Nainen, onko tatuoinnit miehellä turn-off vai turn-on?
Noin periaatteessa 10 vuotta itseäni nuorempi mies voisi olla kinnostava, mutta siinä ikäryhmässä tatuoinnit (ja rumat parrat!) on paljon yleisempiä kuin 50 vuotiailla. Minusta ne näyttää ihan karseilta, enkä ikipäivänä kehtaisi kulkea julkisesti tatuoidun miehen seurassa. Nuoremmille tatuoinnit on arkipäivää, myös naisilla. Tällainen täti-ihminen ei vaan semmoisista tykkää
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on mielestäni nolo. Puhdas iho on kaunis. Ehdoton turn off siis, sekä miehessä että naisessa. Toivon todella, että omat lapset ei ikinä sellaista hommaisi ja että tämä älytön muoti menisi pois.
Miksi? Miksi lastesi pitäisi muokata ulkonäkönsä sinun mieltymystesi mukaan?
Sivusta kommentti: tatuointi on aina pysyvä toimenpide. Kuva haalistuu. Mieli muuttuu. Ihminen kypsyy. Poistaminen on hankalaa ja maksaa. Väreissä on myrkkyjä. Puhdas ja terve iho on kaunis ja arvokas.
Lisään: kehoa pysyvästi muokkaavista muoti-ilmiöistä erossa pysyminen on aina viisasta. Aina. Usko huviksesi. Muoti tulee ja menee, tämän päivän villitys on huomenna vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on mielestäni nolo. Puhdas iho on kaunis. Ehdoton turn off siis, sekä miehessä että naisessa. Toivon todella, että omat lapset ei ikinä sellaista hommaisi ja että tämä älytön muoti menisi pois.
Sivusta kommentti: tatuointi on aina pysyvä toimenpide. Kuva haalistuu. Mieli muuttuu. Ihminen kypsyy. Poistaminen on hankalaa ja maksaa. Väreissä on myrkkyjä. Puhdas ja terve iho on kaunis ja arvokas.
En itsekään pidä tatuoinneista, mutta en yritä sanella mitä muiden pitää kehoillaan tehdä. Kauneus on katsojan silmässä.
Suomessa aikuisten suosimat suuret tatuoinnit eivät ole kuuminta hottia kaikkialla. Tämäkin kannattaa pitää mielessä: Suomessa alaluokkainen tyyli hyväksytään, monessa muussa maassa sen antama viesti voi sulkea ovia, muitakin kuin japanilaisen kylpylän:
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011499117.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itsekään pidä tatuoinneista, mutta en yritä sanella mitä muiden pitää kehoillaan tehdä. Kauneus on katsojan silmässä.
Siis hän toivoi, että omat lapsensa ymmärtäisivät olla ottamatta tatuointeja. Ei se ole sanelua, mitä muiden pitää kehollaan tehdä!
Aika moni vanhempi myös toivoo, että lapsi opiskelisi tai eläisi terveellisesti, tatuointi on itse asiassa myös terveyteen liittyvä asia, koska värit ovat raskasmetallipommeja.
Nykyään tatuoinnit vissiin "pakollisia" nuorilla kun 18 täyttää. Ainakin näyttää siltä, että otetaan vain jotain kuvioita tai kuvia ihoon kaverinkaverin tekemänä harjoitustyönä 20€ hintaan.
Varmasti sama kumminkin päin. Pienet menee, mutta kuten naisillekin se kukkaköynnös olkapäästä ranteeseen on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Olisit muuten täydellinen kumppani mutku sul on toi tatska...
Ihan kuin teillä katkerilla tankkereilla olisi jotain varaa valita tai arvostella yhtään ketään.
Kai sä ymmärrät, että jos on näkyvä tatska, niin tatuoitu ei pääse edes lähikontaktiin riittävän pitkäksi ajaksi, että hänen muut hyvät ominaisuudet tulisivat esiin sille kuka ei tatuoinneista tykkää?
Miehellä korvikset, lävistykset, kaula- ja naamatatuoinnit karkottavat minut hyvin tehokkaasti, kuten myös pitkä tukka, epäsiisti parta, tai oudosti muotoiltu parta. Ja kynsilakka!
Tatuoitu sukupolvi on keski-ikäistä tai keski-iän ylittäneitä. Tämän vuoksi nuoret eivät enää tatuointeja ota, paitsi jos ovat "vanhoiksi syntyneitä" ja valmiiksi vanhan näköisiä ja lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu sukupolvi on keski-ikäistä tai keski-iän ylittäneitä. Tämän vuoksi nuoret eivät enää tatuointeja ota, paitsi jos ovat "vanhoiksi syntyneitä" ja valmiiksi vanhan näköisiä ja lihavia.
Mä olen töissä synnyttäneiden osastolla. Siellä näkee kolmekymppisiä haahuilemassa polvimittaisissa sairaalamekoissa, shortseissa ja t-paidoissa (huoneiden lämpötila 26). Tuo 80% on aika lähellä omaa näköhavaintoa siitä, moniko on tatuoitu, sekä isät että äidit. Kaikenlainen mustavalkosilppu on tosi yleistä. Tietty tuokin jengi lähenee kovaa vauhtia keski-ikää. :D
Naisilla miellän tatuoinnit ja lävistykset liittyvän mt-ongelmiin. Miehillä ne taas osoittaa koulutuksen puutetta, epämääräistä asennetta, huumeriippuvuutta. Siis nämä on minun omia mielikuvia, mitä tautoiduista ja lävistetyistä tulee mieleen. Ja tämmöiset ihmiset kierrän kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen töissä synnyttäneiden osastolla. Siellä näkee kolmekymppisiä haahuilemassa polvimittaisissa sairaalamekoissa, shortseissa ja t-paidoissa (huoneiden lämpötila 26). Tuo 80% on aika lähellä omaa näköhavaintoa siitä, moniko on tatuoitu, sekä isät että äidit. Kaikenlainen mustavalkosilppu on tosi yleistä. Tietty tuokin jengi lähenee kovaa vauhtia keski-ikää. :D
Tarkennatko tätä, kun en ymmärtänyt yhtään mitä tämä tarkoittaa: Siellä näkee kolmekymppisiä haahuilemassa polvimittaisissa sairaalamekoissa, shortseissa ja t-paidoissa (huoneiden lämpötila 26). Ja tämä: Kaikenlainen mustavalkosilppu on tosi yleistä
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä vaikka Jereä. Siinä tatskattu alfauros, joka saa kaikki naiset kostumaan.
Kuka Jere?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennatko tätä, kun en ymmärtänyt yhtään mitä tämä tarkoittaa: Siellä näkee kolmekymppisiä haahuilemassa polvimittaisissa sairaalamekoissa, shortseissa ja t-paidoissa (huoneiden lämpötila 26). Ja tämä: Kaikenlainen mustavalkosilppu on tosi yleistä
- Sairaalavaatteet perheillä, vähintään äideillä, usein molemmilla paljastavat paljon ihoa
- Porukalla on todella paljon tatuointeja
Olen pahoillani, en taida osata olla enää selkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Sairaalavaatteet perheillä, vähintään äideillä, usein molemmilla paljastavat paljon ihoa
Jos shortist ja t-paita on sitä varten, että peitetään tatuointeja, niin mitä tatuoimattomilla sitten on päällä? Mustavalkosilppu = tatutointi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos shortist ja t-paita on sitä varten, että peitetään tatuointeja, niin mitä tatuoimattomilla sitten on päällä? Mustavalkosilppu = tatutointi?
Oletko trolli? Osastolla saa olla myös omissa vaatteissa. Ihan sama mitä on päällä, lämpötilan takia vähän. Ja joo, mustavalkosilppu = useita erillisiä mustavalkoisia tatuointeja saman henkilön iholla. Kivaa päivänjatkoa, en nyt jaksa enempää. Kerron vielä että ensisynnyttäjien keski-ikä on 29,9, kaikki sairaalassa eivät ole vanhuksia.
On vaikea ymmärtää, miksi joku haluaa ottaa rumia töhryjä ihoonsa ja miten se voi olla niin yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä korvikset, lävistykset, kaula- ja naamatatuoinnit karkottavat minut hyvin tehokkaasti, kuten myös pitkä tukka, epäsiisti parta, tai oudosti muotoiltu parta. Ja kynsilakka!
Omalla miehelläni on kaikki noista paitsi ei kaula-/naamatatskoja ja parta on siisti, ja minusta hän on oikein hyvän näköinen. Meitä on moneen junaan.
Koko käden hihtatuointi näyttää kuin käsi olisi kuoliossa. Miksi ne tatuoinnit muuttuukin semmoiseksi sinisiksi aina? Karseita..