Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?
Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.
Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).
Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista. Haluan illallisravintolaan tai vähintään sushibuffaan.
Miksi ihmeessä? Jopa epämieluisan kanssa?
Mistä sen etukäteen tietää minkälainen toinen on? Treffeillä on tarkoitus tutustua. Muutamien treffien jälkeen voi päättää alkaako tapailemaan. Joskus myöhemmin tietää tuleeko parisuhdetta.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.
Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.
Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa...
Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.
Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).
Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen.
Ok vainoharhaiset karsiutuu, ne joita "kuunnellaan".
Menkää isommalle paikkakunnalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.
Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.
Kerrotko mitä vikaa on Bilteman ja Ikean kahvilassa?
Biltemassa en ole käynyt, mutta Ikean kahvila on ihan yhtä viihtyisä kuin yläkoulun ruokasali ruokatunnin aikaan. Kova meteli, kauhea häslinki ja koko ajan on tunne, että pitää lähteä muiden tieltä pois.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.
Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.
Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa...
Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.
Käyn usein Biltemassa ostamassa mm. ruuveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.
Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.
Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.
Jos ei ole romanttista kiinnostusta ensitreffeillä, niin silloin treffit ovat olleet tuloksettomat.
Ihminenkö ei voi olla kiinnostava ellei kyse ole romanttisesta kiinnostuksesta?
Oon ollut lukemattomia kertoja todella mielenkiintoisilla tapaamisilla, joissa ei ole ollut mitään romanttista. Ei se ole hukkaan heitettyä aikaa keskustella jonkun kanssa mielenkiintoisista aiheista ihan muuten vaan.
Ei varmaan naisen mielestä, mutta mies ajattelee eri tavalla.
No itseasiassa eihän se mieskään romantiikkaa ajattele vaan panemista ja sitä onko treffikumppani pantava ja tarpeeksi kiihottava ja hot jotta voisi panna toiseenkin kertaan.
Ikean kahvilassa on kauhee meteli. Pennutkin huutaa siellä. Siellä ei voi kauan istua kun ihmisiä tulee koko ajan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.
Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.
Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.
Jos ei ole romanttista kiinnostusta ensitreffeillä, niin silloin treffit ovat olleet tuloksettomat.
Ei se romantiikka Biltemassa herää. Yöks, koko mies.
Herää se vaikka bilteman parkkiksella jos kemiat kohtaa. Jos ei kohtaa niin ei romantiikka herää edes kämpissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.
Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.
Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa...
Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.
Käyn usein Biltemassa ostamassa mm. ruuveja.
Ja tuohon tarvitse mukaan treffikumppanin? Millaista asioista siinä tulee puhuttua vai haluatko, että se toinen maksaa sinun ruuvit?
Vierailija kirjoitti:
Ikean kahvilassa on kauhee meteli. Pennutkin huutaa siellä. Siellä ei voi kauan istua kun ihmisiä tulee koko ajan lisää.
Pääasia on se, että siellä on halpaa. Ensitreffeillä on tärkeintä sen edullisuus ja helppous, koska silloin harmittaa vähemmän, jos treffit menevät puihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.
Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.
Kerrotko mitä vikaa on Bilteman ja Ikean kahvilassa?
Biltemassa en ole käynyt, mutta Ikean kahvila on ihan yhtä viihtyisä kuin yläkoulun ruokasali ruokatunnin aikaan. Kova meteli, kauhea häslinki ja koko ajan on tunne, että pitää lähteä muiden tieltä pois.
Eri
Bilteman "kahvila" on 10 pöytää siinä kassojen ja iulko-oven välissä. Isot plakaatit huutaa että kahvi on liki ilmaista ja hodarikin vain euron. Ankeuden huippu. Kyllä siellä aina joku essonbaarin aikainen äijäkööri istuskelee, tai lapset on viety pehmikselle... Nuoria treffipareja en oo nähnyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean kahvilassa on kauhee meteli. Pennutkin huutaa siellä. Siellä ei voi kauan istua kun ihmisiä tulee koko ajan lisää.
Pääasia on se, että siellä on halpaa. Ensitreffeillä on tärkeintä sen edullisuus ja helppous, koska silloin harmittaa vähemmän, jos treffit menevät puihin.
Itse maksan mieluusti muutaman euron enemmän viihtyisästä ympäristöstä. Ikeassa toisen jutut menee ohi korvien, kun ympäristö on niin meluisa ja häröilevä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.
Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.
Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa...
Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.
Käyn usein Biltemassa ostamassa mm. ruuveja.
Ja tuohon tarvitse mukaan treffikumppanin? Millaista asioista siinä tulee puhuttua vai haluatko, että se toinen maksaa sinun ruuvit?
Treffit kannattaa järjestää samaan yhteyteen missä muutenkin tulee käytyä. Silloin saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.
Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).
Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen.
Kahvilassa useimmin on vain se kupillinen ja pulla. Kun ne on syöty, treffit on loppu ellei keksitä jatkopaikkaa. Baarissa jos juttu luistaa, on helppo tilata toinen kierros ja jatkaa iltaa. Ja mikä incelille tärkeintä: monesti maksetaan kierrokset vuorotellen.
Sukulaispoika vei tytön treffeillä luistelemaan. Ei ollut ensitreffit mutta alkuvaiheessa. Pakkas reppuun mukit ja termarillisen kaakaota (äitinsä kaapista eli ilmaista!). Ei se panostaminen niin hirveesti vaadi. Olisin itse ainakin vaikuttunut kun ulkoilun päätteeksi repusta tarjoiltaisiin lämmin juoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.
Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).
Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen.
Kahvilassa useimmin on vain se kupillinen ja pulla. Kun ne on syöty, treffit on loppu ellei keksitä jatkopaikkaa. Baarissa jos juttu luistaa, on helppo tilata toinen kierros ja jatkaa iltaa. Ja mikä incelille tärkeintä: monesti maksetaan kierrokset vuorotellen.
Jos noin paljon panostaa ensitreffeillä, niin naisen on etukäteen annettava p*llutakuu.
En lähtisi mihinkään noista. Ehdottaisin, että käydään jollain terassilla ottamassa pitkät kylmät, ja jos ei kelpaa, niin unohda koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi mihinkään noista. Ehdottaisin, että käydään jollain terassilla ottamassa pitkät kylmät, ja jos ei kelpaa, niin unohda koko juttu.
Sinun pitää silloin olla todella kaunis, jotta mies suostuisi siihen.
Mieluimmin huoltoaseman kahvila.