Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Vierailija
12.06.2026 |

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Mikä näistä treffipaikoista on mieluisin naiselle?

Vaihtoehdot

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään noista paikoista! Ap, kannattaa vaan jatkaa sitä oman pienen pillin kättelemistä. 😊 

Vierailija
82/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista paikoista! Ap, kannattaa vaan jatkaa sitä oman pienen pillin kättelemistä. 😊 

Aina löytyy naisia kotitreffeille ja kävelytreffeille. Jos mies suostuu kahvilatreffeihin, niin silloin mies maksaa pelkästä p@skanjauhamisesta. Kahvilatreffit = p@skanjauhamistreffit. Ei kiitos. Kiintiö on jo täynnä noin tehottomia treffejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraava aloitus ap:ltä: Miksi naisille ei kelpaa kunnollinen suomalainen mies? Fiksumpi vetäisi yhtäläisyyviivoja...

Vierailija
84/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään noista paikoista! Ap, kannattaa vaan jatkaa sitä oman pienen pillin kättelemistä. 😊 

Aina löytyy naisia kotitreffeille ja kävelytreffeille. Jos mies suostuu kahvilatreffeihin, niin silloin mies maksaa pelkästä p@skanjauhamisesta. Kahvilatreffit = p@skanjauhamistreffit. Ei kiitos. Kiintiö on jo täynnä noin tehottomia treffejä :)

Varmasti löytyy, kun pitää omasta tasostaan kiinni. 

Tässä taas yksi äidin kulta, jonka mielestä nollapanostuksen pitäisi tuottaa korkoa. 

Vierailija
85/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi mihinkään noista. Ehdottaisin, että käydään jollain terassilla ottamassa pitkät kylmät, ja jos ei kelpaa, niin unohda koko juttu.

Sinun pitää silloin olla todella kaunis, jotta mies suostuisi siihen.

Treffit ovat tutustumista varten. Seksin voit hakea huo..rista.

Vierailija
86/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikean kahvilassa on kauhee meteli. Pennutkin huutaa siellä. Siellä ei voi kauan istua kun ihmisiä tulee koko ajan lisää.

Pääasia on se, että siellä on halpaa. Ensitreffeillä on tärkeintä sen edullisuus ja helppous, koska silloin harmittaa vähemmän, jos treffit menevät puihin.

Sitten voit unohtaa treffit. Et pysty itsellesi ostaa kahvia. 😄

Treffeillä tutustutaan, ei muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi mihinkään noista. Ehdottaisin, että käydään jollain terassilla ottamassa pitkät kylmät, ja jos ei kelpaa, niin unohda koko juttu.

Sinun pitää silloin olla todella kaunis, jotta mies suostuisi siihen.

Treffit ovat tutustumista varten. Seksin voit hakea huo..rista.

Tutustumista varten on olemassa videochatti. Se on ilmainen tapa tutustua.

Vierailija
88/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi ja sama paskanjauhajajankkaaja, joka trollailee vastauksia kaikkiin kommentteihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi ja sama paskanjauhajajankkaaja, joka trollailee vastauksia kaikkiin kommentteihin. 

Huoris. Palstan kiintiöinceli. Pieni ja kiukkuinen 👹

Vierailija
90/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Vierailija
92/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Älä sitten valita jos on hiljaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Vierailija
94/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kahvila ja baari ovat huonoja vaihtoehtoja, koska niissä on erittäin suuri vaara, että panostaa pelkkään p@skan jauhamiseen. "

 

Kahvilahan on nimenomaan loistava suodatin sille, kenen kanssa kannattaa edes tuhlata aikaa. Jos toisella on huonot sosiaaliset taidot, treffit voivatkin tuntua pelkältä paskanjauhannalta. Mutta oikean tyypin kanssa keskustelu on mielenkiintoista ja sitähän varten sinne mennään, juttelemaan ja tutustumaan. Jos kemiat eivät kohtaa, kahvilasta tai baarista on sentään helppo poistua yhden juoman jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Älä sitten valita jos on hiljaista.

Ei minulla ole hiljaista. Ei ehkä yhtä aktiivista kuin kahvilassa kävijöillä, mutta treffien onnitustumisprosentti on paljon suurempi. Saldona on nolla turhaa tuloksetonta treffiä. se on tärkeintä.

Vierailija
96/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Älä sitten valita jos on hiljaista.

Ei minulla ole hiljaista. Ei ehkä yhtä aktiivista kuin kahvilassa kävijöillä, mutta treffien onnitustumisprosentti on paljon suurempi. Saldona on nolla turhaa tuloksetonta treffiä. se on tärkeintä.

Elämässä menestyvät ihmiset eivät pelkää epäonnistumisen riskiä vaan pitävät sitä osana menestymistä. Sulta katoaa moni hyvä tilaisuus käsistä kun keskityt vain siihen mikä voi mennä huonosti etkä siihen että mikä voisi mennä hyvin.

Vierailija
97/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Vierailija
98/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Miten niin tuloksettomina? Eikö ensitreffien tarkoitus ole tutustua siihen toiseen ihmiseen? Oma vikasi jos et tutustu.

Jos ei ole romanttista kiinnostusta ensitreffeillä, niin silloin treffit ovat olleet tuloksettomat.

? Tuloshan se on sekin, ettei teistä kahdesta tule vuosisadan rakkaustarinaa. 

Itse olen ollut treffeillä joissa toinen osapuoli on todennut, ettei lähde lentoon, eli antoi pakit. En sanoisi tuloksettomaksi. 

Vierailija
99/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Vierailija
100/115 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta ja kauanko olette tunteneet. Aika suppea lista valittavana. Me käytiin mun miehen kanssa kävelytreffeillä aluksi. Katseltiin kaupunkia ja juteltiin.

Enempää ei uskalla ensitreffeillä panostaa, koska ne päättyvät niin usein tuloksettomina.

Tuosta tulee helposti itseään toteuttava ennuste. Kun et panosta, niin treffikumppani ajattelee, ettet ole kiinnostunut tai että olet vähän tylsä. Hän vetäytyy, tunnelma lässähtää, ja treffit päättyvät tuloksettomina eli juuri niin kuin pelkäsitkin. Siinä siis ampuu helposti vain itseään jalkaan. 

Muuten voi panostaa ensitreffeille, mutta ei taloudellisesti ja aivan minimivaivalla.

Jos et panosta taloudellisesti ja pyrit pääsemään minimivaivalla, niin treffikumppani ajattelee, että elämä sun kanssa tulee olemaan samanlaista kuin niillä treffeillä ja että aina tulet menemään sieltä, missä aita on matalin. Ne treffit ovat sun mahdollisuus ikään kuin markkinoida itseäsi. Kuitenkin on todella paljon treffikumppaneita, jotka ovat valmiita panostamaan treffeihin, joten ei sillä treffikumppanilla ole mitään syytä valita sua, kun muualta löytyy parempia ehdokkaita, jotka viitsivät panostaa kunnolla.

Jos nainen on nirso sarjadeittailija kuten osa deittipalstoilla olevista sinkkunaisista on, mikään määrä panostusta ei auta. Tällöin on paljon järkevämpää käydä vain miminipanostustreffeillä ja minimoida treffeillä aiheutuneet tappiot varsinkin henkisellä puolelle.

Ja mistä tiedät etukäteen, millainen nainen on? Voihan olla, että kyseessä on maailman kivoin nainen, mutta hän ei halua jatkaa pidemmälle kanssasi, koska saa yllä mainitun negatiivisen vaikutelman ekoilla treffeillä sinusta. Sitä paitsi kumppanin valinnassa jos missä kuuluukin olla nirso eikä mennä yhteen epäsopivan kumppanin kanssa.

Suurin osa vapaista sinkkunaisista kuuluu kokemuksini mukaan nirsoihin sarjadeittailijoihin tai sitten ovat yh:ta. Osa on myös ylipainoisia. Normaaleja naisia on todella vähän deittipalstoilla. He löytävät kumppanin irl. Eronneet naiset pitkästä suhteesta ilman lapsia on melkein ainoa ryhmä, joiden kanssa kannattaa lähteä treffeille deittipalstoilta. 

Joskus vaatimukset ovat sellaiset miehellä, että hoikka lapseton nainen ei kelpaa. 

Alenna treffivaatimuksia. Suostu kävely- tai kotitreffeille, niin paljon laajempi joukko miehiä lähtee treffeille kanssasi. Miehen näkökulmasta kahvila- tai ravintolatreffit ovat huono vaihtoehto, koska niissä on huono panostus- tulossuhde. Mies lähtee sellaisille treffeille vain kaikista parhaimpien naisten kanssa.