Kauhein lastenohjelma mistä et tykkää mutta lapsesi rakastaa sitä!
Kommentit (37)
Meidän 6 ja 7v. kattoo sitä ihan innoissaan, yöks, yöks. Itse en ole muutenkaan aamuihmisiä, saati sitten niinä aamuina kun joudun sitä tekopirteyttä kuuntelemaan. Titi-nalle samoin, lähinnä se nainen siinä.
On meillä toisinkin päin jotain, tyttö ei voi sietää Nalle Luppakorvan tunnaria, laittaa aina äänet pois kun se tulee telkusta, minä taas tykkäsin siitä itse lapsena :)
eikö muualla katota kolmosta, nelosta ja subia?
vastenmielisin. Mutta jostain syystä lapset 3 ja 4v tykkäävät... :S
onneksi tyttö jo katsoo rauhassa lastenohjelmat yksinään kun me vanhemmat (ryökäleet) jatkamme unia.
Ja sitten Pellekaija Pum on jotenkin oksettava myös, mutta siitä kyllä ei oikeen lapsikaan tykkää.
ikinä kuullutkaan. poika 3v kattoo vaan muumeja ja myyrää ja niistä tykkää äitikin=)))
On kyllä munkin inhokki. Onneksi se kausi alkaa olla meillä ohi.
Nyt kuuminta hottia on Mikitin juttu ja se joku Galaxin juttu, missä ne saa niitä liikunta ja elämäntapa ohjeita. Missä on joku ihme possu.
Itse tykkään Lauran Tähdestä sen tunnarin takia, jota 3 vuotias laulaa antaumuksella " Laulan tätti kilkkaana, laistaen, Laulan tietä valaisten"
kun ei se ole yhtään samalla aallonpituudella niiden lapsistarojen kanssa, ja lapsiparoille ei ole annettu kunnon ohjausta siitä miten käyttäydytään ja mitä pitää tehdä ettei näytä ruudussa pökkelöltä (kuten kuka tahansa näyttää, ellei ohjaaja osaa työtään). Siis ne lapset ovat sinänsä söpöjä, mutta miksi heidät pitää NOLATA? Toisaalta nolaahan se Riitta myös itsensä.
Poika 6v tykkää, me muut inhotaan(tyttö 5v ja poika 1,3).
Mimiä ja Kukuakin katsoo, mutta itse en ole syventynyt siihen yhtään, joten ei häiritse. Äiti ei myöskään tykkää Pipsa Possusta (ruma tyyli)
Sinne Ti-Ti Nallen taloon meidän perhettä ei saisi ihan pienellä rahalla.
miten joku inhoaa Riittaa ja Ti-Ti-nallea?? Mun poikani on 2-vuotiaasta rakastanut sitä ja nyt ikää jo 5v ja konserttiin ollaan taas menossa. Riitta Korpela on uskomattoman lapsirakas ja ihana ihminen. Onneksi jatkaa vielä uraa.
Karsee!!
Toinen, jolta olen onnistunut luojan kiitos jo jonkin aikaa itseni suojelemaan on Titi-nalle, tai se Riitta oikeastaan. Mille vuosikymmenelle se nainen oikein on jäänyt??? Ja miten voi jossain piikkikorkosaappaissa olla uskottava lastentäti???? Yök, yök, yök...
Mutta, Ti-ti-nalle on mun inhokkilistalla ja Hilarius hiiri.
Tosin molemmat uppoo kyllä hyvin lapsiin, itse en vaan voi sietää niitä..
eikö muualla katota kolmosta, nelosta ja subia?