Jotkut on sitten rasittavia kun seurustelevat!!
Jotkut on sitten rasittavia kun seurustelevat!!
Eräs kaverini on seurustellut ukkonsa kanssa noin 6kk. Suurimman osan ajasta asuneet jo avoliitossakin.
Ennen näimme todella paljon vaikka minullakin on perhe ja pieniä lapsia. Kävimme pienillä shoppailureissuilla, bailaamassa jne. Oli todella mukavaa aina. Nyt kun tuo kaksilahkeinen on tullut mukaan kuvioihin, ei kaveri enää muusta puhukaan kuin " Pete" sitä ja Pete tätä... Kun kysyn kuulumisia, on vastauksena pelkkää Peteä!!! ARGH!
Kuinka kauan tuollainen hukumaalinen elämä voi kestää? Eikö joidenkaan elämään todellakaan mahdu miehen lisäksi mitään muuta?
Aikoihin ei olla nyt nähty, kun herrasväki on kuin kaksi takiaista. Kuka siinä lääppimisen keskellä haluaa kolmantena pyöränä olla...
Kommentit (9)
Ihan normaalia rakastuneille. Tasan yhtä normaalia on myös se, että kun alkuhuuma hälvenee, alkavat muutkin asiat kuin rakastettu kiinnostaa. Odottele rauhassa, älä ole kateellinen ja mustasukkainen. On kai sinulla muitakin ystäviä joiden kanssa olla?
VIELÄKÄÄN en sovi mitään viikonlopuille, enkä illoille, koska se on meidän yhteistä aikaa
Minulla on arkisin päivästä 10-14 aikaa kavereille, muu aika on pyhitetty miehellinen ja minulle
Kyllä minä muistan hyvin eräänkin ihmisen, joka miehen löydettyään jätti kaikki ystävänsä. Ei ollut kavereille aikaa ei. Eron tullessa ihmetteli, minne kaikki ovat kadonneet...
ei-ap
Meillä ainakin tilanne normalisoitui parissa vuodessa, ja jo vuoden seurustelun jälkeen nähtiin kavereita sentään JOSKUS vähän pidemmän kaavankin mukaan :) Nyt ystävät ovat taas mukana elämässä kuin eivät koskaan olisi poissa olleetkaan. Mulla on se ero, että toisin kuin tällä ap:n ystävällä, mulla on ystäviä jotka ovat itse kokeneet joskus saman huuman ja ymmärsivät täysin.
Vierailija:
Mulla on se ero, että toisin kuin tällä ap:n ystävällä, mulla on ystäviä jotka ovat itse kokeneet joskus saman huuman ja ymmärsivät täysin.
6
Itse ainakin soittelin ystäville ja meseteltiin, nähtiin kahvin äärellä ja muuten seurustelun alkuaikoinakin. Ei toki enää yhtä usein nähty, eikä enää käyty bilettämässä yhdessä kun olin kaikki illat kultani kainalossa.
Ei kukaan minun ystävistäni ole kokenut tuota hylkäämisenä, enkä itsekään kyllä ole mitenkään loukkaantunut siitä, kun ystäväni ovat jääneet ennemmin kiehnäämään uusien miestensä kanssa kotiin meidän muiden kokoontuessa yhteen.
Vierailija:
Aikoihin ei olla nyt nähty, kun herrasväki on kuin kaksi takiaista. Kuka siinä lääppimisen keskellä haluaa kolmantena pyöränä olla...
Vastasin jo kyllä tuohon toisenkin ketjun viestiin, kun mokailit itseksesi!
Se on kuules normaalia että seurustelun alkuaikoina puoliso vie kaiken mielenkiinnon, onko oma suhtees niin kylmä ettet enää sitä muista?! Jokainen viettää alkuaikoina kaiken mahdollisen ajan puolison kanssa! ja 6 kk on vielä vähän!
Hankkisit oman elämän, tai ainakin jättäisit tuollaiset lapselliset asiat valituksineen jonnekin muualle kuin vauvalehden sivuille. Onneksi et ole ystäväni!
Ehkä kaverisikin on huomannut että olit aika tympeetä seuraa, siksi viettää aikaa ennemmin miehensä kanssa?!
Tai sitten olet niitä, jotka eivät pääse/osaa mennä yksin ikinä minnekään, toisin sanottuna olet perässävedettävä!! nekin on rasittavia! osanottoni!