Miksi en saa matcheja deittiapeissa?
Tykkäilen lähes kaikista naisista siellä, toki ne kaikkein karseimman näköiset naiset swaippaan vasemmalle eli heistä en tykkää. Minulla on kuvia profiilissa, olen esitellyt itseni tekstein ja kerron mitä haen.
Haen avioliittoa tai sitten ihan tutusmista joka johtaisi ehkä pidemmälle.
Olen komea ja koulutettu mies, olen kertonut koulutukseni ja työni profiilissa.
Saan matcheja tosi vähän kauniilta naisilta, ehkä 1-2 tulee kuukaudessa eikä sen enempää. Jos tykkäisin myös rumista naisista niin saisin varmaan 100 matchia kuukaudessa mutta en näe siinä järkeä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä että naiste yliarvioi oman tasonsa eli lähes kaikki naiset omasta tasosta riippumatta tykkäilee vain niistä tasokkaimmista miehistä joita on noin 20% koko mies väestöstä. Loput miehet jäävät joko ilman naista tai sitten he tyytyvät niihin pullukoihin.
Suurin osa naisista jää ilman, idiootti. Ja sinulla sakkaa looginen ajattelu.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisten hypergamia on saanut maaniset mittasuhteet jolloin jopa 1-3-tason naiset kilpailevat niistä top 10% miehistä, ja peruspirkollakin voi olla 4-6 lihaksikasta, kaljua, tatuoitua panokonetta panemassa illan aikana, jolloin tavismiehellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Vika ei ole sussa bro, vaan systeemissä!
Bro 🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä että naiste yliarvioi oman tasonsa eli lähes kaikki naiset omasta tasosta riippumatta tykkäilee vain niistä tasokkaimmista miehistä joita on noin 20% koko mies väestöstä. Loput miehet jäävät joko ilman naista tai sitten he tyytyvät niihin pullukoihin.
Naisia on deittisovelluksissa maksimissaan tuo 20 %, ja osa heistä maksullisia, osa lesboja, osa ei naisia ensinkään vaan miesten tai bottien feikkiprofiileja. Vaikka kaikki naiset sovelluksista arvottaisiin miehille, max 25 prossaa miehistä siis saisi naisen, maksullisen, lesbon, botin tai naista larppaavan miehen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on deittisovelluksissa maksimissaan tuo 20 %, ja osa heistä maksullisia, osa lesboja, osa ei naisia ensinkään vaan miesten tai bottien feikkiprofiileja. Vaikka kaikki naiset sovelluksista arvottaisiin miehille, max 25 prossaa miehistä siis saisi naisen, maksullisen, lesbon, botin tai naista larppaavan miehen :)
Femboyt on yleistyneet vauhdilla viime vuosina. Varmaan tämänkin miehet laittaa naisten syyksi, koska kaikki on aina miesten mielestä naisten syytä.
mene lavatansseihin, kyllä lähtee,,,
Miehillä on tapana yliarvioida oma viehättävyytensä.
Naisena en jaksa itse tuhlata aikaa tuollaisiin "tutustutaan kaverina ja sitten ehkä" tyyppeihin. Jos et tiedä mitä haluat vaan haluat tuhlata lukuisten naisten aikaa kaveeramalla heidän kanssaan niin et ainakaan minun aikaani.
Lisäksi itsellä seuraavat deal breakerit:
- Mies on 50/50 WOKE eli kuvittelee naisen haluavan spermaa kehoonsa, vaikkei itse halua spermaa kehoonsa? 50/50 mies on homo ja pakottaa naisen homostelemaan. Nainen on nainen ja sinä elätät naista, jos laitat häneen spermaasi, sillä hän ei laita sinuun omaansa. Mene homoksi jos haluat oikeasti "tasavertaisen" suhteen
- En halua seurustella duunariukon kanssa koska heillä on täysin delusionaaliset kuvitelmat siitä, miten paljon esim. lasten hoito kuormittaa. Kun lapset tulevat se tarkoittaa sitä että mies vastaa perheen taloudesta yksin (viimeistään) ja nainen on 24/7 työssä lapsissa. Mies harvemmin kestää tänä aikana esim. seksittömyyttä ja sen jälkeenkin usein pitäisi olla pitkä terapiajakso, että nainen suostuu enää panemaan miehen kanssa, joka on töppäillyt lastenkasvatusaikana. Miehet eivät tajua OLLENKAAN miten kuluttava ja vaativa tuo aika on ja laiminlyövät mieluummin lapsia tai eroavat kuin ottavat kantaakseen sen vastuun. Itse en halua lapsilleni tuollaista kohtaloa, joten en yksinkertaisesti edes harkitse duunariukkoa. Miehen on oltava joko erittäin varakas tai erittäin nöyrä ja vaatimaton omista tarpeistaan. Sen perusteella mitä olen nähnyt miesten olevan pidän varakkuutta todennäköisempänä kuin miehen nöyryyttä :')
Koska naisten hypergamia on saanut maaniset mittasuhteet jolloin jopa 1-3-tason naiset kilpailevat niistä top 10% miehistä, ja peruspirkollakin voi olla 4-6 lihaksikasta, kaljua, tatuoitua panokonetta panemassa illan aikana, jolloin tavismiehellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Vika ei ole sussa bro, vaan systeemissä!
Nainen ei tarvites mieheltä kuin siemenen joten miksi hän EI kilpailisi siitä alfan siemenestä? Mitä ihmettä nainen ja lapsi hyötyvät miehestä noin keskimäärin romanttisessa suhteessa muuten? Suurin osa miehistä on naisille pelkkä haitta
Sitten me naiset jotka emme lähde tuohon sinkkuäitiys- tai promiskuiteettisuuspelleilyyn vaadimme aviomieheltä todennäköisesti aika paljon enemmän mitä keskimääräisellä insninöörillä on antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkö eivät harrasta hypergamiaa?!? En tarkoita sinua, koska sinä et saa ketään, ja olet niin kateellinen niille panokoneille että syyllistät siitä naisia.
Näiden tutkimusten mukaan miehet ovat jopa hypergamisempia kuin naiset, mutta se jätetään näppärästi aina mainitsematta kun halutaan vaan syyllistää ja vihata naisia antamaan inkkeleille pimpukkaa.
Miehetkö eivät harrasta hypergamiaa?!? En tarkoita sinua, koska sinä et saa ketään, ja olet niin kateellinen niille panokoneille että syyllistät siitä naisia.