Nainen, onko tatuoinnit miehellä turn-off vai turn-on?
Noin periaatteessa 10 vuotta itseäni nuorempi mies voisi olla kinnostava, mutta siinä ikäryhmässä tatuoinnit (ja rumat parrat!) on paljon yleisempiä kuin 50 vuotiailla. Minusta ne näyttää ihan karseilta, enkä ikipäivänä kehtaisi kulkea julkisesti tatuoidun miehen seurassa. Nuoremmille tatuoinnit on arkipäivää, myös naisilla. Tällainen täti-ihminen ei vaan semmoisista tykkää
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu sukupolvi on keski-ikäistä tai keski-iän ylittäneitä. Tämän vuoksi nuoret eivät enää tatuointeja ota, paitsi jos ovat "vanhoiksi syntyneitä" ja valmiiksi vanhan näköisiä ja lihavia.
Mä olen töissä synnyttäneiden osastolla. Siellä näkee kolmekymppisiä haahuilemassa polvimittaisissa sairaalamekoissa, shortseissa ja t-paidoissa (huoneiden lämpötila 26). Tuo 80% on aika lähellä omaa näköhavaintoa siitä, moniko on tatuoitu, sekä isät että äidit. Kaikenlainen mustavalkosilppu on tosi yleistä. Tietty tuokin jengi lähenee kovaa vauhtia keski-ikää. :D
Nuoret ovat 18-24-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä vaikka Jereä. Siinä tatskattu alfauros, joka saa kaikki naiset kostumaan.
Kuka Jere?
Varmaan Huumehörhö Karalahtea tarkoittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu sukupolvi on keski-ikäistä tai keski-iän ylittäneitä. Tämän vuoksi nuoret eivät enää tatuointeja ota, paitsi jos ovat "vanhoiksi syntyneitä" ja valmiiksi vanhan näköisiä ja lihavia.
Mä olen töissä synnyttäneiden osastolla. Siellä näkee kolmekymppisiä haahuilemassa polvimittaisissa sairaalamekoissa, shortseissa ja t-paidoissa (huoneiden lämpötila 26). Tuo 80% on aika lähellä omaa näköhavaintoa siitä, moniko on tatuoitu, sekä isät että äidit. Kaikenlainen mustavalkosilppu on tosi yleistä. Tietty tuokin jengi lähenee kovaa vauhtia keski-ikää. :D
Tarkennatko tätä, kun en ymmärtänyt yhtään mitä tämä tarkoittaa: Siellä näkee kolmekymppisiä haahuilemassa polvimittaisissa sairaalamekoissa, shortseissa ja t-paidoissa (huoneiden lämpötila 26). Ja tämä: Kaikenlainen mustavalkosilppu on tosi yleistä
- Sairaalavaatteet perheillä, vähintään äideillä, usein molemmilla paljastavat paljon ihoa
- Porukalla on todella paljon tatuointeja
Olen pahoillani, en taida osata olla enää selkeämpi.
Jos shortist ja t-paita on sitä varten, että peitetään tatuointeja, niin mitä tatuoimattomilla sitten on päällä? Mustavalkosilppu = tatutointi?
Oletko trolli? Osastolla saa olla myös omissa vaatteissa. Ihan sama mitä on päällä, lämpötilan takia vähän. Ja joo, mustavalkosilppu = useita erillisiä mustavalkoisia tatuointeja saman henkilön iholla. Kivaa päivänjatkoa, en nyt jaksa enempää. Kerron vielä että ensisynnyttäjien keski-ikä on 29,9, kaikki sairaalassa eivät ole vanhuksia.
Harvemmin näkee mustavalkoisia tatuointeja. Valkoinen ei ole yleinen tatuointivärinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni ovat 31-37 vuotiaita, eikä heistä kenelläkään ole tatuointeja. Lasten yksi serkku otti teininä tatuoinnin, mutta hänkin on jo aikaa sitten poistattanut sen.
Nykyään onkin enempi sääntönä, että tatuointeja poistetaan, eikä niitä enää oteta.
Kaikki kaulaan asti tatskatut pitäisi potkaista töistään tai jättää huomiotta työnhaussa. Rikollinen mieli niillä kumminkin on.
Osa tatuoinneista on ihan hienoja, osa rumia. Ei haittaa jos miehellä on tatuointi tai pari. Enemmän haittaa iso maha.
Jos tatuointi ei näy, niin ei haittaa.
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla akateemisella on tatuointeja
Miten tämä nyt liittyy mihinkään?
RAJUN äijjän merkki, etenkin jos on liekkejä, pääkalloja, mäntiä, jakareita yms. ÄIJJÄkuvastoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tatoinnit yököttävät ja lävityksistä lentää jo yrjö.
Hammaskoruista tekisi mieli jo tirvaista tyhmyydestä.
Miehistä en tiedä, ei kiinnosta.
Nyt on sivistynyt ja hieno kommentti. Sinunlaiseen ihmiseen varmasti moni haluaa tutustua.
Ei haittaa tatuoinnit, kunhan ne eivät näy, kun on vaatteet päällä. Näkyvästi tatuoidun miehen kanssa en kehtaisi liikkua julkisella paikalla.
WT: turn on
Ei-WT: turn off
Sitä saa mitä tilaa.