Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia avoimen suhteen kolmantena osapuolena?

Vierailija
11.03.2023 |

Onko teillä kokemuksia avoimen suhteen kolmantena osapuolena olemisesta? Tästä ei ole kauheasti missään kirjoitettu, kun on puhuttu vaan miltä suhteen avaaminen pariskunnasta tuntuu ja mitä he voisivat haluta ja saada järjestelystä. Itsellä tosi huono kokemus päättyi juuri.

Alkoi tapailulla, tunteet tuli kuvioihin mulla ja miehellä, miehen vaimo halusi ensin tutustua tosi paljon, mutta pian alkoi voimaan huonosti varmaan huomatessaan että oli tunteita mukana. Pian tapaamiset järjestyivät vain ja ainoastaan jos vaimolla oli hyvä olo ja mies odotti että olisin myöntynyt kaikkeen niinkuin vaimon kulloinenkin mieliala menee. Ja kuitenkin mies halusi liki joka päivä soitella pitkiä puheluita vaimon poissaollessa ja toivoi että olisin aina tavoitettavissa eikä mulla olisi muita miehiä. Teki pahaa vaimon puolesta ja yritin sanoa ettei tämä toimi, mutta mies ei halunnut lopettaa ja lupasi että asiat paranee. Lopulta kun huomasin etten pysty enää vastaanottamaan jatkuvaa tilannetta jossa mies ruotii vaimon oloa minulle ja pyytää odottamaan että vaimolla on parempi hetki että voi kysyä ihan perus tapaamisasioita, mutta on vain hiljaa kun kerron miten paha olo minulla on, niin lopetin suhteen. Millaisia kokemuksia muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kivan miehen, joka eli avoimessa suhteessa. Noh, mies ihastui minuun ja lopetti homman sen takia. Jäi kyllä todella huono fiilis koko jutusta. Siihen ykkösnaiseen en koskaan tutustunut.

Vierailija
2/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun case oli ihan vaan ihastunut varattu mies, jolle pitää antaa kenkää ja esto kaikkiin yhteydenpitokanaviin. Avoin suhde ei ole sama kuin polyamorinen suhde, jossa on tunnesuhde usean kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, joo tämä oli toistuva puheenaihe. Että jos on "vaan" avoin suhde, ei voida olla tekemisissä tunnetasolla kauhean tiiviisti tai odottaa sitoutumista multa, jos käytännössä kuitenkin vaimo menee kaiken edelle koko ajan. Että ei voi niinkuin ottaa kummastakin mallista parhaita puolia. -ap

Vierailija
4/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua vedätetään

Vierailija
5/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei toimi niin kannattaa vaan lopettaa. Älä jatka sellaista, mikä tuntuu sinusta pahalta. En osaa muuta sanoa.

Itselläni ei kokemusta avoimesta eikä polyamorisesta suhteesta, koska tiedän että ne ei minun kanssa toimisi. Olen sillä tavalla mustasukkaisesti rakastavaa sorttia, että haluan että minun mies on ihan kokonaan minun, enkä kerta kaikkiaan kestäisi ajatusta muista osapuolista. Mutta jos jollain toisella homma toimii useamman kanssa, ekä kukaan kärsi, niin en tuomitse. 

Vierailija
6/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimen suhteen osapuolen kanssa kannattaa alkaa hengailemaan vain seksin merkeissä. Mitä itse hait tuolta suhteelta? Avoimen suhteen osapuoli toimii varmaan hyvin vakkaripanona, kun sillä on siellä arjen jakaja kanssaan. Jos itsekin tarvitsee arjen jakajaa ja/tai viestittelyseuraa ja/tai jatkuvaa huomiota kannattanee miettiä muita vaihtoehtoja, muuten kai mennään vääjäämättä jonkinlaiseen polyamoriakuvioon.

Vierailija
8/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain suhteelta vain toiseen tutustumista ilman sen kummempia suunnitelmia ja olin yllättynyt kun mies alkoikin ottaa niin usein yhteyttä ja puhui niin lemmekkäästi. Kai siihen meni itse sitten mukaan ja alkoi omatkin tunteet herätä kun alettiin jo olla niin tiiviisti tekemisissä ja oli paljon yhteistä. Vaimo halusi tavata yhdessä ja he olisivat esitelleet minut lapsellekin isän kaverina että olisin voinut käydä heillä useamminkin vaimon poissaollessa, mutta koin että lapselle ei pidä lähteä valehtelemaan jostain sellaisesta jonka hän kyllä vaistoaa. Toisaalta vaimo halusi aika pitkälle päättää kuinka pitkiä tapaamisemme ovat ja toivoi että ne häiritsisivät heidän suhdettaan mahdollisimman vähän. Jonkinlainen polyamorinen yritys siinä siis oli kaikkien puolesta, mutta käytännössä vaimo kutsui sitä avoimeksi suhteeksi ja vaati kasvotusten keskustelussa että heidän suhteensa tulee kaikessa aina ensimmäisenä. Hirveän sekavaa, en tiedä. Onneksi sain sen päätettyä ennen kuin kehenkään sattui vielä enempää.

Vierailija
9/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia. Aikas rietasta menoa ollut. M39

Vierailija
10/10 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yökötys, en pystyisi seurustelemaan tuollaisen vätyksen kanssa ja sinkkuna pitää olla todella epätoivoinen, että tuollaista katselee. Hyi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi