Miksei miehet osaa pitää katsettaan kurissa?
Niin kuin tässäkin
https://img.ilcdn.fi/iVeelHTfYLFbxYqETd8AjKTbNWg=/full-fit-in/920x0/img…
(kuva Iltalehdestä)
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mikö vit*n lampunvarjostin sillä on päällä? :D
Näyttää asfalttikoneen työvalolta. Katsopa vaikka, kun seuraavan kerran kohtaat.
Ite en naisena kehtaa tuijottaa komeaa miestä liian pitkään koska se kuitenkin huomaa jos tuijotetaan eikä vaan vilkaista. Kohteen vaivautuneen ilmeen kyllä huomaa ja jos ei ole vaivautunut on tyrkyllä.
Se on luonnollista ja kuuluu ihmissuvun eloonjäämiseen.
Melko sama mutta laajentaisin myös kaikkiin ihmisiin. Kärsin pahasta psoriaseksesta ja lääkityksen mukana tulevista ihomuutoksista. Ja luoja sitä tuijottelun määrää. Ei vaan jaksais mutta pakko välillä hakea syötävää ja juotavaa. Ja tiedoksi kaikille, psoriasis ei tartu.
Poliisimiehet kohteliaasti kääntäneet selkänsä. 😌
Minä en tuijota, vaan ihailen niitä alueita joissa tatuoimaton naiseniho on paljaana, mikäli nainen on nuori ynnä hoikka. Naiset himoitsevat vahvistusta miehiltä siitä, että he ovat ihailemisen arvoisia, juuri sen takia he paljastelevat, jotkut toivovat miehen seksuaalista avausta.
Jotkut kinkut nyrpistyvät, ilmeisesti siksi että olen pukeutunut mielestään väärin tai ehkä olen liian nuori, mutta suurempi osa on hyvillään ja saan hymyn tai vilkaisun, joskus kaksoisvilkaisun, toisinaan onni suosii rohkeaa.
Kaunottaria pitää siis ihailla, heitä pitää ahmia katseellaan kauttaaltaan - varpit, nilkat, sääret, reidet, häpykumpare, vyötärö, pikkutisulit (kummatkin erikseen), pakarat..."Tuijottaa" tarkoittaa samaa kuin toljottaa, katsoa katsettaan siirtämättä. Tuijottaminen ärsyttää miehiäkin.
En avannut linkkiä mutta voin linkata tähän lukemattoman määrän videoita joissa naiset katsovat junassa ja muualla kun miehellä seisoo.
Koska miehet on yksinkertaisia otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet on yksinkertaisia otuksia.
No ne "yksinkertaiset otukset" ainakin osaavat käyttää vaatteita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet on yksinkertaisia otuksia.
Naiset ovat. Naiset ovat kuin mikä tahansa muu yksinkertainen katsottava asia. Puu, patsas, auton virtalukko johon tungetaan avain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet on yksinkertaisia otuksia.
Naiset ovat. Naiset ovat kuin mikä tahansa muu yksinkertainen katsottava asia. Puu, patsas, auton virtalukko johon tungetaan avain...
Todistit tuolla kommentilla yksinkertaisuutesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet on yksinkertaisia otuksia.
No ne "yksinkertaiset otukset" ainakin osaavat käyttää vaatteita oikein.
Niin kuin esittelee rintalihaksia silloin kun niitä ei ole?
Esimerkiksi nuo salikissat ohuine pepputrikoineen ja niukkoine toppeineen on suorastaan luotu setämiehen tuijotettavaksi. Joskus heiltä jää kolmivitoselta näyttävän setämiehen katseen jäljiltä märkä läikkä laitteen istuimeen.
Jos pukeutuu paljastavasti, niin haluaa katseita.
Kyllä minäkin tuollaista tuijottaisin. Ja olen heteronainen, ja biologiselta sukupuoleltani naaras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet on yksinkertaisia otuksia.
No ne "yksinkertaiset otukset" ainakin osaavat käyttää vaatteita oikein.
Niin kuin esittelee rintalihaksia silloin kun niitä ei ole?
Teet sen ihan omasta tahdostasi
Järkyttävä sirkuspelle. Tuo tissivakodaami oikeassa reunassa kelpaisi.
Ja kuka niitten miesten katseita seuraa?
Minä katson kaikki provosoivasti pukeutuneet naiset edestä ja takaa. Jokainen terve mies tekee niin. Tallinnassa oli niin hyvä perseen keikuttaja, että lähdin kävelemään perässä puoli kilometriä.
Ja tuo daami haluaa, että häntä katsotaan.