Miksei miehet osaa pitää katsettaan kurissa?
Niin kuin tässäkin
https://img.ilcdn.fi/iVeelHTfYLFbxYqETd8AjKTbNWg=/full-fit-in/920x0/img…
(kuva Iltalehdestä)
Kommentit (63)
tais tubessa olla video naisten vstaavasta, "bulge cam" ehkä nimi.
eli miehelle iso pullistus housuun ja piilokamera että vilkuilevatko naiset.
mitä luulisitte, vilkuilivatko?
vähän älytöntä syyttää muita samasta mitä tekee itse, eikö?
Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.
nämä varmaankin erottaa siten että komean miehen katse on se haaveileva...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.
nämä varmaankin erottaa siten että komean miehen katse on se haaveileva...
Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ihan turha yrittää nyt vetää tätä korttia. Kyse on käytöstavoista.
Tämä kertoo vain aloittajan älykkyydestä. Minä katson mitä katson. Katson myös jos nään harvinaisen romun auton. Katson jos kadulla on poikkeuksellisen paljon roskia. Katselen ja havannoin monia asioita. Kyllä katson myös niitä parsaukkoon imettyjä läpikuultavia housuja. Ihmetyttää että miksi sellaisia käytetään, siksikö että katsoisin?
Vierailija kirjoitti:
Meillä jokaisella on oikeus pukeutua haluamallamme tavalla, sekä katsoa haluamaanme suuntaa
Jos pukeutuu niin että se aiheuttaa huomiota eikä siitä tykkää, silloin kannattaa pukeutua eri tavalla. Jos pukeutuu niin että sateella kastuu, kannattaa pukeutua eri tavalla. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.
Eihän tuota aloituksessa olevan linkin kuvan naista kukaan kuvaan osunut mies tuijota.
Eikö sirkuksessa kuulukkin katsoa pelleä?
Vierailija kirjoitti:
Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.
Niin, pitää katsoa oikealla tavalla. Seuraavaa naista ei saa katsoa ja seuraavaa pitää katsoa vain ja ainostaan silmiin. Seuraava nainen kuvaa jos vaikka katsoisit.
Vierailija kirjoitti:
Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.
Niin, pitää katsoa oikealla tavalla. Seuraavaa naista ei saa katsoa ja seuraavaa pitää katsoa vain ja ainostaan silmiin. Seuraava nainen kuvaa jos katsot.
Mäkin katsoisin sirkuspelleä. Tuolla niin outo vaatetus että varmaan kaikkien päät kääntyy.
Tuossa kuvan friikissä nyt ei paljon katsottavaa ole, muuta kuin kummasteluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustapa on kiva, jos miehet katsovat. Ei sellaista rivoa katsetta, vaan sellainen hetkeksi pysähtyvä haaveileva katse. Piristää päivää.
Niin, pitää katsoa oikealla tavalla. Seuraavaa naista ei saa katsoa ja seuraavaa pitää katsoa vain ja ainostaan silmiin. Seuraava nainen kuvaa jos vaikka katsoisit.
Silti enemmistö osaa toimia oikein. Sovussa eletään naapureina, työkavereina, ystävinä, sukulaisina, puolisoina.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte. Jos on maukas perä ja tissit voi kuolata.
Kuole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jokaisella on oikeus pukeutua haluamallamme tavalla, sekä katsoa haluamaanme suuntaa
Jos pukeutuu niin että se aiheuttaa huomiota eikä siitä tykkää, silloin kannattaa pukeutua eri tavalla. Jos pukeutuu niin että sateella kastuu, kannattaa pukeutua eri tavalla. Jokainen saa pukeutua miten haluaa.
Ootas vaan huivipakkoa!
Naiset pukeutuu miten haluavat ja miehet päättävät, mitä omilla silmillään tekevät.
Vierailija kirjoitti:
kyllä on feminismi mennyt pitkälle, kun miehet eivät saa enää katsoakaan
Kaava menee näin:" kyseenalaistetaan arvo ,jonka jälkeen lopuksi kielletään rangaistuksen uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi nuo salikissat ohuine pepputrikoineen ja niukkoine toppeineen on suorastaan luotu setämiehen tuijotettavaksi. Joskus heiltä jää kolmivitoselta näyttävän setämiehen katseen jäljiltä märkä läikkä laitteen istuimeen.
Samaa mieltä, että nuovittunsa ja vakonsa ja perseensä muotoja esittelevät mielisairaat itsensäpaljastajapervot oikein hakevat katseita. Suuttuvat jos ei katsota :D
Ymmärrän että naiset tahtoisi maksun nykyään myös julkisella paikalla katsomisesta, mutta se nyt vaan ei ole kohtuullista. Pitäytykää ihan sopimuksellisissa maksupalveluissa kuten escort toiminta ja verkkoversio onlyfans. Siellä laskuttaminen on kaikkien hyväksymää.
Meillä jokaisella on oikeus pukeutua haluamallamme tavalla, sekä katsoa haluamaanme suuntaa