Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet osaa pitää katsettaan kurissa?

Vierailija
11.06.2026 |

Niin kuin tässäkin 

 

https://img.ilcdn.fi/iVeelHTfYLFbxYqETd8AjKTbNWg=/full-fit-in/920x0/img…

 

(kuva Iltalehdestä) 

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jokaisella on oikeus pukeutua haluamallamme tavalla, sekä katsoa haluamaanme suuntaa 

Vierailija
42/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais tubessa olla video naisten vstaavasta, "bulge cam" ehkä nimi. 

eli miehelle iso pullistus housuun ja piilokamera että vilkuilevatko naiset.

mitä luulisitte, vilkuilivatko?

 

vähän älytöntä syyttää muita samasta mitä tekee itse, eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.

Vierailija
44/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.

nämä varmaankin erottaa siten että komean miehen katse on se haaveileva...

Vierailija
45/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.

nämä varmaankin erottaa siten että komean miehen katse on se haaveileva...

Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ihan turha yrittää nyt vetää tätä korttia. Kyse on käytöstavoista. 

Vierailija
46/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo vain aloittajan älykkyydestä. Minä katson mitä katson. Katson myös jos nään harvinaisen romun auton. Katson jos kadulla on poikkeuksellisen paljon roskia. Katselen ja havannoin monia asioita. Kyllä katson myös niitä parsaukkoon imettyjä läpikuultavia housuja. Ihmetyttää että miksi sellaisia käytetään, siksikö että katsoisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jokaisella on oikeus pukeutua haluamallamme tavalla, sekä katsoa haluamaanme suuntaa 

Jos pukeutuu niin että se aiheuttaa huomiota eikä siitä tykkää,  silloin kannattaa pukeutua eri tavalla. Jos pukeutuu niin että sateella kastuu, kannattaa pukeutua eri tavalla. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.

Vierailija
48/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota aloituksessa olevan linkin kuvan naista kukaan kuvaan osunut mies tuijota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sirkuksessa kuulukkin katsoa pelleä?

Vierailija
50/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.

Niin, pitää katsoa oikealla tavalla. Seuraavaa naista ei saa katsoa ja seuraavaa pitää katsoa vain ja ainostaan silmiin. Seuraava nainen kuvaa jos vaikka katsoisit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.

Niin, pitää katsoa oikealla tavalla. Seuraavaa naista ei saa katsoa ja seuraavaa pitää katsoa vain ja ainostaan silmiin. Seuraava nainen kuvaa jos katsot. 

Vierailija
52/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin katsoisin sirkuspelleä. Tuolla niin outo vaatetus että varmaan kaikkien päät kääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuvan friikissä nyt ei paljon katsottavaa ole, muuta kuin kummasteluna.

Vierailija
54/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.

Niin, pitää katsoa oikealla tavalla. Seuraavaa naista ei saa katsoa ja seuraavaa pitää katsoa vain ja ainostaan silmiin. Seuraava nainen kuvaa jos vaikka katsoisit. 

Silti enemmistö osaa toimia oikein. Sovussa eletään naapureina, työkavereina, ystävinä, sukulaisina, puolisoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte. Jos on maukas perä ja tissit voi kuolata.

Kuole.

Vierailija
56/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä jokaisella on oikeus pukeutua haluamallamme tavalla, sekä katsoa haluamaanme suuntaa 

Jos pukeutuu niin että se aiheuttaa huomiota eikä siitä tykkää,  silloin kannattaa pukeutua eri tavalla. Jos pukeutuu niin että sateella kastuu, kannattaa pukeutua eri tavalla. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.

Ootas vaan huivipakkoa! 

Vierailija
57/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pukeutuu miten haluavat ja miehet päättävät, mitä omilla silmillään tekevät.

Vierailija
58/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä on feminismi mennyt pitkälle, kun miehet eivät saa enää katsoakaan

Kaava menee näin:" kyseenalaistetaan arvo ,jonka jälkeen lopuksi kielletään rangaistuksen uhalla.

Vierailija
59/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi nuo salikissat ohuine pepputrikoineen ja niukkoine toppeineen on suorastaan luotu setämiehen tuijotettavaksi. Joskus heiltä jää kolmivitoselta näyttävän setämiehen katseen jäljiltä märkä läikkä laitteen istuimeen.

Samaa mieltä, että nuovittunsa ja vakonsa ja perseensä muotoja esittelevät mielisairaat itsensäpaljastajapervot oikein hakevat katseita. Suuttuvat jos ei katsota :D 

Vierailija
60/63 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että naiset tahtoisi maksun nykyään myös julkisella paikalla katsomisesta, mutta se nyt vaan ei ole kohtuullista. Pitäytykää ihan sopimuksellisissa maksupalveluissa kuten escort toiminta ja verkkoversio onlyfans. Siellä laskuttaminen on kaikkien hyväksymää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi