Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?
Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.
Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.
No ei ihme että ei jatkoa seuraa jos ei ensitreffeihin panosta kuin minimin. Nyt en siis tarkoita taloudellisia panostuksia, koska ne on just niitä yhdentekeviä eikä niillä voi omia osakkeitaan nostaa vaan sitä panostusta, että ekoilla treffeillä haluaa aidosti tutustua toiseen ja antaa myös toiselle mahdollisuuden tutustua aitoon, omaan itseen ilman mitään roolihahmon esittämisiä, lesottamisia tai kommervenkkejä. Ideana kun eka treffeillä on selvittää onko toisessa potentiaalia kumppaniksi ja onko toinen sopiva itselle. Sama juttu tietenkin kummallakin.
Tuohon tutustumiseen ei tarvita rahallisia panostuksia, mutta se kai siinä monille vaikeinta onkin kun sitä sopivuutta toisen silmissä ei voi rahalla ostaa. Kuten ei myöskään sitä, että on panostanut eka treffeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.
Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.
Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.
Jos ei ole romanttista kiinnostusta ensitreffeillä, niin silloin treffit ovat olleet tuloksettomat.
No silloinhan se TULOS on että ette ole yhteensopivat? Vai onko tässä taas ajatuksena se, että jos ei pääse panemaan, niin turhat treffit?
Miehille treffit on investointi seksuaaliseen kanssakäymiseen. Jos sitä ei tapahdu, ovat treffit epäonnistuneet täydellisesti.
Tämä selittää osaltaan sen, miksi parisuhteita ei pääse muodostumaan. Mä en ainakaan hyppää sänkyyn yhtään kenenkään kanssa tuntematta ensin kunnolla. Ja se tutustuminen ei tapahdu yksillä tai kaksilla treffeillä.
Jos vastapuoli taas vinkuu heti alusta lähtien pelkkää pesää, niin oma kiinnostus lakkaa saman tien, kun koen ettei se treffikumppani ole kiinnostunut minusta vaan hänelle olen pelkkä lihanpala.
No, onneksi ei tarvitse etsiskellä tällä hetkellä parisuhdetta.
Suurimmalla osalla miehistä on jo kiintiö täynnä tuloksettomia treffejä. On mennyt valtava määrä aikaa, rahaa ja vaivaa hukkaan pelkkään jonnin joutavan jauhamiseen treffeillä.
Ei se kuitenkaan aikaansaa mitään velvollisuutta siihen, että sen ekoille treffeille tulleen (uuden) naisen pitäisi jakaa säälistä, kun aapeella ei kymmenen edellisenkään eukon kanssa käynyt flaksi.
Maksulliselta saanee sitä pelkkää seksiä ilman muita velvollisuuksia, treffeillä mä ainakin miellän etsiväni parisuhdetta.
Sen takia ensitreffit pitää järjestää aivan minimivaivalla ja minimipanostuksella. Silloin harmittaa vähemmän, jos ne menevät pieleen (naisen nirsouden takia)
Yllättäen me kaikki maailman naiset ymmärrämme, miksi olet ja pysyt sinkkuna. Hyvää yksinäistä loppuelämää 🤗
Sen takia miehet ehdottavat kävelytreffejä naiselle. Ettei panosta turhan takia liian paljon, koska netissä on valtava määrä nirsoja naisia, joille melkein kukaan mies ei kelpaa. Sen takia miehet tekee myös ohareita kahvilatreffeiltä. Mies ei usko, että siitä kehittyisi mitään romanttista. Silloin on parempi ettei mene ollenkaan paikan päälle. Tämä käyttäytyminen perustuu kokemuksiin aiemmilta treffeiltä.
Ja tuo käyttäytyminen, varsinkin oharit, kertookin miehestä sen oleellisen, ja todennäköisimmät syyt sinkkuuteen, heti alkuun.
Kahvilatreffailu on 95% pelkkää jonnin joutavan jauhamista. Siksi mies miettii etukäteen tarkkaan kannattaako lähteä ollenkaan koko treffeille.
Jos toiseen tutustuminen on jonninjoutavaa jutustelua sekä hukkaan heitettyä aikaa ja energiaa (ja etenkin rahaa) niin mitä siellä ekoilla treffeillä sitten pitäisi tapahtua?
Se tutustuminen onnistuu oikein mainiosti noilla kävelytreffeillä ja myöskin ikean/bilteman kahvilassa eikä vaadi edes sitä kahvikupillisen tarjoamista toiselle mutta sen se valitettavasti vaatii, että on kiinnostus tutustua siihen uuteen ihmiseen. Ettei suhtaudu siihen yhdessä vietettyyn aikaan hukkaan heitettynä ja jonninjoutavana jutusteluna jolloin moisesta ponnistelusta ansaitsee jo jonkun palkinnon. Ilmeisesti seksiä.
Bildema/ikean kahvila ainoat mahdolliset tuossa valikoimassa. Niissä on turvallisin naiselle koska paikalla on silminnäkijät jos /kun mies alkaa riehua tai uhkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista. Haluan illallisravintolaan tai vähintään sushibuffaan.
Sinun on sitten annettava 100% p*llutakuu. Muuten se ei kannata miehen näkökulmasta paitsi jos olet todella kaunis nainen.
Miksi ? Sulttaani saa heti 100% mulkkutakuun joten ei tarvitse edes tavata.
Vierailija kirjoitti:
Jos toiseen tutustuminen on jonninjoutavaa jutustelua sekä hukkaan heitettyä aikaa ja energiaa (ja etenkin rahaa) niin mitä siellä ekoilla treffeillä sitten pitäisi tapahtua?
Se tutustuminen onnistuu oikein mainiosti noilla kävelytreffeillä ja myöskin ikean/bilteman kahvilassa eikä vaadi edes sitä kahvikupillisen tarjoamista toiselle mutta sen se valitettavasti vaatii, että on kiinnostus tutustua siihen uuteen ihmiseen. Ettei suhtaudu siihen yhdessä vietettyyn aikaan hukkaan heitettynä ja jonninjoutavana jutusteluna jolloin moisesta ponnistelusta ansaitsee jo jonkun palkinnon. Ilmeisesti seksiä.
Ekoilla minimipanostustreffeillä pitäisi olla edes orastavaa romanttista kiinnostusta. Seuraavilla treffeillä voi sitten panostaa enemmän. Muuten siinä käy niin, että panostaa ensitreffeillä turhaan kerta toisensa jälkeen. Siitä jää vain p@skat fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.
Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.
Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.
Tutustuminen tehdään videochatissa ilmaiseksi.
Puuttui vaihtoehto: sadomasokellari, jossakin kaukana naapureista ja sivilisaatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Aika helevetin pitkä treffimatka tulisi jos Puolangalta pitäisi lähteä IKEAan saakka kahveelle.
Käveleminen julkisilla paikoilla on ihan ok ekoille treffeille.
Mikset muuta lähemmäksi Ikeaa?
Julkiset paikat. Kahvila tai kävely julkisilla paikoilla. Mt-miehet karsii. Eivät pysty kuin omaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.
Miksi pitäisi jäädä kiertelemään hyllyjä? Jos keskustelu ei suju eikä ole mitään puhuttavaa, niin eikö se ole merkki siitä, että treffit ovat päättyneet?
Vierailija kirjoitti:
Julkiset paikat. Kahvila tai kävely julkisilla paikoilla. Mt-miehet karsii. Eivät pysty kuin omaan kotiin.
On mukavampaa treffailla kodin rauhassa. Ei ole ulkopuolisia kuuntelemassa keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.
Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.
Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.
Jos ei ole romanttista kiinnostusta ensitreffeillä, niin silloin treffit ovat olleet tuloksettomat.
No silloinhan se TULOS on että ette ole yhteensopivat? Vai onko tässä taas ajatuksena se, että jos ei pääse panemaan, niin turhat treffit?
Miehille treffit on investointi seksuaaliseen kanssakäymiseen. Jos sitä ei tapahdu, ovat treffit epäonnistuneet täydellisesti.
Tämä selittää osaltaan sen, miksi parisuhteita ei pääse muodostumaan. Mä en ainakaan hyppää sänkyyn yhtään kenenkään kanssa tuntematta ensin kunnolla. Ja se tutustuminen ei tapahdu yksillä tai kaksilla treffeillä.
Jos vastapuoli taas vinkuu heti alusta lähtien pelkkää pesää, niin oma kiinnostus lakkaa saman tien, kun koen ettei se treffikumppani ole kiinnostunut minusta vaan hänelle olen pelkkä lihanpala.
No, onneksi ei tarvitse etsiskellä tällä hetkellä parisuhdetta.
Suurimmalla osalla miehistä on jo kiintiö täynnä tuloksettomia treffejä. On mennyt valtava määrä aikaa, rahaa ja vaivaa hukkaan pelkkään jonnin joutavan jauhamiseen treffeillä.
Ei se kuitenkaan aikaansaa mitään velvollisuutta siihen, että sen ekoille treffeille tulleen (uuden) naisen pitäisi jakaa säälistä, kun aapeella ei kymmenen edellisenkään eukon kanssa käynyt flaksi.
Maksulliselta saanee sitä pelkkää seksiä ilman muita velvollisuuksia, treffeillä mä ainakin miellän etsiväni parisuhdetta.
Sen takia ensitreffit pitää järjestää aivan minimivaivalla ja minimipanostuksella. Silloin harmittaa vähemmän, jos ne menevät pieleen (naisen nirsouden takia)
Yllättäen me kaikki maailman naiset ymmärrämme, miksi olet ja pysyt sinkkuna. Hyvää yksinäistä loppuelämää 🤗
Sen takia miehet ehdottavat kävelytreffejä naiselle. Ettei panosta turhan takia liian paljon, koska netissä on valtava määrä nirsoja naisia, joille melkein kukaan mies ei kelpaa. Sen takia miehet tekee myös ohareita kahvilatreffeiltä. Mies ei usko, että siitä kehittyisi mitään romanttista. Silloin on parempi ettei mene ollenkaan paikan päälle. Tämä käyttäytyminen perustuu kokemuksiin aiemmilta treffeiltä.
Ja tuo käyttäytyminen, varsinkin oharit, kertookin miehestä sen oleellisen, ja todennäköisimmät syyt sinkkuuteen, heti alkuun.
Kahvilatreffailu on 95% pelkkää jonnin joutavan jauhamista. Siksi mies miettii etukäteen tarkkaan kannattaako lähteä ollenkaan koko treffeille.
Miksi jauhat jonnin joutavia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.
Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.
Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.
Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.
Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan.
Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.
Aika onnettomat vaihtoehdot. Valitsisin kävelyn. Kahvit jossain abc:llä tms kävelyn lomassa (tai kesällä vaikka jäätelö lähikaupasta) olis ok, mutta vartavasten johonkin biltemaan huutaa sellaista ankeutta että siirtyisin katsomaan seuraavaa ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.
Jos puheenaiheet loppuu heti alkuunsa niin taitaa treffit olla siinä. Siinä mielessä baari on parempi kuin kahvila, pari juomaa niin puhumista riittää (ei kuitenkään humalaan asti).
JOS olisi PAKKO valita noista niin kävelytreffit. Sellaisella olen kerran ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään noista. Haluan illallisravintolaan tai vähintään sushibuffaan.
Miksi ihmeessä? Jopa epämieluisan kanssa?
Biltemassa voisi ainakin kierrellä hyllyjä jos/kun puheenaiheet loppuu.