Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden päästä on onneksi uusi hallitus.

Vierailija
10.06.2026 |

Ei tätä menoa taideta tosin kestää enää vuottakaan.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit vei Suomen Natoon vaikka tiedettiin ettei ole maksukykyä köyhillä ja rikkaat ei halua maksaa. Itkevät lähinnä verotusta. Paha yhtälö. Maksukykyä tai halukkuutta ei löydy edes yleisellä palkkatasolle. Ostovoima on surkea.

Vierailija
42/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, suomalaiset ovat aina haukkuneet jokaikisen hallituksen mitä on ollut. Hirveetä vouhotusta ja öyhötystä ollut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ja persut oppositioon katsomaan miten Suomi käännetään nousuun kahdesta hallituskaudesta sillä toisella ja toisten johdolla.

Myöhäistä. Tämä hallitus teki jo sen. Talous kääntyi jo nousuun ja sehän vihvassua harmittaa.

Talous kääntyi jo takaisin laskuun kautta maailman.

Vierailija
44/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis "vanha". Mikään ei kuitenkaan muutu. 

Tämä hallitus on ollut poikkeus. Paljon on muuttunut, mutta ikävä kyllä kaikki muutokset heikompaan suuntaan.

Vierailija
45/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis "vanha". Mikään ei kuitenkaan muutu. 

Tämä hallitus on ollut poikkeus. Paljon on muuttunut, mutta ikävä kyllä kaikki muutokset heikompaan suuntaan.

Naapurin takia radikaaleja muutoksia ei oikein voi tehdä mitään. Puolustusmenot on valtavat ja jos köyhiltä leikataan, niin heiltä lähtee puolustushalut. 

Se on vain pakko maksaa. En kyllä ymmärrä miksi asiasta itketään. Jokaisella on mahdollisuus mennä pois ja kokeilla siipiään muualla, jos siellä on paremmin.

Emmä millään järjellä lähtisi poistamaan reserviläisiltä mitään tukia pois, jos ovat työttöminä. 

Vierailija
46/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvarit lentää kuin leppäkeihäät. Vain vasemmistopuolueet ottavat huomioon todella pienituloiset, joita nykyään on todella paljon ja määrä lisääntyy koko ajan.  

Kiitos suurtyöttömyyden ja muuten lisääntyvän yleisen köyhyyden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvarit lentää kuin leppäkeihäät. Vain vasemmistopuolueet ottavat huomioon todella pienituloiset, joita nykyään on todella paljon ja määrä lisääntyy koko ajan.  

Kiitos suurtyöttömyyden ja muuten lisääntyvän yleisen köyhyyden. 

Ottakoot toisensa huomioon ihan keskenään, kunhan minun ei tarvitse maksaa vielä entistä enemmän veroja. Niitä on nyt jo ihan tarpeeksi. Minulle on ihan fine että vasemmistopuolueet keskenään päättävät, miten jaettavissa oleva kakku jaetaan. Heillä on varmasti porvareita parempi käsitys siitä, kuka yhteyskunnan apua eniten tarvitsee.

Kunhan vasemmistoa ei päästetä päättämään verotuksesta, koska siitä he eivät ymmärrä tuon taivaallista. On parempi että niille kerrotaan miten paljon jaettavaa on, ja annetaan niiden hoitaa jako.

Vierailija
48/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvarit lentää kuin leppäkeihäät. Vain vasemmistopuolueet ottavat huomioon todella pienituloiset, joita nykyään on todella paljon ja määrä lisääntyy koko ajan.  

Kiitos suurtyöttömyyden ja muuten lisääntyvän yleisen köyhyyden. 

Ottakoot toisensa huomioon ihan keskenään, kunhan minun ei tarvitse maksaa vielä entistä enemmän veroja. Niitä on nyt jo ihan tarpeeksi. Minulle on ihan fine että vasemmistopuolueet keskenään päättävät, miten jaettavissa oleva kakku jaetaan. Heillä on varmasti porvareita parempi käsitys siitä, kuka yhteyskunnan apua eniten tarvitsee.

Kunhan vasemmistoa ei päästetä päättämään verotuksesta, koska siitä he eivät ymmärrä tuon taivaallista. On parempi että niille kerrotaan miten paljon jaettavaa on, ja annetaan niiden hoitaa jako.

Samaa mieltä. Kaikki alle 2000e kk tienaavat perheelliset  voisi vapauttaa verotuksesta. Heiltä voisi ottaa alvitkin v____n.

Muut maksakoon veroja kun halusivat natoon. Heillä on siihen varaa. Natosta olisi pitänyt tehdä kansanäänestys. Me tiedettiin ettei rikkaat halua maksaa sitä ja inisee veroista. Köyhiltä on kaikki viety jo. Kaueesti ei kannusta työnteko enää. Millainen konservatiivi potkii perheellisiä päähän? 

Ei voi ymmärtää! Sitten vielä tietty porukka syyllistää että pitääkö niitä lapsia tehdä edes! 

Laps suomen ÄLLÖ:s vaiha poes! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit hallitukseen! Mahtavaa!

Motto ihan niin kuin aikaisemminkin: "RAHAA ON"

Lisäksi JAUHOJENGI tekee Kesärantaan paluun, Sanna vemputtaa taas villisti.

Tytti lähtee Saksaan tekemään isoja päätöksiä.

Niskuroivalle yleisölle huudetaan "HILJAA!!!!"

Aivan mahtavaa! Hyvä Suomi!

Vierailija
50/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko ap että rahaa alkaa sataa taivaasta kun hallitus vaihtuu? Voin kertoa ettei ala, jostain on silloin säästettävä ja se jää arvoitukseksi mistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ja persut oppositioon katsomaan miten Suomi käännetään nousuun kahdesta hallituskaudesta sillä toisella ja toisten johdolla.

Myöhäistä. Tämä hallitus teki jo sen. Talous kääntyi jo nousuun ja sehän vihvassua harmittaa.

Talous kääntyi jo takaisin laskuun kautta maailman.

Tämä on totta. Saa nähdä kuinka pahaksi menee. Kemira antoi jo tulosvaroituksen. Raaka-aineet ja kuljetusmaksut kallistuneet. Pörssikurssit kovin alhaalla kotimaisissa osakkeissa. 
Tosin eivät persut mitään Kauppalehteä lue. Kesko ja Puuilo rulettaa.

Demari

Vierailija
52/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko ap että rahaa alkaa sataa taivaasta kun hallitus vaihtuu? Voin kertoa ettei ala, jostain on silloin säästettävä ja se jää arvoitukseksi mistä. 

Spd enemmän puolustaa köyhää ja duunaria. Sekä luvannut enemmän tukia sairaaloille. Ikinä en äänestä oikeistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarit hallitukseen! Mahtavaa!

Motto ihan niin kuin aikaisemminkin: "RAHAA ON"

Lisäksi JAUHOJENGI tekee Kesärantaan paluun, Sanna vemputtaa taas villisti.

Tytti lähtee Saksaan tekemään isoja päätöksiä.

Niskuroivalle yleisölle huudetaan "HILJAA!!!!"

Aivan mahtavaa! Hyvä Suomi!

Jaskan jauhaminen on rumaa.

Vierailija
54/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan millainen uusi hallitus on ja odottaako kansa tästä nyt vaikka kahden vuoden päästä jo taas yhtä innokkaasti pelastusta siitä seuraavasta hallitukeesta. Olen seurannut poliittista keskustelua vuodesta 2011 lähtien ja sen perusteella sanoisin että hallituksiin ei olla koskaan tyytyväisiä. Kataisen hallitus oli hirveä. Stubbin hallitus oli hirveä. Sipilän hallitus oli hirveä. Rinteen hallitus oli hirveä. Marinin hallitus jostain syystä ei ollut ihan niin hirveä vaikka hallitusohjelma olikin sama kuin Rinteen hirveällä hallituksella. Nykyinen hallitus on hirveä. Jos pitäisi veikata niin seuraava hallitus tulee olemaan taas hirveä. 

Minusta on mielenkiintoista nähdä saako seuraava oikeasti ihmiset kaipaamaan Suomen historian vihatuinta hallitusta (nykyinen). Pieni epäilys on, että nyt kaava tulee muuttumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama hallituspohja jatkaa mut rkp vaihtuu keskustaan

Vierailija
56/62 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvarit lentää kuin leppäkeihäät. Vain vasemmistopuolueet ottavat huomioon todella pienituloiset, joita nykyään on todella paljon ja määrä lisääntyy koko ajan.  

Kiitos suurtyöttömyyden ja muuten lisääntyvän yleisen köyhyyden. 

Ottakoot toisensa huomioon ihan keskenään, kunhan minun ei tarvitse maksaa vielä entistä enemmän veroja. Niitä on nyt jo ihan tarpeeksi. Minulle on ihan fine että vasemmistopuolueet keskenään päättävät, miten jaettavissa oleva kakku jaetaan. Heillä on varmasti porvareita parempi käsitys siitä, kuka yhteyskunnan apua eniten tarvitsee.

Kunhan vasemmistoa ei päästetä päättämään verotuksesta, koska siitä he eivät ymmärrä tuon taivaallista. On parempi että niille kerrotaan miten paljon jaettavaa on, ja annetaan niiden hoitaa jako.

Kyllä minä vasemmistolaisena ymmärrän, että ainoa millä Suomi voi kilpailla Luxemburgia vastaan on tiputtaa yritysverotus nollille tai jopa negatiiviseksi (eli maksamme siitä, että yritykset siirtävät pääkonttorinsa Luxemburgista Suomeen). Ei ole mitään muuta mahdollisuutta. Siitä voidaan toki sitten kiistellä, että rahoitetaanko tämä leikkaamalla rikkailta vai köyhiltä ja sairailta vai rahoittaako se itse itsensä. Itse olen vähän skeptinen, että miten miinusmerkkinen verotus rahoittaa itse itsensä takaisin, mutta olen valmis keskustelemaan asiasta.

Vierailija
57/62 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, suomalaiset ovat aina haukkuneet jokaikisen hallituksen mitä on ollut. Hirveetä vouhotusta ja öyhötystä ollut aina.

On ollut syytäkin, viimeiset 20 vuotta niin hallitukset ei ole saanut mitään järkevää aikaiseksi, ei rakenteellisia muutoksia valtion hallintoon, velkaa, velkaa ja lisää velkaa velan perään, ei ole ollut minkäänlaista todellista talouskasvua, työttömyys lisääntynyt jatkuvasti etc.etc.

Vierailija
58/62 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvarit lentää kuin leppäkeihäät. Vain vasemmistopuolueet ottavat huomioon todella pienituloiset, joita nykyään on todella paljon ja määrä lisääntyy koko ajan.  

Kiitos suurtyöttömyyden ja muuten lisääntyvän yleisen köyhyyden. 

Ottakoot toisensa huomioon ihan keskenään, kunhan minun ei tarvitse maksaa vielä entistä enemmän veroja. Niitä on nyt jo ihan tarpeeksi. Minulle on ihan fine että vasemmistopuolueet keskenään päättävät, miten jaettavissa oleva kakku jaetaan. Heillä on varmasti porvareita parempi käsitys siitä, kuka yhteyskunnan apua eniten tarvitsee.

Kunhan vasemmistoa ei päästetä päättämään verotuksesta, koska siitä he eivät ymmärrä tuon taivaallista. On parempi että niille kerrotaan miten paljon jaettavaa on, ja annetaan niiden hoitaa jako.

Samaa mieltä. Kaikki alle 2000e kk tienaavat perheelliset  voisi vapauttaa verotuksesta. Heiltä voisi ottaa alvitkin v____n.

Muut maksakoon veroja kun halusivat natoon. Heillä on siihen varaa. Natosta olisi pitänyt tehdä kansanäänestys. Me tiedettiin ettei rikkaat halua maksaa sitä ja inisee veroista. Köyhiltä on kaikki viety jo. Kaueesti ei kannusta työnteko enää. Millainen konservatiivi potkii perheellisiä päähän? 

Ei voi ymmärtää! Sitten vielä tietty porukka syyllistää että pitääkö niitä lapsia tehdä edes! 

Laps suomen ÄLLÖ:s vaiha poes! 

NATO-kansanäänestys nyt olisi ollut maailman törpöin idea. Minkälainen disinformaation sirkus siitä olisikaan seurannut?

Eiköhän sovita, että puolustusasioista päättävät ne, joilla on pääsy salaiseen tietoon.

Ja sama Tiitisen listan kanssa, täyttä populismia vuotaa tiedustelutietoa kansalle vaalikiimassa.

Vierailija
59/62 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta muuttuuko mikään? Loppuuko velkajarru ja palautetaanko kaikki vähävaraisten leikkaukset? Lopettaako uusi puolue eliitti itsensä ja omiensa suosimisen ja leikkaa omista etuisuuksistaan? Saa nähdä mutta epäilen.

Ei koskaan leikkaa omista eduista, palkoista, se on niin että valtaosaa päättäjistä kiinnostaa vain oma etu, lisää palkkioita itselle, ilmaisia festarilippuja, hok-elannon alennukset päättäjille ynnä muuta, vain oma etu kiinnostaa.

Vierailija
60/62 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä hallitusneuvotteluista tulee vaikeat, jos puoluekannatus pysyy yhtään nykyisellään.

Lindeman on pihalla kuin lumiukko. Pitäs nääs jotain osatakkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan