla tai julkisilla. Helpompi sitten mennä sinne keskustaan kävelylle noista vaihtoehdoista. 

Ja joo eihän miehiltä kysytty. Mutta kehno oli valikoima. Tosin... Jos daamilla vaikka ei oo autoa, niin voin minä seuraksi tulla ja kantaa sen mööbelin kotiin jos autoon mahtuu. Ja samalla daaminkin. Jos haluaa kantoapua.... :D 

Vierailija
122/130 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista kyllä mikään. Kävelytreffit on ok jos kyseessä koirakävely. Kotitreffit on ensitreffeinä naiselle vaaralliset. Liian suuri riski raiskatuksi tulemiselle. Biltema tai Ikea ihan ehdoton ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noista kyllä mikään. Kävelytreffit on ok jos kyseessä koirakävely. Kotitreffit on ensitreffeinä naiselle vaaralliset. Liian suuri riski raiskatuksi tulemiselle. Biltema tai Ikea ihan ehdoton ei. 

Tämänkin kyselyn perusteella yli 10% naisista olisi valmis tulemaan kotitreffeille. Jos mies lähettää sadalle naiselle viestiä, niin ainakin 10 naisista tulisi kotitreffeille. Se riittää mainiosti.

Vierailija
124/130 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.

Miehellä ei ole tarvetta tutustua naiseen. Mies tekee päätöksen seurustelusta naisen ulkonäön, iän ja seksikkyyden perusteella. Miehelle on aivan sama minkälaisia juttuja naisella on.

Vierailija
125/130 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopisi taidenäyttely tai kirjasto. Toinen saattaa olla maksullinen paikka, mutta se ei haittaa, toinen ilmainen, eikä sekään haittaa.

Vierailija
126/130 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.

Miehellä ei ole tarvetta tutustua naiseen. Mies tekee päätöksen seurustelusta naisen ulkonäön, iän ja seksikkyyden perusteella. Miehelle on aivan sama minkälaisia juttuja naisella on.

Mikä miehessä on tuolloin se juttu, joka saa naisen kiinnostumaan hänestä? Itse en halua sellaisen miehen kanssa, jolle minä itse en merkitse mitään.

Vierailija
127/130 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin kyselyn perusteella yli 10% naisista olisi valmis tulemaan kotitreffeille. Jos mies lähettää sadalle naiselle viestiä, niin ainakin 10 naisista tulisi kotitreffeille. Se riittää mainiosti.

Onhan jotkut naisetkin ilmaisen aterian perään. Sen kun syö ja sanoo heipat. Toivottavasti osaat tehdä hyvää ruokaa ja juomaa ilman mitään tyrmäystippoja.

Vierailija
128/130 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan jotkut naisetkin ilmaisen aterian perään. Sen kun syö ja sanoo heipat. Toivottavasti osaat tehdä hyvää ruokaa ja juomaa ilman mitään tyrmäystippoja.

Nainen pitää tilata pidemmältä koko viikonlopuksi. 

Vierailija
129/130 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne sinun luo majoittuisi, kun hotellit ja airbb:t on olemassa?

Vierailija
130/130 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne sinun luo majoittuisi, kun hotellit ja airbb:t on olemassa?

Kannattaa valita köyhä ja juuri eronnut nainen. Sellainen nainen haluaa tulla kylään ja irrotella eron jälkeen.