Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Vierailija
12.06.2026 |

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Vaihtoehdot

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluimmin huoltoaseman kahvila.

Vierailija
62/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.

Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).

Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista. Haluan illallisravintolaan tai vähintään sushibuffaan.

Miksi ihmeessä? Jopa epämieluisan kanssa? 

Mistä sen etukäteen tietää minkälainen toinen on? Treffeillä on tarkoitus tutustua. Muutamien treffien jälkeen voi päättää alkaako tapailemaan. Joskus myöhemmin tietää tuleeko parisuhdetta.

T. Eri

Vierailija
64/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.

Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.

Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa... 

Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.

Vierailija
65/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.

Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).

Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen. 

Ok vainoharhaiset karsiutuu, ne joita "kuunnellaan". 

Menkää isommalle paikkakunnalle? 

Vierailija
66/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.

Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.

Kerrotko mitä vikaa on Bilteman ja Ikean kahvilassa?

Biltemassa en ole käynyt, mutta Ikean kahvila on ihan yhtä viihtyisä kuin yläkoulun ruokasali ruokatunnin aikaan. Kova meteli, kauhea häslinki ja koko ajan on tunne, että pitää lähteä muiden tieltä pois.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.

Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.

Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa... 

Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.

Käyn usein Biltemassa ostamassa mm. ruuveja.

Vierailija
68/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.

Jos ei ole romanttista kiinnostusta ensitreffeillä, niin silloin treffit ovat olleet tuloksettomat.

Ihminenkö ei voi olla kiinnostava ellei kyse ole romanttisesta kiinnostuksesta?

Oon ollut lukemattomia kertoja todella mielenkiintoisilla tapaamisilla, joissa ei ole ollut mitään romanttista. Ei se ole hukkaan heitettyä aikaa keskustella jonkun kanssa mielenkiintoisista aiheista ihan muuten vaan. 

Ei varmaan naisen mielestä, mutta mies ajattelee eri tavalla.

No itseasiassa eihän se mieskään romantiikkaa ajattele vaan panemista ja sitä onko treffikumppani pantava ja tarpeeksi kiihottava ja hot jotta voisi panna toiseenkin kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kahvilassa on kauhee meteli. Pennutkin huutaa siellä. Siellä ei voi kauan istua kun ihmisiä tulee koko ajan lisää.

Vierailija
70/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.

Jos ei ole romanttista kiinnostusta ensitreffeillä, niin silloin treffit ovat olleet tuloksettomat.

Ei se romantiikka Biltemassa herää. Yöks, koko mies.

Herää se vaikka bilteman parkkiksella jos kemiat kohtaa. Jos ei kohtaa niin ei romantiikka herää edes kämpissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.

Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.

Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa... 

Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.

Käyn usein Biltemassa ostamassa mm. ruuveja.

Ja tuohon tarvitse mukaan treffikumppanin? Millaista asioista siinä tulee puhuttua vai haluatko, että se toinen maksaa sinun ruuvit?

Vierailija
72/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikean kahvilassa on kauhee meteli. Pennutkin huutaa siellä. Siellä ei voi kauan istua kun ihmisiä tulee koko ajan lisää.

Pääasia on se, että siellä on halpaa. Ensitreffeillä on tärkeintä sen edullisuus ja helppous, koska silloin harmittaa vähemmän, jos treffit menevät puihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.

Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.

Kerrotko mitä vikaa on Bilteman ja Ikean kahvilassa?

Biltemassa en ole käynyt, mutta Ikean kahvila on ihan yhtä viihtyisä kuin yläkoulun ruokasali ruokatunnin aikaan. Kova meteli, kauhea häslinki ja koko ajan on tunne, että pitää lähteä muiden tieltä pois.

Eri

Bilteman "kahvila" on 10 pöytää siinä kassojen ja iulko-oven välissä. Isot plakaatit huutaa että kahvi on liki ilmaista ja hodarikin vain euron. Ankeuden huippu. Kyllä siellä aina joku essonbaarin aikainen äijäkööri istuskelee, tai lapset on viety pehmikselle... Nuoria treffipareja en oo nähnyt koskaan.

Vierailija
74/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean kahvilassa on kauhee meteli. Pennutkin huutaa siellä. Siellä ei voi kauan istua kun ihmisiä tulee koko ajan lisää.

Pääasia on se, että siellä on halpaa. Ensitreffeillä on tärkeintä sen edullisuus ja helppous, koska silloin harmittaa vähemmän, jos treffit menevät puihin.

Itse maksan mieluusti muutaman euron enemmän viihtyisästä ympäristöstä. Ikeassa toisen jutut menee ohi korvien, kun ympäristö on niin meluisa ja häröilevä.

Eri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään näistä, nykymaailmassa ei ainakaan kotitreffit. Ekaksi julkisessa paikassa, kahvilla tai ravintolassa.

Jos meinaat menestyä treffailussa, niin Ikeat ja Biltemat on ehdoton ei.

Ikea tai biltema vois menetellä jos jomman kumman tarvii ostaa sieltä jotain. Toisaalta en ehkä ensitreffeillä haluais olla valtsemassa sohvaa... 

Mutta kahville ostosten päälle jonnekin muualle, vaikka pahvikahvit puistossa tms.

Käyn usein Biltemassa ostamassa mm. ruuveja.

Ja tuohon tarvitse mukaan treffikumppanin? Millaista asioista siinä tulee puhuttua vai haluatko, että se toinen maksaa sinun ruuvit?

Treffit kannattaa järjestää samaan yhteyteen missä muutenkin tulee käytyä. Silloin saa kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Vierailija
76/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.

Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).

Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen. 

Kahvilassa useimmin on vain se kupillinen ja pulla. Kun ne on syöty, treffit on loppu ellei keksitä jatkopaikkaa. Baarissa jos juttu luistaa, on helppo tilata toinen kierros ja jatkaa iltaa. Ja mikä incelille tärkeintä: monesti maksetaan kierrokset vuorotellen.

Vierailija
77/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaispoika vei tytön treffeillä luistelemaan. Ei ollut ensitreffit mutta alkuvaiheessa. Pakkas reppuun mukit ja termarillisen kaakaota (äitinsä kaapista eli ilmaista!). Ei se panostaminen niin hirveesti vaadi. Olisin itse ainakin vaikuttunut kun ulkoilun päätteeksi repusta tarjoiltaisiin lämmin juoma.

Vierailija
78/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.

Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).

Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen. 

Kahvilassa useimmin on vain se kupillinen ja pulla. Kun ne on syöty, treffit on loppu ellei keksitä jatkopaikkaa. Baarissa jos juttu luistaa, on helppo tilata toinen kierros ja jatkaa iltaa. Ja mikä incelille tärkeintä: monesti maksetaan kierrokset vuorotellen.

Jos noin paljon panostaa ensitreffeillä, niin naisen on etukäteen annettava p*llutakuu.

Vierailija
79/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi mihinkään noista. Ehdottaisin, että käydään jollain terassilla ottamassa pitkät kylmät, ja jos ei kelpaa, niin unohda koko juttu.

Vierailija
80/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi mihinkään noista. Ehdottaisin, että käydään jollain terassilla ottamassa pitkät kylmät, ja jos ei kelpaa, niin unohda koko juttu.

Sinun pitää silloin olla todella kaunis, jotta mies suostuisi siihen.