Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muita pitkään lepoon määrättyjä?

Vierailija
20.11.2008 |

kaksi viikkoa makuuta ohi ja kuukausia vielä jäljellä, alkaa jo vähän ahdistaa. löytyykö kohtalotovereita? meillä esikoinen on hoidossa päivät ja mies hoitaa töiden lisäksi kaikki kotityöt yksin. on välillä tosi turhautunut olo.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin makaamaan 2 kk tätä pikkukolmosta odotellessa. Tiedän tunteen, kun ei voi olla mitenkään avuks kotihommissa :( Mä koitin sitten enemmän olla lasten kanssa iltaisin esim. lukea ja pelailla.



ja kolmonen pysyi mahassa täysiaikaiseksi asti, joten kyllä kannatti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla