Prisma työpaikkana?
Kommentit (27)
Pikkukaupassa saa tehdä monipuolisia tehtäviä, Prismassa koko vuoro esim vain kassaa
Riippuu osuuskaupasta. Isoissa osuuskaupoissa (etenkin HOK-Elanto) ei arvosteta rivityöntekijää. Joillakin tuotealueilla tämä korostuu erityisesti.
Se on sellanen ta da tattada ta PRISMA
Muuta ei tarvitse tietää.
Kaupan ala on pilattu, raataa kyllä saat, huonolla sopimuksella ja tunneilla, kuka sellaisella elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia?
On kokemusta. Normaali marketin työpaikka, voittaa ainakin Lidlin 100-0. Olin Lidlissä 2kk ja kiitti mulle riitti.
Mitä eroa Prisma-Lidl?
Prismassa ei hiillosteta. Lidlissä ainoa hyvä puoli on parempi peruspalkka.
Mitä tuo hiillostaminen käytännössä on? Kun on hiljaista ja kaikki hommat tehtynä toistaiseksi, niin joku on kimpussa marmattamassa, että pitäisi tehdä jotain?
Olin asiakkaana laittamassa ostoksia, kun tuli just esihenkilöltä vaikuttava tyyppi hiostamaan kassaa.
Tosin nykyisin sille on toinenkin nimitys, huolitrollaus.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan ala on pilattu, raataa kyllä saat, huonolla sopimuksella ja tunneilla, kuka sellaisella elää?
Minä :D ja mä jopa ihan oikeasti tykkään työstäni Cittarin kassalla. Meillä on tosi hyvä työyhteisö ja saan tehdä omasta halustani töitä vain 25h viikko (mulla oli alunperin 30h/vko sopimus mutta halusin itse vähentää tunteja). Ihan hyvin tuun toimeen kun ei ole lapsia, autoa eikä kalliita harrastuksia ja saan tällä työkokemuksella myyjän suurinta tuntipalkkaa.
Mutta ei tuollaiseen ap:n kysymykseen voi vastata koska jokaisessa kaupassa on erilaista työskennellä (johtuen työkavereista, pomoista, asiakkaista, aukioloajoista yms) vaikka itse työ sinänsä olisi samaa.
Itse olen ollut s-ryhmän kaupoissa ja lidlissä, ei niissä minusta mitään eroa oikein ollut, molemmissa oli omat hyvät ja huonot puolensa.