Millaisia vaatteita olette ostelleet?
Kommentit (15)
pari neulemekkoa
neulepuseroita
paksut ribbileggigssit
villakangastakin
Olisi muutto suunnitteilla joten rahtihametta etsimässä.
Neuleita jotka ovat villaa, ei akryylia.
Mä löysin mun villapaidan naisten osastolta. Pitkäkauluksinen villapaita.
Raivasi kesällä vaatekaappini ja ollen sen seurauksena ostanut hyvin vähän vaatteita. Alesta kesällä jotain, mutta mitään syysvaatteita en ole ostanut. Minulla on jo vanha syys- ja talvitakki. Ja vaatteita.
Ja esim. neuleet ovat nykyisin lähinnä polyesteriä. Ei kiitos.
Väljempiä farkkuja joiden alle mahtuu pitkikset.
Vierailija kirjoitti:
Raivasi kesällä vaatekaappini ja ollen sen seurauksena ostanut hyvin vähän vaatteita. Alesta kesällä jotain, mutta mitään syysvaatteita en ole ostanut. Minulla on jo vanha syys- ja talvitakki. Ja vaatteita.
Ja esim. neuleet ovat nykyisin lähinnä polyesteriä. Ei kiitos.
Tilaa lapista kunnon lämmin villapaita.
Paksummat verkkarit ja huppari, puuvillaa. Jalkaan vaelluskengät tms ja päälle tuulta pitävä takki, myöhemmin kevytoppatakki. Nämä riittää toistaiseksi. Keskitalvella paukkupakkasissa sitten se untsikka, ulkohousut ja toppasaappaat. Eniten nauratti tuossa tovi sitten, kun ihmisillä oli toppatakit ja pipot (!) päällä, koska kalenteri sanoo niin. Mittari näytti silloin 11 astetta (plussaa).
En mitään. Just roudasin second handiin myyntiin kaks isoa kassillista vaatteita, kun totesin, että kaapit täynnä vaatteita, joilla en tee mitään. Nyt yritän olla ostamatta yhtään mitään. Ostan vain tarpeeseen, jos jokin vaate hajoaa tms.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Just roudasin second handiin myyntiin kaks isoa kassillista vaatteita, kun totesin, että kaapit täynnä vaatteita, joilla en tee mitään. Nyt yritän olla ostamatta yhtään mitään. Ostan vain tarpeeseen, jos jokin vaate hajoaa tms.
tota ei kysytty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tota ei kysytty
No hui. Ehkä siinä yritettiin vihjata, että vaatteiden ostaminen nykyaikana on typerää. Maailma hukkuu tavaraan.
Vierailija kirjoitti:
Väljempiä farkkuja joiden alle mahtuu pitkikset.
Mä käytän farkkujen alla thermolegginsejä.
Sexyjä pikku hamosia. Tänään lämmintä rannalla 24 astetta.
Canada Goose Expedition Parkan. Ei ole sellaista keliä jossa sillä ei tarkenisi.