Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Porrasremontin hinta

Vierailija
10.01.2026 |

Moi! Oon suunnittelemassa, että hion, maalaan ja pinnoitan ITSE rivarikämppäni portaikon. Kaikki kysyy, että miksen osta remonttia ja kun vastaan, että liian kallis, niin kysyvät hintaa. En tiedä, paljonko tuo nykyään maksaa, niin sitten naureskelevat, että mistä tiedän, että on liian kallis.

En viitsisi vaivata yrittäjiä turhilla tarkouspyynnöillä, joten olisko täällä koku, joka tietää?

Eli ihan tavallinen 2-tasoinen rivarikämppä, jossa puiset portaat. Portaissa 2 kulmaa/käännöstä. Ovat siis kolmen seinän välissä ja kulmia sekä seinän vierestä hiomista ja maalaamista piisaa reunuksessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Tiedän, että esim Stepfix-niminen firma tekee just näitä, mutta musta olis vähän epäeettistä tiedustella heiltä hintaa mun porrasremontille, kun kuitenkin teen remonttini itse.

Vierailija
2/4 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy ketään, joka olis teettäny porrasremontin ja pystyis heittään hinnan tänne? Lähinnä mietin, et riittääkö 3000€ vai onko enemmänki 5000€ Siinä on tosi iso ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole homma eikä mikään tehdä itse. Eri asia jos pitäs ihan vaihtaa askelmat. Ihan perus kauraa kun vaikka seinäreikien paikkaus ja seinän maalaus.

Vierailija
4/4 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo ole homma eikä mikään tehdä itse. Eri asia jos pitäs ihan vaihtaa askelmat. Ihan perus kauraa kun vaikka seinäreikien paikkaus ja seinän maalaus.

Sitäpä juuri, että itse oon tekemässä.

Ja kysymys oli, että tietääkö kukaan edes hintaluokkaa, että mitä Stepfix tms firma tollasesta ottaa. Kun jostain syystä kaikki kysyy tätä nyt multa, kun oon ite tekemässä. 😅

Ap